ΤΙ ΚΑΛΟΣ που είναι ο ΣΑΜΑΡΑΣ , βρε ΠΑΙΔΙΑ !!!

του Βλάση Γωγούση
Τι καλός και….. μεγαλόψυχος !!
Λέει πρώτα στους παρακοιμωμένους του ( και δι` αυτών προς τους αργυρώνητους δημοσιογράφους - τους κροκοδείλους των media εννοώ- ) :
« Ρίξ`τε πράμμα, πες` τε ότι θα τους βάλουμε φόρους …45 % , ότι θα … εξοντωθούν τα νεογέννητα και οι πολύτεκνοι, ( Β! Ηρωδιάδα, μ` άλλα λόγια ) , πέστε πως θα φορολογηθούν με…

35% από το πρώτο ΕΥΡΩ οι νέοι επαγγελματίες και άλλες τέτοιες φοβέρες ( σας τάγραφα προχθές στο άρθρο μου με τον….. σεμνό τίτλο « ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ και τα….ΣΩΒΡΑΚΑ »!!).
Κι` ΄’υστερα, έρχεται ψες το βράδυ και δηλώνει :
Αϊντε τυχεράκηδες , σας λυπήθηκα !! :
Μόνο τα….μισά θα σας βάλουμε , και τα παιδιά κρατείστε τα , θα σας εξασφαλίσουμε το γάλα και θάναι και…Νουνού ( όπως ξέρετε φίλοι μου γάλατα υπάρχουν πολλά !).
Δεν θα σας κουράσω άλλο φίλοι μου : Απλώς σας παραθέτω σχόλιο που βρήκα γραμμένο στο Google , από μια ένθερμο οπαδό της Κυβέρνησης :
ΕΥΡΩ ή ΘΑΝΑΤΟΣ.
Πρέπει να βάλουμε πλάτη να σωθούν οι τράπεζες, όλα τα άλλα δεν ενδιαφέρουν κανέναν ! .
Εγώ πάλι σκέφτομαι επειδή δεν θα έχω να πληρώσω όλα αυτά να τους δώσω ένα παιδι από τα τρία ( το …..νεογέννητο ), τα άλλα είναι 4 και 7, μπορούν - αντί να χάνουνε τον χρόνο τους στις παιδικές χαρές - να πάνε να μαζεύουνε, όπως κι` οι …Αλβανοί , ελιές, μισές - μισές !!
Γεωργία Αλεκτορίδου

Δρ Βλάσης Γωγούσης

Τaxalia

Σχόλια