Πάνος Καμμένος : Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πρόκειται να αλλάξουμε τη δική μας γραμμή και απόφαση. Είμαστε κίνημα πολιτών...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΠΡΩΙΝΟ ANTENNA» ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ
ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Καλημέρα κ. Πρόεδρε. Καλή Χρονιά να έχουμε.
Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Καλημέρα. Καλή Χρονιά σε όλους. Χρόνια Πολλά στους Γιάννηδες και τις Γιάννες και καλό κουράγιο στα παιδιά για το σχολείο που αρχίζει.


Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Να είστε καλά. Πώς τα περάσατε κ. Πρόεδρε;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δόξα τω Θεώ. Πάντως δεν ήμουν στις Άλπεις, στην Κουρσεβέλ που λένε. Ήμουν στη Γαλλία και ανέβηκα μια ημέρα με τα παιδιά μου, όπου με φωτογράφησαν και έγινε ολόκληρο σενάριο.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Δεν συναντηθήκατε και με τη Μέρκελ που τραυματίστηκε…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα έλεγαν ότι τη μάτιασα και έπεσε με το σκι και χτύπησε. Να σας πω κάτι κ. Παπαδάκη, δυστυχώς από ότι είδαμε και αυτή η χρονιά ξεκινάει με δηλώσεις από την πλευρά της κυβέρνησης ότι θα συνεχίσει την ίδια πολιτική. Ήταν σημαντική χθες η δήλωση του πρωθυπουργού, η οποία πέρασε λίγο στο «ντούκου». Μας είπε ότι θεωρεί ότι είναι μια καλή χρονιά, με ανάπτυξη, διότι οι αυτοκινητόδρομοι και οι εργολάβοι των αυτοκινητοδρόμων θα πάρουν χρήματα από τα κοινοτικά κονδύλια.

Αυτό ήταν ουσιαστικά το μήνυμα που έδωσε η κυβέρνηση και αυτό είναι το μήνυμα που εμείς λέμε ότι πρέπει να αντιστραφεί. Δηλαδή πρέπει να σταματήσουν να περιθάλπουν τα διαπλεκόμενα συμφέροντα, τους εθνικούς εργολάβους, τους υπηρέτες τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τους οποίους αν θέλετε έχουν προικοδοτήσει αρκετά. Να κοιτάξει το κράτος να περιθάλψει πρώτα από όλα εκείνους τους πολίτες που εξαθλίωσε με εκείνες τις πολιτικές που το αποτέλεσμά τους αμφισβητείται πλέον και από τους πρωταγωνιστές.

Έχουμε τον κ. Στουρνάρα να γράφει γράμμα στην τρόικα και στο γράμμα αυτό να αναφέρει ότι το πρώτο μνημόνιο ήταν ουσιαστικά αποτυχημένο, όμως θα το συνεχίσει.

Βλέπουμε να ακυρώνεται η δημόσια υγεία. Τα 25 ευρώ μπορεί σε πολλούς από εμάς να φαίνονται μια λεπτομέρεια. Όμως με δύο εκατομμύρια ανέργους, με πολύτεκνες οικογένειες, το «25άρικο» είναι βαρύ χτύπημα στον Έλληνα πολίτη και ιδίως σε εκείνον που είναι χαμηλοσυνταξιούχος, χαμηλομισθοδοτούμενος, άνεργος και βεβαίως πολύτεκνος. Είναι η κατάργηση της δημόσιας υγείας. 

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε Πρόεδρε θέλω να τα πάρουμε με τη σειρά και για όλα να απαντήσουμε. Να έρθουμε σε κάτι και να το ξεπεράσουμε γρήγορα, γιατί ξέρω ότι σας ενοχλεί, αλλά πρέπει να μείνουμε και σε αυτό να το συζητήσουμε…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν με ενοχλεί απολύτως τίποτα κ. Παπαδάκη.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Έχουμε μία ακόμα κόντρα με τον Άδωνη Γεωργιάδη.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν είναι κόντρα κ. Παπαδάκη. Ακούστε κ. Παπαδάκη, εγώ κόντρες σε πολιτικό επίπεδο έχω με αντιπάλους εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Είναι άλλο να έχεις πολιτική αντιπαράθεση, καθαρή και άλλο να αντιμετωπίζεις έναν που λειτουργεί ως υστερικός απέναντί σου. Εγώ πλέον το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσφύγω στη δικαιοσύνη. Το θέμα δεν είναι μόνο ο κ. Γεωργιάδης. Ο κ. Γεωργιάδης λειτουργεί ως όργανο.

Είναι το θέμα των εκβιασμών του συστήματος απέναντι σε έναν πολιτικό και σε έναν πολιτικό χώρο που συγκρούεται με τα συμφέροντα. Δηλαδή ο κ. Μπόμπολας θέλει σήμερα στο «Έθνος», να μην έχει πρωτοσέλιδο το θέμα των αυτοκινητοδρόμων ή τα σκάνδαλα σε σχέση με την ενέργεια. Θέλει να έχει μία συζήτηση για μία επιδότηση που θα έπρεπε η πεθερά μου να ξέρει το 2003 ότι θα γνωρίσω εγώ τη γυναίκα μου το 2005 - δύο χρόνια μετά - και να μην κάνει την αίτηση για να κάνει δέκα δωμάτια, τα οποία ήταν απόλυτα νόμιμα. Έμειναν καλεσμένοι που πλήρωσαν κανονικά, εκδόθηκαν εκατοντάδες αποδείξεις και το οποίο είναι θέμα για το οποίο λένε τώρα ότι είναι νόμιμο, αλλά δεν είναι ηθικό. Το ηθικό θα ήταν να προβλέψει η πεθερά μου από τον φίλο μου τον Πητ Παπαδάκο ότι εγώ θα γνωρίσω τη γυναίκα μου δύο χρόνια μετά.

Το ίδιο ακριβώς κάνει και το συγκρότημα του κ. Ψυχάρη. Ο κ. Ψυχάρης συνέταιρος του Λιακουνάκου, αντί να ασχοληθεί με τα εξοπλιστικά και τα σκάνδαλα των δισεκατομμυρίων - που βγαίνουν οι Γερμανοί και λένε σήμερα ότι για τα Leopard εμείς οι Έλληνες δεν θέλαμε να προχωρήσει η έρευνα – προτιμά να χτυπήσει τον Καμμένο. Ας με χτυπάνε. Και να με κάψουν ζωντανό εγώ πίσω δεν θα κάνω. Θα συνεχίσω να κυνηγάω και τους διαπλεκόμενους, τα αφεντικά των πολιτικών που σήμερα κυβερνούν, τους κομπιναδόρους και τους απατεώνες που ήπιαν το αίμα του ελληνικού λαού, με απάτες στα εξοπλιστικά, με τη λίστα Λαγκάρντ. Η οικογένεια Μπόμπολα είναι όλη στη λίστα Λαγκάρντ. Τι γίνεται με τη λίστα Λαγκάρντ; Μου λένε τώρα να πάμε – λέει – στα ισοδύναμα. Ποια ισοδύναμα; Τη λίστα Λαγκάρντ να έπαιρναν και να εκμεταλλεύονταν, ήταν εκατοντάδες ισοδύναμα. Να σας πω και κάτι που σας ενοχλεί εσάς.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Εμένα προσωπικά;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι εσάς προσωπικά, τα κανάλια. Δηλαδή λένε για τα ισοδύναμα. Πόσα χάρισαν, την προηγούμενη εβδομάδα από τις διακοπές της Βουλής, στους καναλάρχες σαν φόρους, από το 2010 μέχρι το 2015 λόγω κρίσεως; Αυτά δεν είναι ισοδύναμα, για παράδειγμα, για τα νοσοκομεία; Αλλά δεν είναι θέμα ισοδυνάμων, είναι θέμα του ότι εφαρμόζεται μια πολιτική, η οποία πολιτική, έχει να κάνει με τη συγκάλυψη της απάτης της μεταπολίτευσης. Δεν γίνεται η μια και μόνη εξεταστική. Πλέον οι Έλληνες βλέπουμε ότι ο δρόμος αυτός δεν ακολουθεί πουθενά. Τι λέμε λοιπόν σαν πρόταση. Στοπ τώρα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε πρόεδρε παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια στοιχεία που θα ήθελα να τα απαντήσετε. Όπως για παράδειγμα λένε ότι δεν είχαν κοπεί πολλές αποδείξεις και οι μοναδικές αποδείξεις ήταν οι δικές σας και αυτό είναι ένα θέμα ότι ακούστηκε ότι ο γαμπρός πλήρωνε την πεθερά; Αυτό λένε ότι δηλαδή ότι πληρώνατε εσείς το δωμάτιο όταν πηγαίνατε στην Ικαρία.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Πρώτα από όλα υπάρχουν εκατοντάδες αποδείξεις, είναι κατατεθειμένες όλες στην Εφορία. Υπάρχουν αντίγραφα και όταν θα πάνε στο Δικαστήριο για να εξεταστεί η αγωγή κατά του κ. Πορτοσάλτε ή του κ. Γεωργιάδη και των μέσων που τα αναπαράγουν, εκεί θα δουν όλες τις αποδείξεις, τις οποίες μπορούν να τις πάρουν εξάλλου από την Εφορία. Αν η μία απόδειξη έχει νούμερο δυο, είναι γιατί κ. Παπαδάκη όταν ήμουν υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας έκανα την «Ικαριάδα» για να αναδείξω το νησί.

Ήταν οι μέρες που ξεκινούσαν να δουλεύουν τα δωμάτια της πεθεράς μου, που είχε πάρει την επιδότηση όπως σας είπα πριν με γνωρίσει. Εκεί λοιπόν αποφάσισα από την τσέπη μου να πληρώσω τους καλεσμένους δημοσιογράφους, οι οποίοι έμειναν τότε στα δωμάτια αυτά και να πάρω και απόδειξη για να μην πουν ότι τα πλήρωσε το υπουργείο. Μετά από αυτές τις αποδείξεις υπάρχουν και άλλες εκατοντάδες αποδείξεις.

Αυτό όμως είναι το αντικείμενο της συζητήσεως μας; Εγώ θα τα αποδείξω όλα αυτά και είναι εξάλλου αυταπόδεικτα, όπως ήταν και για τα κότερα που έλεγαν. Ο πατέρας μου έπαθε καρκίνο και του έκοψαν το αυτί, κ. Παπαδάκη. Τώρα λέει το ΣΔΟΕ ότι είναι όλα νόμιμα. Τι να το κάνω εγώ το νόμιμα, για πέστε μου. Όταν όλο αυτόν τον καιρό αποφύγαμε να μιλάμε για τα θέματα που πράγματι ενδιαφέρουν, ο ΔΟΛ, ο κ. Ψυχάρης που τα έβγαλε αυτά, πήρε εν τω μεταξύ 98 εκατομμύρια ευρώ δάνειο, το Μέγαρο Μουσικής 250 εκατομμύρια ευρώ και ψάχνουν να βρουν τα ισοδύναμα ή ψάχνουν να καλύψουν τις δικές τους απάτες και τις κλοπές, σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου οι εργολάβοι και πάνε να χτυπήσουν. Τους απαντώ. Εγώ δεν εκβιάζομαι, ούτε θα κάνω πίσω. Θα τους τσακίσω ακόμα και αν με κάψουν ζωντανό, τελεία και παύλα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Πάντως ο κ. Γεωργιάδης, τον άκουγα χθες στους συναδέλφους μου τον Λυριτζή και τον Οικονόμου ότι δεν συμφέρει λέει να πάτε στα δικαστήρια γιατί έχει στοιχεία.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Γιατί λέει, μπορεί να είναι νόμιμο, αλλά δεν είναι ηθικό. Γιατί φοβάται ότι θα καταδικαστεί ακόμα μια φορά στα Δικαστήρια, αλλά το ηθικό θα ήταν να ξέρει η πεθερά μου το 2003, ότι θα γνωρίσω εγώ τη γυναίκα μου το 2005. Τώρα αυτά είναι αστεία. Πάμε σε σοβαρή συζήτηση, αν θέλετε.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε πρόεδρε το κλείνουμε με μία μόνο παρατήρηση και πάμε μετά στα υπόλοιπα. Εδώ ακούγεται για την υπόθεση Λιάπη που δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση τη δική σας…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τι δουλειά έχω εγώ; Έχει γίνει καμία απάτη σε εταιρεία όπως της Ευρυτανίας Α.Ε και τα λοιπά; Υπάρχει τίποτα από όλα αυτά τα οποία συμπίπτουν; Έχω εγώ τίποτα στο όνομά μου;

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Χθες είχαμε εδώ την κ. Βούλτεψη…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Η Σοφία γνώριζε ότι αυτό ήταν πολύ πριν γνωρίσω καν τη γυναίκα μου, το είπε δημόσια και είναι προς τιμήν της.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Το είπε εδώ δημόσια, ήταν καλεσμένη στην εκπομπή και είπε «όχι δεν είχε γνωριστεί με τη Λένα», μάλιστα χρησιμοποίησε και το μικρό όνομα. Αλλού είναι το θέμα, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση με αφορμή την υπόθεση Λιάπη θα ζητήσει την εξέταση όλων των επιδοτήσεων και θα ζητήσει την επιστροφή των χρημάτων.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Βεβαίως και να επιστραφούν. Αν δεν έχουν λειτουργήσει για το λογαριασμό που πήραν τις επιδοτήσεις, βεβαίως και να επιστραφούν. Αλλά εγώ θα σας πω το εξής: οι αυτοκινητόδρομοι για τους οποίους είπε ο κ. Σαμαράς χθες το βράδυ, ήταν επιδοτούμενα έργα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αυτοχρηματοδοτούμενα έργα, τα οποία θα έπρεπε να είχαν τελειώσει εδώ και δυόμισι χρόνια. Περνάει νόμο η κυβέρνηση που τους χαρίζει το αυτοεπιδοτούμενο, τους ξαναπληρώνει, τους δίνει τα διόδια, να τα ισοδύναμα μέτρα.

Και από εδώ και πέρα, θα έπρεπε να είχε καταγγείλει τις συμβάσεις και να είχε κατασχέσει τα χρήματα, ιδίως τα επιδοτούμενα. Και λέμε εμείς βεβαίως, εάν υπάρχουν παρανομίες σε επαύλεις και σε ενοικιαζόμενα δωμάτια να τα κατασχέσουν. Όμως, την ίδια στιγμή, δεν μπορεί η κυβέρνηση να νομοθετεί και να χαρίζει στον Μπόμπολα και στις τεχνικές εταιρείες τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα των αυτοκινητοδρόμων που δεν τα έκαναν, να τους χαρίζει τα διόδια, να βάζει διόδια στην Κηφισιά και να μιλάει για χαμένες επιδοτήσεις.

Γιατί χάρισε 500 εκατομμύρια στη Hochtief κύριε Παπαδάκη; Από που και έως που χάρισαν τα δισεκατομμύρια για τα εξοπλιστικά; Θα σας πω ένα άλλο παράδειγμα. Δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση επιδότηση για το εργοστάσιο της εταιρείας «Γερμανός», για τις μπαταρίες των υποβρυχίων. Το ίδιο εργοστάσιο που δεν έγινε ποτέ πήρε «ΑΩ» αντισταθμιστικά ωφελήματα για τα υποβρύχια και το ίδιο εργοστάσιο που δεν έγινε ποτέ πληρώθηκε από το ελληνικό δημόσιο. Ποιοι είναι από πίσω; Να τους βρουν. Είναι οι συνέταιροι των εκδοτών. Την ίδια στιγμή που ο Λιακουνάκος έκανε την μπίζνα με τα αντισταθμιστικά ωφελήματα, την ίδια στιγμή τον διόριζαν και από την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας στο διοικητικό συμβούλιο του Ελεύθερου Τύπου.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Έχετε αναφερθεί σε πολλά ονόματα τα οποία αυτή τη στιγμή δεν έχουν τη δυνατότητα…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ αυτά που λέω κ. Παπαδάκη είναι προς έλεγχο στο διαδίκτυο. Στο Google να μπει κανείς, στο «antinews» του κ. Σαμαρά, θα δει ότι αναφέρεται εκεί.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Απλά δεν έχουν τη δυνατότητα αντιπαράθεσης κάποιοι…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αναφέρεται ότι ο κ. Ψυχάρης μπήκε στο διοικητικό συμβούλιο με τον κ. Λιακουνάκο.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Κύριε πρόεδρε για να κλείσουμε το θέμα…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτά δεν τα έχουμε ελέγξει και δεν τα έχουμε διασταυρώσει. Τη βίλα της πεθεράς του 2003, που έπρεπε να ξέρει ότι θα γνωρίσω εγώ τη γυναίκα μου το 2005, το λέμε δημόσια. Όχι, όλα θα τα πούμε. Η απάντηση είναι ότι εγώ δεν εκβιάζομαι. Θα τους τσακίσω. Δεν πρόκειται να κάνω πίσω, ούτε θα κάνω συμβιβασμούς για τίποτα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Αν υπάρχει κάτι σε αυτό, εμένα με ξέρετε χρόνια και ξέρετε ότι εγώ άκουσα με πολύ προσοχή. Αν υπάρχει κάτι που εμένα με ενοχλεί σε όλη αυτή την υπόθεση με τις επιδοτήσεις, είναι ότι τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κατ’ επέκταση και του ελληνικού λαού, κάποιος έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει νομίμως μια επιχείρηση, ενοικιαζόμενα δωμάτια νομίμως.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και έγιναν πολλές.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Νομίμως πολλές ο νόμος τους δίνει…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ σας ρωτάω κ. Παπαδάκη, έπρεπε να ξέρει η πεθερά μου ότι θα γνωρίσω εγώ μετά από δυο χρόνια τη γυναίκα μου;

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Άλλο θέλω να σας πω. Έχετε δίκιο σε αυτό, έτσι είναι, όπως το λέτε. Έχετε δίκιο, είναι έτσι όπως το λέτε. Νομίμως λέει ο νόμος, εγώ με το νόμο τα έχω, που λέει ότι μετά από πέντε χρόνια έχεις δικαίωμα να σταματήσεις να λειτουργείς για το λόγο που επιδοτήθηκες και δημιουργήθηκαν αυτά τα κτίρια και να τα πάρεις δικά σου πια. Νομίζω ότι είναι ένας εύκολος τρόπος να αποκτήσεις ένα εξοχικό.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ένα – ένα. Να πούμε το εξής. Οι επιδοτήσεις δεν έχουν να κάνουν με το 100% της αξίας ενός σπιτιού. Το δεύτερο είναι ότι οι ακριτικές περιοχές κ. Παπαδάκη, ήταν εγκαταλελειμμένες, δεν υπήρχε τίποτε. Μια μονάδα που θα λειτουργήσει, έστω και για πέντε χρόνια, θα φέρει κόσμο, θα φέρει τουρισμό και εν συνεχεία αν θέλετε, η τοπική κοινωνία θα λειτουργήσει μετά με το σπίτι που μπορεί να μείνει. Που πάντως δεν είναι δικό μου. Έτσι για να είμαστε ξεκάθαροι. Μιλάνε για επιδοτήσεις δημοσίων έργων κ. Παπαδάκη που αντιπροσωπεύουν το 98% των ευρωπαϊκών κονδυλίων, γιατί δεν αναρωτιέστε για ποιο λόγο οι αυτοχρηματοδοτούμενοι αυτοκινητόδρομοι του Μπόμπολα…

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Αναρωτιέμαι και προβληματίζομαι.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτοκινητόδρομοι του Μπόμπολα που δεν είναι αυτοχρηματοδοτούμενοι και τους πληρώνετε εσείς με τα διόδιά σας.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Αναρωτιέμαι και προβληματίζομαι κ. Πρόεδρε.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Χαίρομαι.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Είναι ένα θέμα και το άλλο που πρέπει να το δούμε γιατί ξέρετε θα πει ο άλλος ας πούμε και εγώ γιατί να μην το έκανα στο χωριό μου άραγε και να είχα την δυνατότητα μετά από πέντε χρόνια να έχω ένα σπίτι

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εγώ τι σχέση έχω με αυτό κ. Παπαδάκη μου λέτε;

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Καμία. Εγώ σας είπα τα έχω με τον νόμο, ότι ίσως πρέπει να ξαναδούμε το νόμο που δίνει την δυνατότητα μετά από πέντε χρόνια κάποιος να βρεθεί με μια περιουσία που έχει πληρώσει μόνο το 20%.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τα όργια τα μεγάλα είναι στα μεγάλα κονδύλια. Είναι σε αυτά που πήραν μη κυβερνητικές οργανώσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο αδελφός του πρωθυπουργού πήρε στην μη κυβερνητική οργάνωση που προΐσταται, δέκα εκατομμύρια ευρώ για να προστατεύσει λέει τους φοίνικες από το κόκκινο σκαθάρι, την ώρα που πεινάει ο κόσμος και σε ράντζα τους λένε να πληρώσουν 25 ευρώ. Ο αδελφός, ο Αλέξανδρος Σαμαράς, τον κατήγγειλα στη Βουλή δέκα φορές. Δεν απάντησε κανείς.

Υπάρχει μη κυβερνητική οργάνωση που παίρνει λεφτά για να μελετήσει τις αυτοκτονίες και την ίδια στιγμή κάποιοι αυτοκτονούν για 100 ευρώ που δεν έχουν να πληρώσουν στην εφορία. Το παιχνίδι που παίζουν οι τελειωμένοι πλέον εκδότες γιατί αυτό είναι η αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι βλέπουμε πια να ανοίγουν στόματα, τα οποία πρέπει να ανοίξουν μέχρι τέλους. Όχι να καταθέτει ο Κάντας κάποιους και να προστατεύει κάποιους άλλους. Διότι βλέπουμε ότι πρώτον, προμήθειες από συγκεκριμένες χώρες δεν παίρνουν σε έρευνα, δεύτερον, όταν φώναζα εγώ για το C4i και την Σιγκαπούρη, μου έλεγαν ότι λέω σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Στην Σιγκαπούρη βρέθηκαν τα λεφτά και τα ίδια πρόσωπα που ήταν αναμεμιγμένα στο C4i ήταν και στα εξοπλιστικά προηγουμένως. Τα ίδια πρόσωπα είναι και στα CDS, οι λογαριασμοί υπάρχουν. Γιατί δεν ψάχνουν να βρουν τα λεφτά αυτά και την προέλευση τους; Η τράπεζα της Ελλάδας έχει όλα τα χρήματα που βγήκαν στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Είναι 400 δις ανακεφαλαίωση τραπεζών, οι καταθέσεις είναι 165, πού είναι τα άλλα λεφτά;

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Πάμε τώρα σε ερωτήματα κ. Πρόεδρε που θέλουν απάντηση από εσάς και ενδιαφέρουν πολύ κόσμο. Έρχονται περιφερειακές, ευρωεκλογές, τοπικές εκλογές τι θα κάνουν οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ; Έχουν ακουστεί πολλά σενάρια. Σενάρια για συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ, ακούγεται σενάριο για συνεργασία με τον Πολύδωρα ακούγονται πάρα πολλά. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ τελικά πόσο ανεξάρτητοι θα μείνουν και πόσο ανεξάρτητοι αντέχουν να μείνουν;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα μείνουν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Πρώτα από όλα στις ευρωεκλογές εμείς λέμε ευθέως και εδώ καλώ αν θέλετε και το ΣΥΡΙΖΑ να πάρει θέση. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ λέμε όχι στο φεντεραλισμό στην Ευρώπη, λέμε όχι στην ομοσπονδιοποίηση της Ευρώπης. Η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, το σοσιαλιστικό κόμμα και το λαϊκό κόμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, λένε ότι η Ευρώπη πρέπει να προχωρήσει σε ομοσπονδοποίηση, με κατάργηση των εθνικών κρατών. Αυτό πρεσβεύει το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία .

Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να ξεκαθαρίσει εάν είναι κατά της ομοσπονδοποίησης της Ευρώπης γιατί δεν μπορείς να λες την μια στιγμή το ένα και την άλλη στιγμή να μιλάς και με το σοσιαλιστικό κόμμα. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ λέμε ότι εμείς θα συνεργαστούμε μόνο με τους αντι-φεντεραλιστές και με όλες εκείνες τις δυνάμεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Πείτε μου μια δύναμη που θα μπορούσατε να συνεργαστείτε;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Την Τετάρτη έχω ραντεβού στο Λονδίνο με τον Νάιτζελ Φάρατζ, διότι γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας ενός νέου ευρωπαϊκού κόμματος που θα κατέβει στις ευρωεκλογές από δυνάμεις εναντίον των μνημονίων και της ομοσπονδιοποίησης

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Σε εθνικό επίπεδο κ Πρόεδρε;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σε εθνικό επίπεδο, εμείς ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ στο συνέδριο μας αποφασίσαμε ότι δεν πρόκειται να εντάξουμε στην δύναμη του κινήματος μας κανέναν που ψήφισε μνημόνια. Από εκεί και πέρα καλούμε σε μια πανστρατιά όλες τις δυνάμεις του δημοκρατικού χώρου να δημιουργήσουμε ένα μέτωπο στις τοπικές και αυτοδιοικητικές εκλογές. Αυτό τι σημαίνει; Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει την Δευτέρα το πρωί των εκλογών, να στείλουμε ένα μήνυμα, όπως το μήνυμα του Γιώργου Παπανδρέου στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές που έλεγε ότι ο ελληνικός λαός ενέκρινε τα μνημόνια και την είσοδο της χώρας στους μηχανισμούς στήριξης.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Πρέπει όμως να έχουν προηγηθεί κάποιες συνεργασίες; Έχετε βάλει κάποια όρια για τις συνεργασίες αυτές;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εκεί λοιπόν τα όρια τα βάζουν οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες. Στις τοπικές κοινωνίες θα γίνει ο διάλογος

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Τι αποκλείετε; ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία;

Ν. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ: Και ΔΗΜΑΡ που έχει ψηφίσει μνημόνιο;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αποκλείουμε ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία και τα στελέχη τους τα οποία παραμένουν σε αυτά τα κόμματα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Αυτές τις συνεργασίες τις αποκλείετε και είστε ανοιχτοί σε όλους τους υπόλοιπους;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτό είναι ξεκάθαρο και στους υπόλοιπους, όχι χωρίς όρους. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε εμείς στην Θράκη με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που περνούν από το προξενείο της Κομοτηνής. Είναι αδύνατον.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Στην Αθήνα με ένα υποψήφιο της Χρυσής Αυγής θα συνεργαζόσασταν;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Της Χρυσής Αυγής όχι κ. Παπαδάκη. Δεν θα συνεργαστούμε και θα προσπαθήσουμε εκτός από τον Πειραιά, είπα ξεκινώντας από τον Πειραιά, θα έχουμε δικούς μας υποψηφίους για να περάσουμε ακριβώς αυτό το αντιμνημονιακό μήνυμα. Στην περιφέρεια Αττικής είναι ο Γιάννης Δημαράς με το Άρμα Πολιτών που θα αποφασίσει ο ίδιος και βεβαίως είναι δεδομένη η στήριξή μας στον Γιάννη Δημαρά.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Που σήμερα γιορτάζει και να του πούμε χρόνια πολλά.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Χρόνια πολλά. Δεν είναι δείγμα των καιρών ότι ο Γιάννης Δημαράς είναι κομμένος από τις τηλεοράσεις από τότε που συνεργάστηκε από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ; Με εξαίρεση εσάς δεν τον καλεί κανείς. Που είναι το MEGA που τον καλούσε κάθε πρωινό; Τελείωσαν αυτά. Τώρα πια μπήκε στην «black list» ο Γιάννης Δημαράς, καθώς και όσοι άλλοι πήγαμε κόντρα στα μνημόνια και στα συμφέροντα των εκδοτών.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Όχι μόνο τον καλούσε, αλλά έκανε και για πολλά χρόνια πρωινό.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ακριβώς έτσι είναι. Τώρα είναι κομμένος ο Δημαράς, γιατί αυτά που λέει πονούν.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Δεν θέλω να πετάξουμε τίποτα κάτω σήμερα.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν θα πετάξουμε τίποτα κάτω.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Παρουσιάζεται προς τα έξω, όχι από εσάς, αλλά από μερίδα του τύπου, του διαδικτύου, ότι στο εσωτερικό των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ υπάρχει αμφισβήτηση στο πρόσωπό σας από κάποια στελέχη και θα τα ονοματίσω εγώ κιόλας. Από τον Τέρενς Κουίκ, πότε η Ραχήλ Μακρή τι συμβαίνει πραγματικά στο εσωτερικό των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ; Έχετε πρόβλημα; Και τι συμβαίνει με τον κ. Κουίκ. Λέτε μάλιστα για τον φίλο μου τον Τέρενς που μπορεί να το ακούσει τώρα και να κάνει παρέμβαση ξέρει όμως ότι εγώ είμαι δημοσιογράφος και πρέπει να κάνω τη δουλειά μου, ότι ο Τέρενς είναι σε φάση αποχώρησης. Ότι κάποια στιγμή στις επόμενες εκλογές θα είναι με τη ΝΔ. Για τη Ραχήλ Μακρή λένε ότι φλερτάρει με τον ΣΥΡΙΖΑ, ανεξάρτητα αν ο κ. Τατσόπουλος την βλέπει να συνεργάζεται με τον κ. Ψωμιάδη. Τι συμβαίνει λοιπόν;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα σας θυμίσω κύριε Παπαδάκη αυτόν τον ενάμισι χρόνο που διανύουμε με τη συγκυβέρνηση ΝΔ -ΠΑΣΟΚ για πόσους βουλευτές των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ έχουν πει ότι είναι στα πρόθυρα να φύγουν ή έχουν ήδη φύγει; Μετράω έναν εκδότη τον κ. Κουρτάκη, ο οποίος μάλιστα έφτασε στο σημείο να γράψει ότι εγώ είμαι νονός του γιού του Μπαλτάκου. Έχουν αποχωρήσει από την Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, αν τους προσθέσουμε, 117 βουλευτές και έχουμε μόνο 18. Λοιπόν, ας γράψουν ό,τι θέλουν. Ό,τι και να γράψουν, οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε ένα κίνημα πολιτών. Στο κίνημα των πολιτών αυτών, εμείς θέλουμε να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Στην Κοινοβουλευτική Ομάδα δεν επιβάλλει τη δική του θέληση ο αρχηγός, ο πρόεδρος του κινήματος.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Με την κ. Μακρή δημιουργήθηκε μια ατμόσφαιρα ότι έχει κάνει δήλωση ανεξαρτητοποίησης…

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας είπα, έχουν γραφτεί χιλιάδες φορές για βουλευτές των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Όταν αποχώρησαν οι δύο, ο κ. Μαρκόπουλος που πήγε στη ΝΔ και ο κ. Κουράκος ο οποίος είναι στον προθάλαμο, ότι οι υπόλοιποι είμαστε οι εναπομείναντες. Από τους 20 βουλευτές, οι 18 ήμασταν οι εναπομείναντες και δεν ήταν οι δύο που έφυγαν. Λοιπόν ξύδι, αν τους αρέσει να κάνουν σενάρια ας τα κάνουν. Δεν πρόκειται να βρουν ανταπόκριση σε εμάς.

Και πέραν αυτού κύριε Παπαδάκη, οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι ένα κίνημα πολιτών στο οποίο οι πολίτες αποφασίζουν. Το Σαββατοκύριακο στις δέκα του μηνός, έχουμε το Εθνικό μας Συμβούλιο όπου εκεί θα παρθούν οι αποφάσεις για το πολιτικό στίγμα των δημοτικών εκλογών, των περιφερειακών και των ευρωεκλογών. Έντεκα του μηνός καλούμε σε διάλογο για τις περιφερειακές και τις δημοτικές εκλογές σε όλη την Ελλάδα. Λοιπόν δεν πρόκειται εμείς να μπούμε στη λογική του παλαιοκομματισμού. Ας βλέπουν σενάρια, ας γράφουν ό,τι θέλουν. Το καλό είναι ότι έρχονται καινούργια πρόσωπα στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, άνθρωποι οι οποίοι βλέπουν ότι πια δεν μπορεί να συνεχιστεί η πολιτική των μνημονίων.

Ο Παπαχριστόπουλος είναι ένα παράδειγμα, ο υποψήφιος βουλευτής της Κορινθίας της ΝΔ, δεκάδες στελέχη σε όλη την Ελλάδα, σας λέω δε, ότι από βουλευτές έχουμε πάρα πολλές συζητήσεις που ζητούν να έρθουν σε εμάς, μας δεσμεύει η απόφαση του συνεδρίου η οποία θα συζητηθεί στο Εθνικό Συμβούλιο.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Η περίπτωση συνεργασίας με τον κ. Πολύδωρα σε μια «Ελιά» της κεντροδεξιάς;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν έχουμε να κάνουμε με την κεντροδεξιά εμείς κύριε Παπαδάκη. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είμαστε πολίτες από διάφορους χώρους. Άλλοι από την κεντροδεξιά, άλλοι από το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ και άλλοι από το Κέντρο, οι περισσότεροι από το Κέντρο, άλλοι από την αριστερά. Δεν μας ενδιαφέρει να χτίσουμε ένα νέο κεντροδεξιό κόμμα. Για μένα ο Βύρων Πολύδωρας, όπως ξέρετε, είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Είναι ένας άνθρωπος τον οποίο τον αγαπώ και συνεργάστηκα πάρα πολλά χρόνια μαζί του, τον τιμώ. Είναι ο άνθρωπος που ψήφισα για πρόεδρο της ΝΔ τότε, μεταξύ του Κώστα Καραμανλή, του Σουφλιά και του Έβερτ. Μόνο εγώ τον ψήφισα τον Βύρωνα. Ο Βύρωνας έκανε τη σύγκρουσή του, πιστεύω ότι την έκανε λίγο αργά, όμως στο χώρο της πολιτικής παραμένει μια σημαντική προσωπικότητα. Δεν έχω συζητήσει τίποτε μαζί του. Αυτά που γράφονται είναι ψέματα.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Θα συζητούσατε μαζί του;

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Με τον Βύρωνα Πολύδωρα πάντα συζητούσα, συζητώ και θα συζητώ. Θα έχουμε και τις επόμενες ημέρες, πιστεύω, κάποια συνάντηση, αλλά όντως μέχρι τώρα δεν είχαμε.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Άρα μας βγάζετε μια είδηση, θα έχετε μια συνάντηση τις επόμενες ημέρες.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ δεν πρόκειται να αλλάξουμε τη δική μας γραμμή και απόφαση. Είμαστε κίνημα πολιτών. Εγώ είμαι διαχειριστής του κινήματος πολιτών, θέλω να είναι σαφές αυτό. Και όσον αφορά την ιδρυτική μας διακήρυξη και αυτή δεν μπαίνει σε συζήτηση να αλλάξει. Άλλο λοιπόν οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και άλλο οι δυνατότητες που θα υπάρξουν. Γιατί αυτή τη στιγμή κύριε Παπαδάκη το ενδιαφέρον για τον ελληνικό λαό είναι τι θα γίνει αύριο. Εμείς πιστεύουμε ότι πρέπει να εκλεγεί μια κυβέρνηση η οποία θα καταγγείλει τις δανειακές συμβάσεις. Δεν είναι θέμα μνημονίου, τελείωσαν-δεν τελείωσαν. Εμείς λέμε ότι δεν πληρώνουμε τοκοχρεολύσια, δεν αναγνωρίζουμε το χρέος, το οποίο είναι επαχθές και επονείδιστο.

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ: Είστε κοντά στον ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό.

Π. ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ο ΣΥΡΙΖΑ κάποτε έρχεται κοντά μας, κάποτε φεύγει. Εμείς λέμε διαγραφή μονομερώς του επονείδιστου και επαχθούς χρέους, επιτροπή λογιστικού ελέγχου. Την ίδια στιγμή θα πρέπει να δούμε τη δυνατότητα επιβίωσης του ελληνικού λαού, η οποία είναι μια μόνο. Η συνεργασία με εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Ρωσία στα θέματα της ενέργειας των πετρελαίων και του φυσικού αερίου, προκειμένου να μπορέσουμε με χαμηλή φορολογία- εκεί διαφέρουμε από τον ΣΥΡΙΖΑ-με πολύ χαμηλή φορολογία να ξαναχτίσουμε το αύριο της πατρίδας μας.

Το πρόγραμμα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ είναι όλο αναρτημένο, οι πολίτες που μας ακούν μπορούν να το διαβάσουν. Ας αφήσουμε τα πρωτοσέλιδα του συνεταίρου του Λιακουνάκου, του Ψυχάρη και του εθνικού εργολάβου του Μπόμπολα και ας δούμε τι προτείνει ένα κίνημα πολιτών όπως οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και από εκεί να μας κρίνουν.



Σχόλια