ΙΕΚ ΓΑΠ ΠΕΡΑΣΤΕ,ΣΚΟΥΠΙΣΤΕ,ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ. Με κάθε εγγραφή ΔΩΡΟ...

  ...ένα βραχιολάκι ισορροπίας ή ένα pretty bra

Είχα καιρό να δώ τον φίλο μου τον Γιώργο,όλο το καλοκαίρι ταξιδευε στα Ελληνικά νησιά για να δεί αν υπάρχουν λεφτά και πόσα!Έτσι όταν με πήρε τηλέφωνο είχε πολλά να μου πεί!

                           "Χρήστο αποφάσισα να ανοίξω σχολή,σχολή για καθαρίστριες,είμαι ο μόνος που έχει όλα τα προσόντα,άλλωστε έχω καθαρίσει μόνος μου την μισή Στοκχόλμη"
                           "Την ιδέα την πήρα όταν άκουσα τον χοντρούλη που είχε ψηφίσει το μνημόνιο παρέα μου,τον Γιώργο Καρατζαφέρη να λέει ότι θέλει να καθαρίζει τις σκάλες του Μαξίμου"
                            "Ψάχνω να βρώ καθηγητές για να διδάσκουν όταν εγώ θα λείπω στο Χάρβαρντ,δεν ξέρω και πολλούς εμένα όλοι μου οι γνωστοί είναι κηπουροί"
                             "Τώρα με το συνταγματικό τόξο που φτιάχνει ο Αντώνης θα υπάρχει αρκετή δουλειά,είναι πολλές οι βρωμιές που θα πρέπει να καθαρίσουμε για να πετύχει το σχέδιο του Αντώνη"
                              "Έχω σκεφτεί και πολλά σλόγκαν για να διαφημίσω τη σχολή!"
                              "Λεφτά για δίδακτρα υπάρχουν"
                              "Μάθε τη δουλειά απο ανθρώπους με καθαρά χέρια"
                               "Η Καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά,η άλλη μισή είναι ο σοσιαλισμος"
                               Έχεις σκεφτεί όνομα για την σχολή; τον ρώτησα!
                               "ΙΕΚ ΓΑΠ και θα βάλω και διαφημιστικές πινακίδες στους σταθμούς του μετρό όλου του κόσμου που θα λένε MIND THE GAP για να το μάθει ο κόσμος,η επιτυχία είναι σίγουρη!"
                               Πολύ σίγουρη................... του απάντησα και κλείσαμε το τηλέφωνο!
http://freedybruna.blogspot.gr/2013/10/pretty-bra.html?spref=tw

Σχόλια