Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ»
Μετά τις Γιορτές θα μπορεί να προσδιοριστεί πότε θα επαναλειτουργήσουν τα Τέμπη καθώς και η αιτία της κατολίσθησης
Μετά τις Γιορτές θα μπορεί να προσδιοριστεί πότε θα επαναλειτουργήσουν τα Τέμπη καθώς και η αιτία της κατολίσθησης
Κι ενώ η εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» επιφυλάσσεται να διατυπώσει εκτίμηση τόσο για τα αίτια της φονικής κατολίσθησης στα Τέμπη αλλά και για το πότε πιθανολογείται να ανοίξει ξανά η εθνική οδός, από την πλευρά του ο νομάρχης Λάρισας απαιτεί από την εταιρία την εφαρμογή των συμφωνηθέντων με την άμεση υλοποίηση των παρεμβάσεων στον παραλιακό άξονα που δέχεται πλέον το βάρος της κυκλοφορίας καθώς και στις υπόλοιπες εναλλακτικές διαδρομές που εξυπηρετούν τις αποκλεισμένες περιοχές του νομού. Χθες, η ηγεσία της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» και συγκεκριμένα ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κούλερ και ο γενικός διευθυντής της εταιρίας κ. Κατσώνης επισκέφτηκαν τον κ. Λ. Κατσαρό προκειμένου να τον ενημερώσουν για τις εξελίξεις στην υπόθεση. Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο αντινομάρχης κ. Καλομπάτσιος, ο αν. διευθυντής τεχνικών υπηρεσιών κ. Λυτροκάπης και η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της εταιρίας κ. Ζαβρίδου. Ο νομάρχης δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του διότι «εξαρχής δεν υπήρχε καμία ουσιαστική συνεργασία της εταιρίας με τη Νομαρχία και τους τοπικούς φορείς καθώς φαίνεται ότι οι εκπρόσωποί της πίστευαν πως όλα τα θέματα μπορούν να λύνονται στην Αθήνα. Τώρα στα δύσκολα άλλαξαν γνώμη και ελπίζω να συνεχιστεί αυτή η διάθεση συνεργασίας και στο μέλλον» Επισημαίνοντας ότι οι οδηγίες του υπουργού δεν φτάνουν καθώς υπάρχουν ένα σωρό επιμέρους ζητήματα στην περιοχή που αγνοεί η Αθήνα, ο κ. Κατσαρός διαπίστωσε ότι τα προβλήματα κυκλοφορίας θα συνεχιστούν για πολλούς μήνες, ανέφερε ότι πολλές επιχειρήσεις της περιοχής που εξάγουν σε χώρες της Βαλκανικής αδυνατούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει και υπογράμμισε ότι εκτός από τη χώρα έχει κοπεί στα δύο και ο νομός. Ο νομάρχης θύμισε ότι είχε ζητήσει σε ανύποπτο χρόνο την αναβάθμιση του παραλιακού άξονα προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτική διαδρομή καθώς, άσχετα από την κατολίσθηση, υπήρχε η εκτίμηση ότι θα έκλειναν κάποια στιγμή τα Τέμπη για τις ανάγκες του έργου. «Είναι ευθύνη της εταιρίας που αυτό δεν έγινε. Είναι ευθύνη της Πολιτείας που δεν προετοιμάστηκε η εναλλακτική διαδρομή. Θα πρέπει να το αντιληφθείτε ότι δίχως τη συνεργασία της τοπικής κοινωνίας δεν είναι δυνατόν να προχωρήσετε και δεν είναι δυνατόν να βρίσκετε ο νομάρχης στη σύσκεψη στα γραφεία σας, τυχαία, από υπερβάλλοντα δικό του ζήλο» Ο κ. Κατσαρός επανέλαβε πως έχει συμφωνηθεί στη σύσκεψη με τον υπουργό κ. Ρέππα πως την ευθύνη για τη λειτουργία, τη συντήρηση και τις βελτιωτικές παρεμβάσεις στον παραλιακό άξονα θα έχει η εταιρία και απαίτησε αυτό να τηρηθεί και να προχωρήσουν αμέσως οι παρεμβάσεις που απαιτούνται και οι οποίες επισημάνθηκαν σε αυτοψία χθες από κλιμάκιο της Νομαρχίας και σήμερα θα σταλούν με επίσημη έκθεση στην εταιρία. «Εάν δεν γίνουν αυτά, είμαι υποχρεωμένος να σας ξεκαθαρίσω ότι θα μας βρείτε απέναντι. Το οικονομικό μέρος της υπόθεσης αφορά εσάς και το κράτος», τόνισε ο νομάρχης προσθέτοντας ότι θα πρέπει να προχωρήσουν επίσης αμέσως οι απαιτούμενες βελτιώσεις στο τμήμα του δρόμου από τη γέφυρα Μακρυχωρίου προς Γόννους για να λειτουργήσει επαρκώς η εναλλακτική διαδρομή μέσω Καλλιπεύκης- Αγ. Παντελεήμονα αλλά και να στρωθεί με «3 Α» ο χωματόδρομος από Ιτέα προς Ραψάνη προκριμένου να εξυπηρετούνται στις μετακινήσεις τους οι κάτοικοι των δήμων Κ. Ολύμπου και Γόννων. Τέλος ο νομάρχης σημείωσε πως «παρότι είναι αυτονόητο, δεν πρέπει να εισπράττονται διόδια για όσο καιρό υφίσταται το πρόβλημα» ενώ επανέλαβε ότι η Νομαρχία είναι αρωγός και συνδράμει στην προσπάθεια αντιμετώπισης του εθνικού θέματος που ανέκυψε, ωστόσο επισημαίνει «και τις ευθύνες της κεντρικής εξουσίας η οποία δεν μπορεί να μένει απαθής στα γεγονότα που θίγουν την περιφέρεια». Ως ευχάριστη διαφοροποίηση χαρακτήρισε ο κ. Κατσαρός την επισήμανση του προέδρου της εταιρίας κ. Κούλερ ότι και εκείνοι προσδοκούν στη συνεργασία της Νομαρχίας. Ο κ. Κούλερ σημείωσε ότι επρόκειτο για πολύ μεγάλη κατολίσθηση, πρωτοφανή στα ελληνικά χρονικά και πως ακόμη και αν είχαν ληφθεί ειδικά μέτρα το φαινόμενο αυτής της έντασης δεν θα ήταν αντιμετωπίσιμο. Προέβλεψε ότι η αποκατάσταση θα πάρει εβδομάδες και δεν είναι σίγουρα θέμα ημερών. Ακριβής προσδιορισμός του χρόνου που θα απαιτηθεί θα μπορεί να γίνει μετά τις Γιορτές καθώς το φαινόμενο εξελίσσεται κι ακόμη πέφτουν βράχια. Τότε θα υπάρχουν και οι εκτιμήσεις των Ελβετών εμπειρογνωμόνων της εταιρίας για τα αίτια της κατολίσθησης ενώ εμπειρογνώμονες θα ορίσει από την πλευρά του και το Ελληνικό Δημόσιο. Ο πρόεδρος και ο διευθυντής της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» θύμισαν ότι η εταιρία θρηνεί τον διευθυντή του έργου ο οποίος έσπευσε επί τόπου για να αναλύσει το φαινόμενο και πως αν δεν είχε κλείσει την προηγούμενη νύχτα ο δρόμος θα προέκυπτε πιθανότατα τεράστιο ατύχημα καθώς έπεσαν συνολικά βράχια 500 τόνων. Τόνισαν ότι πρώτο μέλημά τους παραμένει η ασφάλεια του οδικού δικτύου αλλά και των εργαζομένων της εταιρίας, ότι επιδιώκουν να δοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία το ταχύτερο δυνατόν για να μη χάνουν και από τα διόδια ενώ ανέφεραν ότι σχεδιάζεται να ενοικιασθεί και ελικόπτερο για να προχωρήσουν κάποιες δύσκολες εργασίες αποκατάστασης και από αέρος. |
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.