Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

Η απάντηση των Ελλήνων πιλότων...όταν οι Τούρκοι γίνονται επικίνδυνοι (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν οι Τούρκοι χειριστές γίνονται επικίνδυνοι σε θέματα ασφάλειας πτήσεων  τότε τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται δύσκολα, αυτό μας δείχνει το βίντεο μίας από τις πολλές εμπλοκές που διεξάγονται καθημερινά στο Αιγαίο, επικίνδυνοι ελιγμοί αδρεναλίνη στο φουλ, ο επαγγελματισμός των Ελλήνων χειριστών στο πεδίο της μάχης είναι άκρος εντυπωσιακός και αυτό το λέμε μετά λόγου γνώσεως,
αντιθέτως οι Τούρκοι χειριστές την στιγμή της "υποτιθέμενης" εναέριας μάχης αλλά και σε κάθε πτητική τους δραστηριότητα  αντιδρούν με κινήσεις που δεν θα τις χαρακτήριζε κάποιος με τα καλύτερα σχόλια.

Δεν είναι λίγες οι φορές που αποδείχθηκαν επικίνδυνοι, π.χ το τραγικό δυστύχημα του ήρωα Ηλιάκη, το συμβάν  που λίγο έλειψε να στοίχιση ζωές στο Waddington International Airshow, ο Τούρκος πιλότος μετά το πέρας της πτητικής του επίδειξης επιχείρησε να προσγειωθεί πλην όμως και από κακό υπολογισμό έπεσε «πολύ κοντός» εξαιρετικά «κοντός» στο διάδρομο και λίγο έλειψε να πάρει τα κεφάλια των παρευρισκομένων, για να εισπράξει βέβαια τα ειρωνικά σχόλια των παρευρισκομένων αλλά και των χρηστών του διαδικτύου. Που οφείλονται όλα αυτά
Φυγή Τούρκων χείριστων υπήρχε ανέκαθεν, σε καμία περίπτωση βέβαια δεν συγκρίνεται με το πρόσφατο παρελθόν
Η μείωση του αριθμού των έμπειρων πιλότων και τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην εκπαίδευση των νέων αποτελούν τους βασικούς λόγους για τα συνεχόμενα ατυχήματα της τουρκικής Αεροπορίας, η οποία μέσα σε επτά μήνες έχασε 5 αεροσκάφη και πιο συγκεκριμένα δύο φωτο-αναγνωριστικά RF-4E/TM Isik, ένα F-4E 2020 Terminator, ένα F-16D Block40 CCIP και ένα F-16C Block 50 CCIP.
Αποτέλεσμα αυτών των ατυχημάτων ήταν ο θάνατος 6 πιλότων γεγονός που προκάλεσε τεράστιο σοκ στην τουρκική κοινωνία, η ηγεσία της ΤΗΚ αποφάσησε την απόσυρση των 8 RF-4E/TM Isik που είχαν απομείνει μετά τα ατύχημα, ρίχνοντας την ευθύνη στην κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα αεροσκάφη.
Όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική από αυτό που πιστεύει ο τουρκικός λαός, καθότι και στα δύο τελευταία ατυχήματα των RF-4E/TM Isik και των F-4E 2020 Terminator αιτία όπως αποδείχτηκε ήταν τα ανθρώπινα λάθη και όχι κάποια μηχανική βλάβη.
Παρα τις εντατικές προσπάθειες της ηγεσίας της τουρκικής Αεροπορίας να βελτιώσει το επίπεδο της εκπαίδευσης των Τούρκων πιλότων, σειρά γεγονότων τα οποία δεν μπορούσαν να αποφευχθούν οδήγησαν στην κατακόρυφη πτώση του επιπέδου των πιλότων της Αεροπορίας της γειτονικής χώρας και την μείωση του αριθμού των έμπειρων πιλότων.
Στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε θα καταλάβετε πόσο "εκτός ορίων" μπορούν να φέρουν ένα χείριστη της Πολεμικής Αεροπορίας που ανακαλύπτει ξαφνικά το τούρκικο F-16 να τον "περνάει σουβλάκι" με κίνδυνο να γίνει το μοιραίο, ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναγίνει ποτέ.
Δείτε το βίντεο


polemikiaeroporiahaf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.