Ο κάθε μετανάστης οπαδός του ΤΣΥΡΙΖΑ, έχει πέντε Ονόματα και τρεις τόπους γέννησης.


Προ ημερών η αστυνομία εξάρθρωσε μια ομάδα 101 ατόμων μουσουλμάνοι οι περισσότεροι, οι οποίοι είχαν ρημάξει στις κλοπές την Αθήνα.
Δεν είναι το θέμα μου, ούτε τι είχαν κλέψει, ούτε αν είναι ή δεν είναι παράνομοι στο Ελλαδιστάν του ΤΣΥΡΙΖΑ ή στην Ισλαμαμπάντ του Καμίνη.
Το θέμα μου είναι ότι ο κάθε ένας από αυτούς, έχει περίπου πέντε διαφορετικά ονόματα και τρεις τέσσερεις διαφορετικούς τόπους γεννήσεως-
πάντα βεβαίως σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στην δημοσιότητα η αστυνομία.
Εγώ, δεν θέλω να είμαι ούτε ρατσιστής, ούτε και έχω καμία βαθιά σχέση με θρησκείες κόμματα Κτλ.
Αλλά, ρε παιδιά, όταν δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ούτε την ταυτότητα αυτών που είναι στην Ελλάδα, πως είναι δυνατόν να τους υπερασπίζονται οι αριστεροί, πως είναι δυνατόν να μιλούμε για οργανωμένη κοινωνία;
Σας παραθέτω το λίνκ της αστυνομίας, και δώστε προσοχή στο πόσα  ονόματα έχει ο κάθε ένας και πόσους διαφορετικούς τόπους καταγωγής έχει ο κάθε ένας
Μια καλή λύση θα ήταν να προσλάβουν στην αστυνομία μάγους, γιατί μόνο αυτοί πλέον ίσως μας διαφωτίσουν για την ταυτότητα του κάθε μετανάστη.
Ποιο εύκολο είναι νομίζω να βρούμε τον τάφο του μέγα Αλεξάνδρου, από τον τόπο γένεσης του κάθε μετανάστη.
Ευτυχώς, έρχεται ο ΤΣΥΡΙΖΑ, και μαζί με τα λεφτά θα μας φέρει και τις ταυτότητες των μεταναστών.
Ο κτηνοτρόφος από την Κρήτη.

Σχόλια