Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Η περίεργη εξαφάνιση του Μαλαισιανού αεροσκάφους....

Αρκετές ημέρες μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου των Μαλαισιανών Αερογραμμών, δεν υπάρχει καμμιά πρόοδος στις έρευνες για τον εντοπισμό του, παρά τα τεχνολογικά μέσα που χρησιμοποιούνται και την αναζήτηση μέσω δορυφόρων που μπορούν να καταγράφουν και να παρατηρούν τα πάντα.
Αρχικά οι έρευνες ακολούθησαν την κατεύθυνση της πτήσης του αεροπλάνου προς το Πεκίνο, ενώ αργότερα στράφηκαν και προς άλλες γεωγραφικές περιοχές, ακόμα και σε θαλάσσιες ζώνες που δεν δικαιολογούν την παρουσία του.
Το Boeing των Μαλαισιανών Αερογραμμών, Πτήση ΜΗ 370, μετέφερε 239 επιβάτες και μέλη πληρώματος, τα οποία (μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές) αγνούνται, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν ακόμη κινητά τηλέφωνα των επιβαινόντων που είναι ...ενεργά...
Ανάμεσα στα παράξενα συμβάντα, «αναφέρεται» και μια  μοναδική επείγουσα κλήση του αεροπλάνου προς την αμερικανική στρατιωτική βάση, που βρίσκεται στο διεθνές αεροδρόμιο U-Tapao της Ταϊλάνδης.
Το U-Tapao είναι πολιτικό-στρατιωτικό αεροδρόμιο, που εξυπηρετεί τις πόλεις Ραγιόνγκ και Πατάγια στην Ταϊλάνδη, βρίσκεται δε 90 μίλια νοτιοανατολικά της Μπανγκόκ και κοντά στο Σαταχίπ στον Κόλπο του Σιάμ.
Τον Οκτώβριο 1997, ένα αεροπλάνο Douglas DC-3 της Air Vietnam, δέχθηκε αεροπειρατεία  και υποχρεώθηκε να κατευθυνθεί στο U-Tapao όπου οι 4 αεροπειρατές παραδόθηκαν, αφού όμως είχαν σκοτώσει δύο Βιετναμέζους επιβαίνοντες...
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός, ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ιδέα για το συνέβη στην Πτήση 370, ενώ σήμερα οι Αμερικανοί δηλώνουν ότι το αεροπλάνο μπορεί να πετούσε για ώρες μετά το τελευταίο επιβεβαιωμένο στίγμα του.
Δύο από τους επιβάτες ταξίδευαν με κλεμμένα διαβατήρια (Ιταλικό και Αυστριακό), ενώ υπήρχαν και άλλοι δύο οι οποίοι ήσαν Ουκρανοί και τα στοιχεία τους ερευνώνται.
Το αεροπλάνο των Μαλαισιανών αερογραμμών φαίνεται ότι για κάποιο λόγο άλλαξε πορεία και αντί για τον προορισμό του που ήταν η Κίνα, βρέθηκε να πετά με κατεύθυνση δυτική, όπως μαρτυρούν και οι έρευνες που διεξάγονται στην ευρύτερη περιοχή.
Αν δεν υπήρξε συντριβή και με υπολογισμό της πορείας αλλά και των καυσίμων, τότε το Boeing θα μπορούσε να έχει προσγειωθεί στην αμερικανική στρατιωτική Βάση, που βρίσκεται στο νησί Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό.
Επειδή, όμως, οι Αμερικανοί είναι ...καλοί άνθρωποι, μία ενδεχόμενη προσγείωση του αεροπλάνου στο Ντιέγκο Γκαρσία, θα είχε αναφερθεί, ενώ συγγενείς και κοινή γνώμη θα είχαν ηρεμήσει...
Το 2011 και το 2012 εκδόθηκαν από την Μαλαισία στην Κίνα 17 Ουϊγούροι, που διέθεταν πλαστά διαβατήρια και είχαν εμπλακεί σε εγκληματικές ενέργειες.
Το 2009 η Καμπότζη έδιωξε στην Κίνα 20 Ουϊγούρους, παρά τις αμερικανικές αντιρρήσεις. Το Open Society Institute (OSI) του Τζορτζ Σόρος, από κοινού με το National Endowment for Democracy και άλλα «ευαγή» ιδρύματα της CIA, τροφοδότησαν με εκατομμύρια δολάρια την «Μητέρα των Ουϊγούρων», Ρεμπίγια Καντίρ, του Παγκόσμιου Κογκρέσου των Ουϊγούρων.
Ο σύζυγος της Καντίρ, ο Σιντίκ Ρουζί, είναι επικεφαλής του τμήματος Ουϊγούρων στο προπαγανδιστικό Radio Liberty, που εκπέμπει από το Μόναχο και είναι γνωστός ως «Δράκος Μαχητής».
Στο Πεκίνο ερευνητές πιστεύουν ότι η εξαφάνιση του Boeing με το οποίο ταξίδευαν πολλοί Κινέζοι, μπορεί να είναι μέρος μιας τρομοκρατικής καμπάνιας των Ουϊγούρων εναντίον "soft" κινεζικών στόχων.
Μια εβδομάδα πριν από την εξαφάνιση του Boeing των Μαλαισιανών αερογραμμών, Ουϊγούροι επιτέθηκαν με μαχαίρια σε επιβάτες τρένου στο Κουνμίνγκ, της νοτιο-δυτικής Κίνας.
Στις 28 Οκτωβρίου 2013 εξερράγη αυτοκίνητο-βόμβα στην Πλατεία Τιέν Αν Μεν, του Πεκίνου, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οι τρεις τρομοκράτες, αλλά και δύο τουρίστες (ο Πρόεδρος, ο πρωθυπουργός και πέντε μέλη του Politburo της Κίνας, βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή μόλις 100 μέτρα μακριά από το σημείο της έκρηξης).
Οι ΗΠΑ δεν χαρακτήρισαν την επίθεση ως τρομοκρατική (!) και φυσικά υποστηρίζουν κάθε ενέργεια των Ουϊγούρων σε βάρος της Κίνας και της αποσταθεροποίησης του καθεστώτος του Πεκίνου.
Ουϊγούροι που είχαν συλληφθεί στο Αφγανιστάν, πολεμώντας στο πλευρό των Ταλιμπάν, φυλακίστηκαν αρχικά στο Γκουαντανάμο και από εκεί στάλθηκαν σε Παλάου, Αλβανία, Βερμούδα, Ελ Σαλβατόρ, Ελβετία και Σλοβακία...
Θα μπορούσαν άραγε μόνοι τους οι Ουϊγούροι να προκαλέσουν τα γεγονότα που συνδέονται με την εξαφάνιση της Πτήσης 370; Μάλλον όχι, καθώς είναι εύκολα αναγνωρίσημοι και βέβαια χρειάζονται την απαραίτητη «λογιστική υποστήριξη» από κέντρα που θα μπορούσαν να τους κατευθύνουν.
Ανάμεσα στους επιβάτες του αεροπλάνου που αναζητείται, βρίσκονταν 20 εργαζόμενοι (12 Μαλαίσιοι και 8 Κινέζοι) της αμερικανικής αμυντικής εταιρείας Freescale Semiconductor της οποίας η έδρα βρίσκεται στο Ώστιν του Τέχας και έχει παρουσία σε 21 χώρες.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι Freescale Semiconductor Malaysia Sdn Bhd., βρίσκεται στο Petaling Jaya και είναι μια σύγχρονη μονάδα ημιαγωγών για τη συναρμολόγηση και τη δοκιμή ολοκληρωμένων κυκλωμάτων (I.C.).
Στις εγκαταστάσεις της (750.000 τετραγ. πόδια) και σε μια έκταση 20 στρεμμάτων, συναρμολογούνται και ελέγχονται μικροεπεξεργαστές, μικροελεγκτές, επεξεργαστές ψηφιακού σήματος, μικτά σήματα ραδιοσυχνοτήτων, ολοκληρωμένα κυκλώματα (RF και IC) για δίκτυα και υπολογιστικά συστήματα, συστήματα μεταφορών και τυπικών προϊόντων καθώς και ασύρματα ευρυζωνικά συστήματα της αγοράς.
Από την ίδρυσή της (1972) η μονάδα έχει λάβει διάφορα βραβεία από την κυβέρνηση ΗΠΑ και τη βιομηχανία, για τη συμβολή της στην ανάπτυξη των ανθρώπινων πόρων, τη συγκριτική αξιολόγηση της αειφόρου ανάπτυξης και της ευημερίας της Μαλαισίας.
Οι ειδικοί της Freescale Semiconductor Malaysia, πήγαιναν στο Πεκίνο για συναντήσεις με Κινέζους ειδικούς και ασφαλώς μετέφεραν στις αποσκευές τους εξειδικευμένο ηλεκτρονικό εξοπλισμό (όπως avionics, electronic warfare, battlefield communications κ.ά.).
Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία ανάμεσα στους άλλους επιβάτες, του Αμερικανού Φίλιπ Γουντ, της International Business Machines Corp. (IBM). Ο Γουντ εργαζόταν στο Πεκίνο και ετοίμαζε ένα νέο σημαντικό συμβόλαιο στην Κουάλα Λουμπούρ.
Στη σημερινή εποχή και ειδικά στην Cyber αρένα, παίζονται άγρια παιχνίδια και φυσικά η Κίνα συμμετέχει δυναμικά στον ηλεκτρονικό παγκόσμιο πόλεμο... Πρόσφατα οι ΗΠΑ και το Ισραήλ δημιούργησαν τον ηλεκτρονικό ιό Stuxnet για να καταστρέψουν την πυρηνική ανάπτυξη του Ιράν, ενώ η αμερικανική NSA δοκιμάζεται από τις αποκαλύψεις του Έντουαρντ Σνόουντεν.
Η μοίρα της Πτήσης ΜΗ 370 με το πλήρωμα και τους επιβάτες παραμένει ένα μυστήριο εδώ και μέρες, καθώς δύο ώρες μετά την απογείωση εξαφανίστηκε από τα ραντάρ.
Σύμφωνα με νεώτερες παραδοχές (το γνώριζαν από την αρχή) το αεροπλάνο πετούσε για 4 ώρες μετά την εξαφάνισή του από τα ραντάρ και μάλιστα με κατεύθυνση προς το Ινδικό Ωκεανό...
Σήμερα κανείς δεν μπορεί να αποδείξει τίποτε σχετικό με την πτήση και ιδίως αν υπήρξε προσγείωση (ίσως και εκ νέου απογείωση μετά) κάπου και φυσικά το Ντιέγκο Γκαρσία είναι στην περίπτωση αυτή εξαιρετικά ύποπτο σημείο (η Ινδία συμμετέχει πλέον στις έρευνες, αν και βρίσκεται στην αντίθετη κατεύθυνση από την κανονική πορεία του αεροπλάνου).
Το αεροπλάνο παραμένει αόρατο και άφαντο, αν όχι για τους στρατιωτικούς, τουλάχιστον για το κοινό σ΄όλο τον κόσμο και ειδικά για τους συγγενείς των επιβατών και του πληρώματος.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν στοιχεία που να μαρτυρούν κάτι για την τύχη των επιβατών και του πληρώματος της πτήσης ΜΗ 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, οπότε οι εικασίες και οι υποθέσεις δίνουν και παίρνουν.
Ίσως το αεροπλάνο να ανατινάχτηκε εν πτήσει από άγνωστη αιτία και να τεμαχίστηκε σε πολύ μικρά κομμάτια που δεν είναι δυνατόν να εντοπιστούν.
Ίσως το αεροπλάνο να οδηγήθηκε κάπου και εν συνεχεία να καταστράφηκε από άγνωστους δράστες για να μην υπάρχουν ίχνη για τη μοίρα του.
Σε κάθε περίπτωση και καθώς η πορεία του ήταν εξ΄αρχής αντικανονική, η όποια συνέχεια ίσως να συνδέεται με το ανθρώπινο δυναμικό που μετέφερε από την Ινδονησία προς την Κίνα.
Ιδίως όταν αρκετοί από τους επιβάτες του ήταν ειδικοί σε εξειδικευμένα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία πιθανότατα ήταν πολύτιμα και τα ήθελαν πολύ κάποιοι σε μερικά σημεία της γης...
Ίσως κάποτε μάθουμε κάτι σχετικό με τη μοιραία πτήση των Μαλαισιανών Αερογραμμών και ίσως δεν μάθουμε ποτέ τίποτα περισσότερο, απ΄ότι είναι γνωστό σήμερα...
Το πραγματικό μυστήριο με το αεροπλάνο, είναι το ότι όλες οι ενδείξεις μαρτυρούν πως δεν ανατινάχθηκε τη στιγμή που το «έβλεπαν» τα ραντάρ, αλλά εξαφανίστηκε κάπου σε θάλασσα ή σε στεριά και ίσως δεν βρεθεί τίποτα ποτέ.
Το μυστήριο γίνεται ακόμη πιο πυκνό από τη σιγή που επικράτησε, καθώς κανείς από τους πιλότους του δεν επιχείρησε να επικοινωνήσει με το αεροδρόμιο αναχώρησης ή με οποιοδήποτε άλλο επίγειο σταθμό.
Στον παράλληλο κόσμο των «υπηρεσιών» οι καταστάσεις είναι θολές, τα φαινόμενα απατηλά και τα γεγονότα ανεξήγητα... 
Απλός Έλληνας πολίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.