Ὡς «ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ » θέλουν νὰ παρουσιάσουν οἱ ΤΟΥΡΚΟΙ τὴν χώρα τους σὲ παγκόσμια τουριστικὴ ἐκστρατεία!

Ἄραγε, προσπαθοῦν νὰ οἰκειοποιηθοῦν ὕπουλά το μεγαλεῖο της Ρωμανίας (Βυζαντίου) ἢ ἁπλὰ παραδέχονται ἐμμέσως τὴν ἀνωτερότητα καὶ τὴν παγκόσμια ἀκτινοβολία τοῦ πολιτισμοῦ πού κατέστρεψαν;
«Σπίτι τοῦ…»  Στὶς τελίτσες συμπληρῶστε ὅτι θέλετε καὶ θὰ ἔχετε τὸ ἰσχυρὸ μήνυμα τῆς Τουρκίας στὴν τεράστια καμπάνια τουριστικῆς προβολῆς ποὺ βρίσκεται σὲ ἐξέλιξη καὶ ἔχει σχεδὸν τὰ πάντα. Ἀκόμα καὶ ὡς Σπίτι τοῦ Χριστιανισμοῦ παρουσιάζεται ἡ χώρα ποὺ παραδοσιακὰ ξέρει νὰ προσελκύει ὑψηλὸ τουρισμὸ καθόλη τὴ διάρκεια τῆς χρονιᾶς.
Ἡ μεγάλη καμπάνια τοῦ ὑπουργείου Πολιτισμοῦ καὶ Τουρισμοῦ τῆς Τουρκίας ἐφαρμόστηκε ἀπὸ τὸν Emrah  Yucel σὲ συνεργασία μὲ κορυφαίους φωτογράφους ἀπὸ ὁλόκληρο τὸν κόσμο. Στόχος του, ἐξηγεῖ, εἶναι μέσω τῆς καμπάνιας νὰ γκρεμίσει τὶς προκαταλήψεις καὶ τὰ στερεότυπα ποὺ ὑπάρχουν γιὰ τὴν Τουρκία. Νὰ δώσει ἀληθινὲς πληροφορίες, νὰ δημιουργήσει ἕνα κύμα γνώσης γιὰ τὴν Τουρκία.  Πρόκειται γιὰ μιὰ διαφημιστικὴ στρατηγικὴ ποὺ ἀφηγεῖται ἐξελικτικὰ τὴν ἱστορία τῆς Τουρκίας.
Ἀπὸ τοὺς παγκοσμίως γνωστοὺς φωτογράφους Robert M. Knight, Steve McCurry, Mark E. Harris καὶ Hazel Thompson ζητήθηκε νὰ φωτογραφήσουν ἱστορικὰ μέρη τῆς Κωνσταντινούπολης καὶ σημαντικὰ τουριστικὰ κέντρα. Πάνω σε αὐτὲς τὶς γνώριμες εἰκόνες, τοποθετεῖται τὸ νέο μήνυμα τῆς Τουρκίας: Home of. Τὸ σπίτι τῆς εὐζωίας, τῶν Δύο Ἠπείρων, τῶν Ἀρχαίων Θεῶν, τῆς μουσικῆς δρόμου, τῶν περιστρεφόμενων δερβίσηδων, τῆς γνώσης, τῆς Ἁγίας Σοφίας, τoυ Χριστιανισμοῦ.
Τὸ κόστος τῆς καμπάνιας ἀνέρχεται στὸ 1 ἑκατομμύριο δολάρια γιὰ διάστημα 7 μηνῶν.
iefimerida- Ρωμαίικο Οδοιπορικό
 

Σχόλια