Με στόχο μια Ελλάδα δυνατή για τους Έλληνες με ηθική, αξιοπρέπεια και δικαιοσύνη για όλους τους πολίτες.

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1982 και είμαι το πρώτο παιδί 6μελούς πολύτεκνης οικογένειας.
Ο πατέρας μου Μιχάλης Μπανιώρας είναι Μαθηματικός και η μητέρα μου Ξανθίππη Κουλάνδρου Μπανιώρα  εργάζεται ως εκπαιδευτικός.
Σπούδασα Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνιακή Πολιτική στο Τ.Ε.Ι. Καστοριάς από όπου και αποφοίτησα το 2007
Στην διάρκεια των σπουδών μου διετέλεσα Πρόεδρος των Φοιτητών του Τ.Ε.Ι. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Εργάζομαι ως ιδ. υπάλληλος στον εκπαιδευτικό οργανισμό TOMH GROUP
Υπηρέτησα κανονικά την στρατιωτική μου θητεία στο στρατο ξηρας στο σωμα των διαβιβασεων.
Το συνεχές ενδιαφέρον μου για τα κοινά και ιδιαίτερα για τον τόπο που μεγάλωσα, την Καλαμαριά, με  βοήθησε να εκλεγώ το 2010 Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμαριάς με τη  Ανεξάρτητη Παρέμβαση Πολιτών Καλαμαριάς "ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ"  με επικεφαλή τον Χάρρυ Κλύνν.
Ενάντια στο ρεύμα των καιρών όπου η απαξίωση του πολιτικού συστήματος έχει σαν αποτέλεσμα την αδιαφορία των  νέων προς την πολιτική ΘΕΩΡΩ ΕΥΘΥΝΗ μου να παλέψω για να αλλάξει η αγαπημένη μου Χώρα. Με στόχο  μια Ελλάδα δυνατή για τους Έλληνες με ηθική, αξιοπρέπεια και δικαιοσύνη για όλους τους πολίτες. Όραμα και ελπίδα είναι μια Ελλάδα ανταγωνιστική και ικανή να μεγαλώσει τα παιδιά της στον τόπο της.
 

Σχόλια