Οξύνεται η αντιπαράθεση για τις κινητοποιήσεις στο λιμάνι του Πειραιά αλλά και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αγορά από τη συσσώρευση των κοντέινερ λόγω της απεργίας.
Το Επιμελητήριο Μεσσηνίας προσέφυγε στην δικαιοσύνη ζητώντας να κηρυχθεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική, ανάλογες κινήσεις προανήγγειλαν και άλλα Επιμελητήρια
Την ανησυχία του για τις επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων εκφράζει ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστράτευσης των απεργών και κάλεσε τους εργαζόμενους να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις και να αρχίσει ο διάλογος.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών που μέρες τώρα περιμένουν έξω από την κλειστή πύλη του εμπορικού λιμανιού, ζητούν να λήξει η απεργία.
Δεκάδες επιχειρήσεις που πλήττονται, ζητούν να συμμετέχουν στην αγωγή που ετοιμάζονται να καταθέσουν η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων και το ΕΒΕΑ.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κ. Θεόδωρος Πάγκαλος μετά το υπουργικό συμβούλιο δήλωσε ότι «η κυβέρνηση θα πρέπει να δει εάν τα αιτήματα των εργαζομένων συνάδουν με την έννομη τάξη και το συμφέρον της χώρας».
Ενώ συμβαίνουν όλα τα πιο πάνω, και κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, κανείς δεν ξέρει τις προθέσεις της Κυβέρνησης, τα Κοντέινερ "Πεθαίνουν" στα Λιμάνια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.