ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ: «Θα παραχωρούσαν δωρεάν τη σκεπαστή πληρώνοντας και τα λειτουργικά έξοδα»!

ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ: «Θα παραχωρούσαν δωρεάν τη σκεπαστή πληρώνοντας και τα λειτουργικά έξοδα»!Το αρχικό σχέδιο της δημοτικής αρχής Λαρισαίων που ήταν σαφώς ευνοϊκότερο για τον ιδιώτη που πήρε το «Χωριό του Άι Βασίλη» αποκαλύπτει ο ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος.
Στη δήλωσή του με αφορμή την πρόσφατη διαγραφή του από τη δημοτική ομάδα του δημάρχου Κώστα Τζανακούλη, επειδή καταψήφισε τη σύμβαση για το «Χωριό του Άι Βασίλη», ο κ. Σαμουρέλης καυτηριάζει το γεγονός πως η διαγραφή έγινε ερήμην του και αφήνει σαφείς αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η παραχώρηση.

Τέλος, «καρφώνει» και τους συναδέλφους του που τον διέγραψαν λέγοντας χαρακτηριστικά πως «είμαστε διαφορετικοί στις αφετηρίες, στις πορείες, στην ιστορία, στην αντοχή, την ανοχή, στα πιθανολογούμενα προσωπικά οφέλη».
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Σαμουρέλη: «Μετά την ΕΡΉΜΗΝ ΜΟΥ και κατ’ ΕΝΤΟΛΗ του Δημάρχου Κωνσταντίνου Τζανακούλη διαγραφή μου από μέλος της δημοτικής ομάδας της παράταξης «Λάρισα Πόλη του Αύριο » με την κατηγορία της καθ΄ υποτροπήν  αντιδεοντολογικής συμπεριφοράς μου δηλώνω τα εξής .
Στη μέχρι τώρα πορεία μου ασχολούμενος με τα κοινά , τόσο στον επαγγελματικό ,συνδικαλιστικό , κομματικό τομέα όσο και στο Δήμο πορεύτηκα με γνώμονα την ανιδιοτελή μου προσφορά στην πόλη μου και τους πολίτες της . Δεν επεδίωξα ποτέ οφίτσια και ειδικές απολαβές (ούτε πάνω από το τραπέζι ούτε κάτω ) , πορευόμενος πάντα πιστός στις αρχές μου και στη συνείδησή μου  συγκρουόμενος πολλές φορές με αυτό που θεωρούσα αντίθετο .
Το ΟΧΙ στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση της σκεπαστής για τη δημιουργία του χωριού του Αη Βασίλη ( για το οποίο πλέον είναι κοινό μυστικό στην πόλη  κάτω από ποιες προϋποθέσεις και ωφελήματα παραχωρήθηκε ) ήρθε μετά από διαφωνία μου στη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής , όπου κατατέθηκε αρχικά η πρόταση, για τη ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ του χώρου και την επιβάρυνση του Δήμου με τα λειτουργικά έξοδα  ηλεκτρικό ρεύμα, φύλαξη του χώρου  καθώς έκρινα ότι θίγονται όχι μόνο τα οικονομικά συμφέροντα  του Δήμου , γεγονός που  αποδείχθηκε στην πορεία με την αναπροσαρμογή του μισθώματος   αλλά και το ότι η δημιουργία του χωριού θα ήταν σε βάρος του εμπορικού κέντρου της πόλης σε μία περίοδο μεγάλης οικονομικής  κρίσης .
Αν όλα τα παραπάνω  συνιστούν αντιδεοντολογική συμπεριφορά καλώς έπραξαν οι συνάδελφοί μου δημοτικοί σύμβουλοι , που με την ψήφο τους με διέγραψαν  από μέλος της δημοτικής ομάδας  χωρίς την παρουσία μου , για μην ακουστούν αυτά που κάποιοι από αυτούς παραδέχονται στις ιδιωτικές συζητήσεις  αλλά εγώ έκανα το «ΛΑΘΟΣ» με την ψήφο μου να εκφραστώ δημόσια .
Δεν μέμφομαι κανένα σύμβουλο της παράταξης για τη στάση του σε σύγκριση με την επιλογή μου. Είμαστε διαφορετικοί στις αφετηρίες, στις πορείες, στην ιστορία, στην αντοχή, την ανοχή, στα πιθανολογούμενα προσωπικά οφέλη. Φυσικά τους λόγους τους γνωρίζετε και δεν έχω δικαίωμα πλέον να τους αποκρύπτω και να αποσιωπώ.» 
http://www.onlarissa.gr/2012/12/10/samourelis-tha-parachorousan-dorean-ti-skepasti-plironontas-ke-ta-litourgika-exoda/

Σχόλια