Α. Ρουπακιώτης:"Αν δεν υπάρξουν λύσεις δεν έχω θέση στο υπουργείο Δικαιοσύνης"

"Δεν υπάρχουν μάγοι, κι αν υπάρχουν εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς. Θα δώσουμε λύσεις εκεί που προσδοκά η κοινωνία, στη Δικαιοσύνη. Θα επιδιώξουμε αποτελέσματα το συντομότερο δυνατό. 

Εάν δεν υπάρξουν λύσεις, εγώ δεν έχω θέση στο υπουργείο". Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, κατά την τελετή παράδοσης- παραλαβής του υπουργείου Δικαιοσύνης, ο νέος υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, ο οποίος καταχειροκροτήθηκε από τους υπαλλήλους του υπουργείου.

Ο κ. Ρουπακιώτης τόνισε, ότι το υπουργείο Δικαιοσύνης αποτελεί επιλογή του, που στηρίζεται, όπως είπε, στην ανάγκη να υπάρξουν γρήγορα λύσεις για να αποκτήσει το δικαστικό σύστημα το κύρος που του αξίζει. "Ωστόσο", τόνισε "είμαι υποχρεωμένος να πω, ότι το δικαστικό σύστημα της πατρίδας μας στέκεται υψηλά".
Ο ίδιος επισήμανε, ότι η πραγματικότητα πλέον, είναι σκληρή και τόνισε την ανάγκη συνεργασίας όλων των παραγόντων της Δικαιοσύνης, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα εκκρεμή ζητήματα. "Πολύ σύντομα, μέσα στον Ιούλιο πρέπει να έχουμε μια συνάντηση για να βρούμε λύσεις", είπε χαρακτηριστικά. 
AΠΕ

Σχόλια