Ραχήλ Μακρή: παρά τις απειλές κατά της ζωής μου και της σωματικής μου ακεραιότητας, εγώ θα εξακολουθήσω να επιτελώ την κοινοβουλευτική μου αποστολή με όποιο κόστος..

Ως εκπρόσωπος του Ελληνικού Λαού στο κοινοβούλιο κατέθεσα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου όπως δικαιούμαι εκ του συντάγματος, Ερώτηση με Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων (ΑΚΕ) για το υπό κατασκευή αεροδρόμιο στο νησί της Πάρου.
Στην ερώτηση μου χωρίς να θέτω δεδομένα υποβάλλω ερωτήματα στον αρμόδιο Υπουργό προκειμένου να πληροφορηθώ, όπως δικαιούμαι εκ του συντάγματος την εξέλιξη, το κόστος και γενικά ότι αφορά το υπό κατασκευή αεροδρόμιο της Πάρου.

Η ερώτηση κατατέθηκε τον Αύγουστο του 2013 ενώ η απάντηση έχει ημερομηνία τον Σεπτέμβριο του 2013. Με μεγάλη μου έκπληξη πληροφορήθηκα τις όψιμες ανακοινώσεις ότι συγκεκριμένοι άνθρωποι εκπρόσωποι ενώσεων της Πάρου δεν αναγνωρίζουν σε μια Βουλευτή του Ελληνικού κοινοβουλίου να ασκήσει τα προβλεπόμενα εκ του Συντάγματος καθήκοντα της.
Συγκεκριμένα με ανακοινώσεις τις οποίες εξέδωσαν οι Γ. Μπαφίτης, Μ. Αμπατζή ως εκπρόσωποι της ένωσης ξενοδόχων Πάρου - Αντιπάρου και Α. Αλιπράντης ως εκπρόσωπος του εμπορο-επαγγελματικού συλλόγου, με συκοφάντησαν με την αποστολή των ανωτέρω ανακοινώσεων τους στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ κ. Πάνο Καμμένο αλλά και στον Ελληνικό Λαό με μοναδικό σκοπό να εξυπηρετήσουν τις δικές τους ύποπτες σκοπιμότητες.
Εν συνεχεία και σαν να μην έφτανε η από μέρος τους αντισυνταγματική άρνηση άσκησης των καθηκόντων μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία ο Γ. Μπαφίτης χρησιμοποιώντας χυδαίο υβρεολόγιο και απειλές κατά της ζωής μου και της σωματικής μου ακεραιότητας επιχείρησε να με εξαναγκάσει να αρνηθώ την αποστολή μου ως Βουλευτή συμπεριφερόμενος ως κομματικό όργανο αντιπάλου κόμματος .
Ενημερώνω τους πολίτες της Πάρου και τον υπόλοιπο Ελληνικό Λαό ότι το κίνημα μας και εγώ προσωπικά θα συνεχίσουμε να ασκούμε νομίμως κοινοβουλευτικό έλεγχο, ιδίως σε περιπτώσεις όπου δαπανώνται χρηματικά ποσά ενώ οι Έλληνες οδηγούνται καθημερινά στην αυτοκτονία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης .
Ενημερώνω επίσης τους συγκεκριμένους συκοφάντες και ιδίως τον κ. Γ. Μπαφίτη ότι παρά τις απειλές κατά της ζωής μου και της σωματικής μου ακεραιότητας, εγώ θα εξακολουθήσω να επιτελώ την κοινοβουλευτική μου αποστολή με όποιο κόστος καθώς τέτοιου είδους εγκληματικές πρακτικές σκοτεινών εποχών, είναι καταδικασμένες στην συνείδηση των Ελλήνων, οι οποίοι οδηγούν πρόσωπα όπως οι ανωτέρω στο βρωμερό περιθώριο.

Σχόλια