Και ο Πάρις Μουτσινάς της ΔΗΜΑΡ αρνείται να ψηφίσει τα νέα μέτρα (Ηχητικό)

ΕΞΑΠΕΛΥΣΕ σφοδρή επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο
ΑΚΟΥΣΤΕ: "Αυτά τα μέτρα δεν ψηφίζονται. Περιμένω από τον Φώτη Κουβέλη να καταλάβει ότι η συγκυρία είναι διαφορετική και να αλλάξουμε στάση...", δήλωσε ο Βουλευτής Μαγνησίας της ΔΗΜΑΡ, μιλώντας στο "Marconi Radio 96,1 F.M." του Βόλου και στην εκπομπή "Όλα στη φόρα" του Γιώργου Κουμιώτη.
Πιο συγκεκριμένα, ο Βουλευτής Μαγνησίας της Δημοκρατικής Αριστεράς δήλωσε:

"Η ΔΗΜΑΡ μπήκε σ' αυτό το παιχνίδι, αλλά μπήκε τώρα, πολύ καθυστερημένα, σε πολύ δύσκολες συγκυρίες και με ένα πλαίσιο που ήταν υπογεγραμμένο, καθαρό και ξάστερο, αλλά που δεν μπορεί να το υλοποιήσει και εκεί ελέγχεται ο κύριος Κουβέλης, ελέγχεται και η ηγεσία της ΔΗΜΑΡ. Και εκεί εμείς οι Βουλευτές αλλά και τα στελέχη της ΔΗΜΑΡ, έχουμε μια άποψη η οποία λέει, επιμένουμε σε αυτό που υπογράψαμε, δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω".

Αναφερόμενος στον συνάδελφό του Βουλευτή Ηρακλείου Γιάννη Μιχελογιαννάκη, είπε: "Εγώ κατανοώ ότι ο Γιάννης ο Μιχελογιαννάκης, που είναι ένας υγειής άνθρωπος, έντιμος άνθρωπος, με πολύ καλή διαδρομή και ας λένε μερικοί διάφορα που πάνε να τον σπιλώσουν σήμερα, έχει φτάσει στα άκρα. Μπορεί να λεν και παραπανίσια λόγια μερικές φορές, αλλά ξέρω ότι πηγάζουν μέσα από την ψυχή του, έχει ψυχή ο Γιάννης και γι' αυτό λέει αυτά τα πράγματα όπως τα λέει σήμερα. Εγώ τον κατανοώ, του λέω απλά μην ανεβάζεις τόνους. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να πείσουμε την ΔΗΜΑΡ να γυρίσει στις ρίζες της, στη διαδρομή, στις ράγες επάνω και αν χρειαστεί να πάρουμε θέση και απέναντι στη κυβέρνηση καθαρή και ξάστερη".

Ο κ. Μουτσινάς μάλιστα δεν δίστασε και εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση σε Σαμαρά και Βενιζέλο, τονίζοντας: "Δεν μπορεί δηλαδή να σερνόμαστε και να παίζουμε στο γήπεδο του Σαμαρά και του Βενιζέλου, οι οποίοι είναι δεσμευμένοι, οι οποίοι έχουν υποχρεώσεις απέναντι στο σύστημα, είναι συστημικοί άνθρωποι, αυτό δεν το κρύβουν και οι ίδιοι άλλωστε, οι οποίοι μας λένε δηλαδή με λίγα λόγια ότι πρέπει να πάρουμε και αυτά τα μέτρα που θα είναι τα τελευταία, είναι τα έκτα τελευταία, όπως καλά επισήμανε και ο Γιάννης και τα οποία, λένε, θα μας βγάλουν στο ξέφωτο".

Και συνέχισε λέγοντας: "Εγώ πιστεύω τελικά ότι τα μέτρα αυτά, σε συνέχεια προηγούμενων μέτρων, τα οποία όπως έχουν τώρα ωριμάσει οι συνθήκες και βλέπουμε ότι οι πολίτες δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα παλιά μέτρα, είναι οριακά, έχουν ξεπεράσει τα όριά τους, το λέει και ο Φώτης ο Κουβέλης, ξεπέρασε η κοινωνία τα όριά της, αλλά δεν φτάνει να το λες πρέπει και να το εμπεδώνεις και να το επιβάλεις στους άλλους. Και πιστεύω θα μπορούσαμε να το επιβάλουμε, να πούμε ότι δεν μπορούμε να πάρουμε άλλα μέτρα εις βάρος της κοινωνίας.

Εμείς είχαμε υπογράψει μια προγραμματική συμφωνία, που έλεγε ότι όχι άλλες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, όχι άλλες περικοπές στην κοινωνική πολιτική, στα κοινωνικά επιδόματα και στην επιβίωση των ανθρώπων.

Εμένα το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μου είναι ότι μπαίνω στον κόσμο, περπατάω στην Ερμού, περπατάω στο κέντρο του Βόλου, περπατάω παντού και μιλάω με τον κόσμο. Αυτό το πλεονέκτημα δεν θέλω να το χάσω. Δεν θα μου στερήσει κανένας το δικαίωμα να μιλάω με τον κόσμο και να λέω τη γνώμη μου ακόμα και αν διαφωνώ και αν μαλώνω, αλλά θα είμαι μέσα στον κόσμο, δεν θα ντρέπομαι να πάω στον κόσμο και γι' αυτό θα λέω τη γνώμη μου πάντα ελεύθερα".

Τέλος και ερωτηθείς για το τί θα πράξει, ξεκαθάρισε την στάση του και αναφερόμενος και στον κ. Κουβέλη, είπε χαρακτηριστικά: "Εγώ θα περιμένω, αλλά αυτά τα μέτρα που προδικάζουμε και έχουμε μια πολιτική αίσθηση να καταλαβαίνουμε, δεν μπορούν να ψηφιστούν. Εγώ δεν μπορώ σήμερα να κάνω την συνείδησή μου λάστιχο και να πω ψηφίζω μέτρα για τα οποία αγωνίστηκα, θα είναι σα να ακυρώνω τον εαυτό μου. Εγώ δεν θέλω να αυτοακυρωθώ σήμερα στα 60 μου.

Περιμένω από τον Φώτη τον Κουβέλη να καταλάβει ότι η συγκυρία είναι διαφορετική και να αλλάξουμε στάση. Να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους και να πιέσουμε σε άλλη κατεύθυνση.

Δεν μπορούμε να ακυρώσουμε εργασιακά, κοινωνικά και ασφαλιστικά δικαιώματα ενός αιώνα. Δεν μπορούμε, δεν έχουμε δικαίωμα να το κάνουμε. Θα ματώσουμε, αλλά θα βρούμε άλλους τρόπους".

ΑΚΟΥΣΤΕ τις σχετικές δηλώσεις του Βουλευτή Μαγνησίας της ΔΗΜΑΡ Πάρι Μουτσινά στο "Marconi Radio 96,1 F.M." και στην εκπομπή "Όλα στη φόρα" του Γιώργου Κουμιώτη: e-volos.gr

Σχόλια