ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΪΚ: «ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΔΩΡΟΔΟΚΙΩΝ SIEMENS, ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ALSTOM ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΟ FBI ΜΕ ΤΟ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ»

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
«ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΔΩΡΟΔΟΚΙΩΝ SIEMENS, ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ALSTOM ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΖΕΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΟ FBI ΜΕ ΤΟ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ»
Δύο εταιρείες το αμαρτωλούς φακέλους σε βάρος τους, θέλουν να εμπλακούν στην αγορά της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO).
H πρώτη, η παγκοσμίως γνωστή για τις δωροδοκίες της Siemens και η δεύτερη η γαλλική Alstom, εταιρεία που επίσης κατηγορείται ότι εμπλέκεται σε μίζες κρατικών αξιωματούχων και υποθέσεις σε διάφορες χώρες ανά τον πλανήτη, που διερευνά και το FBI μαζί με τον Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.


Αυτό διερευνά με Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα και Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, επικαλούμενος την εξής ανάρτηση του ειδησεογραφικού ιστολογίου olympia.gr:

«Έχει εξελιχθεί σε επική μάχη ο ένας μπαίνει και ο άλλος βγαίνει… από δικηγορικό γραφείο εξωτερικού και δη στο ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, το οποίο προφανώς έχει το ρόλο του διαμεσολαβητή των συμβαλλομένων μεταξύ ελληνόφωνων των «ΟΣΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ» του ΤΑΙΠΕΔ και των γνωστών Alstom και Siemens.

Τα παραπάνω είναι αναφορικά με τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO) και το ενδιαφέρον για τη ROSCO που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι.

Η Alstom, εμπλέκεται σε μίζες αξιωματούχων και υποθέσεις που διερευνά το FBI, τοπικά Υπουργεία Δικαιοσύνης, οι ΗΠΑ κλπ. Βραζιλία, Ινδονησία. Επανάληψη του φιάσκου της Πανγαίας δηλαδή.

Δεν μένει να περιμένουμε να δούμε ποιος από τους δύο μεγαλο-μιζαδόρους Alstom ή Siemens θα νικήσει για να πάρει την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO) προφανώς κατά τον τρόπο που «δουλεύουν» όπως πάντα έχοντας δώσει τη μεγαλύτερη ΜΙΖΑ.

«Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να αποκλειστούν από το διαγωνισμό, η καταδικασθείσα από το Πρωτοδικείο του Μονάχου Siemens και η Alstom, εταιρεία που κατηγορείται ότι εμπλέκεται σε μίζες αξιωματούχων και υποθέσεις που διερευνά το FBI, τοπικά Υπουργεία Δικαιοσύνης, οι ΗΠΑ κλπ. Βραζιλία, Ινδονησία; Σε περίπτωση που αυτό δεν καταστεί δυνατόν, σκοπεύετε να ακυρώσετε το διαγωνισμό;», ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά να ενημερωθεί για τα οικονομοτεχνικά κριτήρια, βάσει των οποίων επιλέχθηκε το ξεπούλημα της ROSCO.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΗ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ

ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ

ΘΕΜΑ: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΜΑΡΤΩΛΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

κ.κ. Υπουργοί,

Με αμείωτους ρυθμούς προχωρά το σχέδιο της γαλαζοπράσινης μνημονιακής συγκυβέρνησης για παράδοση όλων των ασημικών της Ελλάδας, σε αμαρτωλές εταιρείες – κοράκια που επιβουλεύονται όχι μόνο τον υποθαλάσσιο πλούτο της χώρας μας, αλλά και το σύνολο των φορέων ή ΔΕΚΟ, που κατά το ελληνικό δημόσιο κρίνονται κερδοφόρες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ, για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO). Υποψήφιοι επενδυτές; SIEMENS! (Δεν υπάρχει λόγος περαιτέρω σχολιασμού)... Και ALSTOM!

Ποια είναι αυτή η γαλλική εταιρία;

Σύμφωνα με ανάρτηση του ειδησεογραφικού ιστολογίου olympia.gr:

«ALSTOM. Μπορεί το όνομα να μην σας λέει τίποτα, αλλά η εταιρεία εμπλέκεται σε μίζες αξιωματούχων και υποθέσεις που διερευνά το FBI, τοπικά Υπουργεία Δικαιοσύνης, οι ΗΠΑ κλπ. Βραζιλία, Ινδονησία. Επανάληψη του φιάσκου της Πανγαίας δηλαδή.

Κοινώς, δεν κρατούμε ούτε τα προσχήματα.

Η συνέχεια από τον ANTI300:

Κάποιος μίλησε …!

Για πανωκτυπήματα και υποσχέσεις για μεγαλύτερο τίμημα των ανταγωνιστών τους.

ALSTOM ΜΙΖΕΣ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ

Έχει εξελιχθεί σε επική μάχη ο ένας μπαίνει και ο άλλος βγαίνει …από δικηγορικό γραφείο εξωτερικού και δη στο ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ, το οποίο προφανώς έχει το ρόλο του διαμεσολαβητή των συμβαλλομένων μεταξύ ελληνόφωνων των «ΟΣΑ ΑΡΠΑΞΟΥΜΕ» του ΤΑΙΠΕΔ και των γνωστών Alstom και Siemens.

Τα παραπάνω είναι αναφορικά με τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO) και το ενδιαφέρον για τη ROSCO που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, η γαλλική Alstom σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου και η γερμανική Siemens και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι.

Δεν μένει να περιμένουμε να δούμε ποιος από τους δύο μεγαλο-μιζαδόρους Alstom ή Siemens θα νικήσει για να πάρει την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO) προφανώς κατά τον τρόπο που «δουλεύουν» όπως πάντα έχοντας δώσει τη μεγαλύτερη ΜΙΖΑ.

Για όσους ξέρουν μόνο τη Siemens ως ΚΛΕΦΤΕΣ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΥΣ εδώ τα στοιχεία για την Alstom από τα διεθνή ΜΜΕ WSJ.COM REUTERS, FT.COM, BLOOMBERG κλπ.

Bribe Probe Exposes Alstom Network in Brazil http://online.wsj.com/news/articles/SB121382391422986053
Prosecutors add third executive to Alstom bribery case http://www.reuters.com/article/2013/05/01/us-alstom-bribery-doj-idUSBRE9400OU20130501

US accuses Alstom of bribery – FT.com http://www.ft.com/intl/cms/s/
Alstom Officials Paid Bribes To Win Indonesian Coal Contracts http://www.corpwatch.org/article.php?id=15831

Alstom Unit Official Charged in Indonesian Bribe Case http://www.bloomberg.com/news/2013-07-30/alstom-unit-official-charged-in-indonesian-bribe-case.html

ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ; ΟΤΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΡΗΤΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ; ΧΡΗΖΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ».

κ.κ. Υπουργοί,

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

  1. Ποιος ο λόγος υιοθέτησης του ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ βρετανικού μοντέλου, για την άνευ όρων παράδοση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ROSCO) σε αμαρτωλές εταιρείες όπως η γερμανική Siemens και η γαλλική Alstom;
    Υπενθυμίζεται ότι μία σοβαρή πλευρά της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων επί πρωθυπουργίας Θάτσερ, ήταν τα συχνά ατυχήματα. Πέρα από τα πολλά μικρά, το 1997 και το 1999 συνέβησαν δύο πολύνεκρα δυστυχήματα (με 7 και 31 νεκρούς αντίστοιχα) λόγω παράβασης των σηματοδοτών κινδύνου, δυστυχήματα που αποδόθηκαν στη μη αγορά, για λόγους κόστους, ηλεκτρονικού συστήματος που αποτρέπει σε μεγάλο βαθμό το ανθρώπινο λάθος.
  2. Σε ποιες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να αποκλειστούν από το διαγωνισμό, η καταδικασθείσα από το Πρωτοδικείο του Μονάχου Siemens και η Alstom, εταιρεία που κατηγορείται ότι εμπλέκεται σε μίζες αξιωματούχων και υποθέσεις που διερευνά το FBI, τοπικά Υπουργεία Δικαιοσύνης, οι ΗΠΑ κλπ. Βραζιλία, Ινδονησία; Σε περίπτωση που τούτο δεν καταστεί δυνατόν, σκοπεύετε να ακυρώσετε το διαγωνισμό;
  3. Γνωρίζετε ότι σύμφωνα με την πρόσφατη νομολογία του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, τα κράτη μέλη δικαιούνται να θεσπίζουν κανόνες σχετικά με τις δημόσιες συμβάσεις προσθέτοντας ενδεχομένως και νέους λόγους αποκλεισμού με την προϋπόθεση ότι δεν παραβιάζουν τις γενικές αρχές του κοινοτικού δικαίου, όπως την αρχή της ίσης μεταχείρισης, της διαφάνειας και της απαγόρευσης των διακρίσεων;
  4. Μπορείτε να μας εξηγήσετε με ποια οικονομοτεχνικά κριτήρια επιλέχθηκε το ξεπούλημα της ROSCO; Ποιο το όφελος για τους Έλληνες πολίτες;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Τέρενς-Νικόλαος Κουίκ

Σχόλια