Νιώθω πως βρίσκομαι σε άλλη Ελλάδα – Μια απλή διαπίστωση

Ζω πραγματικά στην Ελλάδα; Ζω στη χώρα που έχουν διαλυθεί τα πάντα για τους πολλούς; 
Ζω άραγε ή έχω φύγει για αλλού και δεν το έχω καταλάβει. Τις τελευταίες ημέρες αρχίζω και το σκέφτομαι πολύ το πράγμα. Όποια πέτρα κι αν σηκώσω βλέπω παντού παροχές. Χρήματα, τα οποία υποτίθεται πως δεν έχουμε, δίνονται παντού.
Μιλάμε για πολύ χρήμα…
Άντε γεια που θα έλεγε και ο γνωστός Ολυμπιακάρας, Τάκης Τσουκαλάς. Η κυβέρνηση έχει απασφαλίσει και μοιράζει γη και ύδωρ, χωρίς πάντως ακόμα να έχει φτάσει στα χέρια κανενός. Το έργο το ξέρει πολύ καλά άλλωστε. Λόγια λόγια λόγια, που στο τέλος διαψεύδονται κατηγορηματικά.
Το τελευταίο διάστημα είναι αλήθεια πως έχει ξεφύγει τελείως. Και εκτός από εμένα και αρκετός κόσμος έχει αρχίσει να αναρωτιέται τι πραγματικά συμβαίνει. Η απάντηση είναι βέβαια προφανής, ωστόσο υπάρχει ακόμα ένα μέρος των πολιτών που δυστυχώς πιστεύει ακόμα στα λεγόμενα της κυβέρνησης και περιμένει πως και πως αυτό το… ψιχουλάκι που του πετάει.
Και η κυβέρνηση το κάνει για έναν απλό και μοναδικό λόγο: «Τις Ευρωεκλογές». Και είναι συμφωνημένο να το κάνει με αυτό τον τρόπο. Έτσι ώστε να πεισθεί ο κόσμος να τους δώσει και πάλι την ψήφο του. Θα πει κανείς, αφού το ξέρει ο απλός πολίτης πως τον κοροϊδεύουν. Ωστόσο, έχουν φροντίσει να του… διαλύσουν το κάθε τι στην καθημερινότητα του με αποτέλεσμα ακόμα και αυτό το ελάχιστο να το επιθυμεί.
Ωστόσο είναι πλέον τόσο φανερή η κοροϊδία της Κυβέρνησης, που και αυτοί ακόμα που τους ακολουθούν από ανάγκη έχουν λιγοστέψει σε μεγάλο βαθμό. Είναι και αυτή μια πρόοδος. Επόμενο βήμα είναι να υπάρξει επιτέλους ομόνοια και σύμπνοια, έτσι ώστε να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες προϋποθέσεις για να βγουν στο προσκήνιο άνθρωποι που θα νοιάζονται πραγματικά γι’ αυτή τη χώρα.
Μέχρι τότε, μάλλον θα συνεχίσω να ζω εγώ και πολλοί άλλοι σε ένα όνειρο; Που περιλαμβάνει μια κυβέρνηση που μου παρέχει απλόχερα… αέρα κοπανιστό για να μου κλέψει ότι πλέον έχει απομείνει από την αξιοπρέπεια μου. Όχι, δεν θα συνεχίσω να ζω έτσι. Θα ξυπνήσω και θα αλλάξω τα πράγματα γιατί όταν θέλω μπορώ…. 

hellasforce.com

Σχόλια