Απόστρατος ταξίαρχος της ΠΑ: «Θα βγω στην παρανομία δεν πάει άλλο»!

Μια ανοιχτή επιστολή κόλαφος για όσους οδήγησαν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και τους απόστρατους σε συνθήκες εξαθλίωσης. Απόστρατος ταξίαρχος της ΠΑ την υπογράφει και μέσα σε λίγες μόνο γραμμές τα λέει όλα. Το μόνο που του έχει απομείνει ως επιλογή όπως επισημαίνει για να τα βγάλει πέρα είνα να «βγει στην παρανομία».
Διαβάστε πως περιγράφει την κατάστασή του:

Πόσο γρήγορα με στέλνεται να κινούμε στα όρια της παραβατικότητας;
Πόσο γρήγορα με ωθείται να βγω στην παρανομία το έχετε καταλάβει κύριοι της εκτελεστικής εξουσίας;
Σήμερα που σας το γράφω δεν είμαι μακριά απ το να το πράξω μέσα από την απόγνωσή μου ,το θυμό και την αγανάκτηση μου.
Ποίος θα είναι λοιπόν κ.Εισαγγελέα ο ηθικός αυτουργός για τις όποιες ανομίες πράξω;
Δεν ήταν αρκετά τα 36 1/2 αναγνωρισμένα χρόνια υπηρεσίας μου στην ΠΑ.
Ετών (18) στην Σχολή Ικάρων.
Ετών (22) σε Μονάδα RADAR κάτω από το έδαφος στο σκοτάδι και η μισή και πλέον θητεία μου σ’αυτά.
Δώδεκα (12) μεταθέσεις εκ των οποίων δύο εξ αυτών εντός πενθημέρου από λήψεως λόγω υπηρεσιακών αναγκών (5 Φεβρουαρίου 1984 από Θεσ/νίκη – Ανδραβίδα
με σύζυγο στη δεύτερη εγκυμοσύνη και παιδί 10 μηνών και 15 Νοεμβρίου 1988 από Σητεία –Λάρισα).

Από την μια δεν μου επιτρέπετε να εργασθώ προκειμένου να αντιμετωπίσετε την ανεργία. Και από την άλλη:
Το 2010 μου κόψατε 13 και 14 μισθό για να σώσετε τη χώρα απ την χρεωκοπία.
Με χρεώσατε να πληρώσω Εισφορά Αλληλεγγύης Συνταξιούχων (ΕΑΣ) 6 % συν 3% τιμωρία γιατί είχα την ατυχία να είμαι κάτω από 60.
Από 1 Αύγουστου μου κοινοποιείται την απόφαση σας για νέα γενναία μείωση 6 % (τιμωρία) επειδή αποστρατεύτηκα με αίτησή μου ως Έκτακτη Εισφορά
Αλληλεγγύης (πέραν της ανωτέρω) πάλι γιατί είχα την ατυχία να είμαι κάτω από 60.

Και ένα μήνα μετά Σεπτέμβριο του 2011 μου ανακοινώνεται μείωση 20% στην ήδη υπάρχουσα σύνταξή μου (για 4 φορά).
Στη συνέχεια δυνάμει των περιπτώσεων 31, 32 και 33 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 σε συνδυασμό με υπ’
αριθμ. Οικ. 2/83408/0022/14.11.2012 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών (Β’ 3017/ 14.11.2012), με τίτλο «Επιστροφή των αχρεωστήτως
καταβληθεισών αποδοχών και συντάξεων που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων της υποπαραγράφου Γ1 του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012
(ΦΕΚ 222/Α’/12 -11-2012)»,έγινε από 1-8-2012 μείωση των αποδοχών των εν ενεργεία Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας,
που επηρέασε τις συντάξεις των αποστράτων των ΕΔ και των ΣΑ (5 η και 6 η περικοπή).

Οι αποφάσεις της υπ’αρ. 2194/2014 και 2195/2014 της Ολομέλεια του ΣτΕ είναι σαφείς.
Επαναφορά μισθών και συντάξεων στο επίπεδο του Ιουλίου 2012 λόγω αντισυνταγματικότητας των περιπτώσεων 31, 32, 33 και 37, της υποπαραγράφου Γ1, της παραγράφου Γ, του Ν.4093/2012 και καταβολή των αχρεωστήτως παρακρατηθέντων μισθών και συντάξεων που έγινε από 1-8-2012.

Ως επιστέγασμα το πώς αντιμετωπίζει η Κυβέρνηση τα στελέχη των ενόπλων Δυνάμεων και τους Αποστράτους ήταν η δήλωση του νέου Υπουργού Οικονομικών
κ. Χαρδούβελη «οι πολιτικοί αποφασίζουν για τη δημοσιονομική πολιτική».«Εχει λόγο η Δικαιοσύνη για το τι είναι δίκαιο και τι είναι άδικο, αλλά δεν μπορεί να κάνει δημοσιονομική πολιτική». Με λίγα λόγια τις αποφάσεις του ΣτΕ για τη αντισυνταγματικότητα του νόμου και κατ’επέκταση το Σύνταγμα της Ελλάδος στο οποίο και ο ίδιος έχει ορκισθεί (όπως και εγώ ως Ανθυποσμηναγός) όταν έγινε Υπουργός δεν το κατάλαβε και όλα τα γράφει στα παλαιά των υποδημάτων του.

Μέχρι σήμερα μου ανακοινώσατε μέσω internet να πληρώσω:
Το εκκαθαριστικό της εφορίας 2013 (σε τρεις διμηνιαίες δόσεις) αρχής γενομένης από 31 Ιουλίου.
Τον ΕΝΦΙΑ ( σε πέντε δόσεις ) αρχής γενομένης από 30 Αυγούστου.
Και,μέχρι το τέλος του έτους τα τέλη κυκλοφορίας (660 EUR) επειδή τόλμησα και αγόρασα με χρήματα από το εφάπαξ (ευτυχώς πρόλαβα) αυτοκίνητο 2000 κ.ε
μετά από τόσα χρόνια υπηρεσίας.
Τι λοιπόν περιμένετε ότι θα εισπράξετε από μένα κ Πρωθυπουργέ,κ. Αντιπρόεδρε της Κυβέρνησης, κ.Υπουργοί των Οικονομικών και Εθνικής Άμυνας;
Οι μηνιαίες πλέον ανελαστικές μου δαπάνες, η εφορία άμεση και έμμεση που μου ζητάτε δεν φτάνουν να καλύψουν ούτε τις βασικές μου ανάγκες

Ατυχώς είμαι 56 και μέχρι να γίνω 60 ετών τι πρέπει να κάνω;
Να βγω στην παρανομία;
Να μην πληρώσω τίποτα και κανέναν παραβιάζοντας το σύνταγμα όπως εσείς;
Λεφτά και άλλη πηγή εσόδων δεν υπάρχουν ούτε για τσιγάρα όταν έχεις δάνειο, παιδιά άνεργα και εγγονό που περιμένει μάταια κάποιο δώρο από τον
παππού του.

Που να πάω τώρα στα 56 μου χρόνια;
Αρκετά πια αυτή η κοροϊδία δεν πάει άλλο, περάσατε ήδη την κόκκινη γραμμή προ πολλού μ’ αυτές της κοινωνικές σας ευαισθησίες.
Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ρωτήσω για ποιόν να κάνω τη θυσία αφού οι ευγενείς τάξεις όλων των συντεχνιών μέχρι και σήμερα που ακούμε και διαβάζουμε αντί να
προσαρμόζονται στις ανάγκες της κοινωνίας συνεχίζουν να πολεμούν λυσσαλέα να προσαρμοστεί η κοινωνία στις ανάγκες τους.

Ταξίαρχος (ΠΑ) ε.α
Μιχαήλ Σύρμπος


hellasforce.com

Σχόλια