Επιστολή έστειλε ο Νίκος Νικολόπουλος στον Πρόεδρο της Ν.Δ. κ. Α. Σαμαρά

ΝΙΚΟΣ Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Βουλευτής Αχαΐας
τ. Υφυπουργός Εργασίας
Χανιά 03 Αυγούστου 2012


Κύριον
Αντώνη Σαμαρά
Πρόεδρο Ν.Δ.

Κύριε Πρόεδρε,
Μέχρι και την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές δεν έχω ενημερωθεί ακόμα επίσημα για την απόφασή σου να τεθώ εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και για την παραπομπή μου στην Επιτροπή Δεοντολογίας, ούτε φυσικά μου έχει κοινοποιηθεί κανενός είδους «κατηγορητήριο» και ούτε έχω κληθεί σε απολογία.


Αναρωτιέμαι κατά συνέπεια, αν πραγματικά ισχύουν τα όσα πληροφορήθηκα από τα μέσα ενημέρωσης ή αν αυτό το έλλειμμα ενημέρωσής μου οφείλεται στο γεγονός πως μέχρι σήμερα δεν έχει εκλεγεί η νέα Επιτροπή Δεοντολογίας για τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, όπως αυτή σχηματίστηκε μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.
Εξάλλου, όπως προβλέπει ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, η Επιτροπή Δεοντολογίας απαρτίζεται από μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, τα οποία κληρώνονται μεταξύ των 15 Βουλευτών με την πιο μακροχρόνια θητεία στο Κοινοβούλιο. Εάν και εφόσον είχαν προσκληθεί για την κλήρωση οι 15 Βουλευτές με την πιο μακρά θητεία θα το γνώριζα, καθώς χάρις στην αδιάκοπη εμπιστοσύνη του εκλογικού σώματος είμαι ένας εξ αυτών. Εντούτοις, κάτι τέτοιο ουδέποτε υπέπεσε στην αντίληψή μου και άρα, αναρωτιέμαι, το ερώτημα διαγραφής μου, σε ποια Επιτροπή Δεοντολογίας απευθύνεται, με ποια μέλη και ποιόν πρόεδρο;  Υπενθυμίζω δε, πως σύμφωνα με το Κανονισμό λειτουργίας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας, η μόνη αρμόδια Επιτροπή για να αξιολογήσει πειθαρχικά τους βουλευτές, είναι η Επιτροπή Δεοντολογίας.

Επιθυμώ λοιπόν, να πληροφορηθώ ποια είναι η Επιτροπή που θα εξετάσει το αίτημα σου για την διαγραφή μου, πότε θα συνεδριάσει, ποιοι θα μετέχουν και με ποια διαδικασία θα επιλεγούν, καθώς φυσικά και ποιο είναι το «κατηγορητήριο» εις βάρος μου, το οποίο με βάση το Καταστατικό και τον Κανονισμό λειτουργίας στηρίζει το ερώτημα της διαγραφής μου ως μέλος της παράταξης, που αδιάκοπα υπηρετώ επί 38 ολόκληρα χρόνια με συνέπεια και τιμή.

Πιστεύω πως σε ένα κόμμα με δημοκρατικές διαδικασίες και με ελευθερία στην έκφραση πολιτικής άποψης, όπως τα ήθελε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, έχω το δικαίωμα να πληροφορηθώ όλα τα παραπάνω και φυσικά, να κληθώ ενώπιον της Επιτροπής προκειμένου να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και τις απόψεις μου. Ελπίζω έτσι να συμβεί και να μην επιλεγούν «αυτόματες» κα συνοπτικές διαδικασίες που θα ενισχύσουν την καταδικασμένη στην νοοτροπία του λαού μας λογική των «μονοκρατορικών» κομμάτων.

Αντίθετα πάντως, δεν πιστεύω ότι σε ένα δημοκρατικό κόμμα, η έκφραση διαφορετικής πολιτικής άποψης και εκτίμησης συνιστά «ποινικό αδίκημα», ούτε πως στη συγκεκριμένη δική μου περίπτωση, η πεποίθησή μου για την ανάγκη άμεσης επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου και ανάσχεσης του κύματος φτωχοποίησης του λαού συνιστά αντιδεοντολογική και αντικανονική πράξη. Αν ήταν έτσι, τότε μάλλον θα έπρεπε να…διαγραφούμε όλοι από την παράταξη, από σένα τον Πρόεδρο του κόμματος, μέχρι και τον τελευταίο ψηφοφόρο!

Εκτός και αν οι υποψίες και οι υπόνοιες γίνονται βεβαιότητες…
Εάν, δηλαδή, η αποπομπή μου στηρίζεται στην πρόθεσή μου να θέσω υποψηφιότητα ως Γενικός Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας, διεκδικώντας μαζί με χιλιάδες στελέχη και μέλη, ένα ισχυρό κόμμα που θα μεταφέρει και θα επιβάλλει, την φωνή της βάσης στη κυβέρνηση, αλλά και της πρωτοβουλίας μου να ζητηθεί ευθέως η θέση της Πολιτικής Επιτροπής για το ζήτημα της άμεσης ή μη, επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου, με ελεύθερη δημοκρατική συζήτηση και μυστική ψηφοφορία. Μίας πρωτοβουλίας, που ήδη στηρίζεται από αρκετούς συναδέλφους της Πολιτικής Επιτροπής.

Σε κάθε περίπτωση, και προκειμένου να μην επιβεβαιωθούν τα παραπάνω, ζητώ Πρώτον : να συγκροτηθεί η Επιτροπή Δεοντολογίας με βάση τα όσα προβλέπει το σχετικό άρθρο του Κανονισμού λειτουργίας της Κ.Ο. (κλήση των 15 αρχαιοτέρων Βουλευτών, κλήρωση των 5 τακτικών μελών και των αναπληρωματικών τους και  ανάδειξη του προέδρου της, εκ των 5 που θα έχουν κληρωθεί. Η κλήρωση πρέπει να γίνει σε τόπο και χρόνο που θα γνωστοποιηθεί και για την  προστασία του αδιάβλητου η κλήρωση να γίνει παρουσία και των 15 αυτών αρχαιοτέρων Βουλευτών).

Δεύτερον : να σταλεί εκ νέου η πρόταση διαγραφής μου στον νέο πρόεδρο που θα οριστεί, δηλαδή τον αρχαιότερο εκ των 5 κληρωθέντων και όχι στον προηγούμενο κ. Γ. Τραγάκη, που εστάλη αντικανονικά από αβλεψία, σπουδή ή τι άλλο το οποίο και δεν γνωρίζω.
Στην πρόταση σου για την διαγραφή μου είναι δημοκρατικά επιβεβλημένο να αναγράφεται το σκεπτικό σου Πρόεδρε, εάν περί της «απαγόρευσης» διακίνησης σκέψεων και ιδεών μέσω του twitter και της άμεσης επαναδιαπραγμάτευσης των επαχθών όρων του μνημονίου, όπως «διαλαλούν» τα ΜΜΕ.
Και τρίτον : να οριστεί η σύγκληση της Επιτροπής Δεοντολογίας μετά την ημερομηνία εκλογής του Γενικού Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής, πιστεύοντας άλλωστε πως αυτό επιβάλλει η πολιτική ορθοπραξία, αφού και προσωπικά σε ενημέρωσα αλλά και θεσμικά το γνωρίζεις, έχω θέσει υποψηφιότητα από την πρώτη στιγμή με βάση συγκεκριμένο πολιτικό σκεπτικό την άμεση επαναδιαπραγμάτευση, όπου με δική σου απόφαση μετέθεσες την ορισθείσα σύγκληση για ένα σχεδόν μήνα, ενισχύοντας και τότε την επικρατούσα άποψη πως ήθελες να αποφύγεις το διαφαινόμενο αποτέλεσμα.

Συναδελφικά
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Βουλευτής Ν.Δ. Αχαΐας

Σχόλια

  1. Είναι βέβαιο πως ποτέ δεν θα δημοσίευες επιστολή Νικολόπουλου αν δεν ήταν υβριστκή για τη ΝΔ και τον Σαμαρά. Κάνετε λίγη υπομονή και θα είναι η επόμενη μεταγραφή του αρχηγού Πάνου , που όχι δεν θα είναι εξαγορά αλλά επιφοίτηση Αγίου Πνεύματος (μιας και είναι και της εκκλησίας το κελεπούρι). Άλλωστε για το κόμμα σας η μεταγραφική περίοδος για όλα τα μαζέματα της πολιτικής διαρκεί αρκετά , αλλά δεν θα σας σώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλανάσαι πλάνην οικτρά αγαπητέ...
      Ο συγκεκριμένος βουλευτής της Ν.Δ όπως και άλλοι (π.χ Μανώλης Κεφαλογιάννης)μας στέλνουν σχεδόν όλες τις ανακοινώσεις τους οι οποίες και δημοσιεύονται κατά το δοκούν..
      Για το θέμα και το περιεχόμενο των επιστολών Νικολόπουλου όμως δεν μας είπες τίποτα αγαπητέ...

      Διαγραφή
    2. Ασε μας ρε Μπάμπη ...
      Σε μάθαμε ...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.