Νέα πρόκληση Πάγκαλου! «Είμαι υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας»!


economikos 
«Είμαι Ευρωπαίος» είπε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, μιλώντας στο γαλλικό ραδιόφωνο, συμπληρώνοντας ότι: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν»

«Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ τουφεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του…».

Σχόλια

  1. Καιρό είχαμε να τον ακούσουμε. Και εφόσον αισθάνεται Ευρωπαίος καιρός να μας αδειάζει την γωνιά και να πάει τώρα που είναι νωρίς εις τας Ευρώπας. Αν αργήσει και άλλο μάλλον θα έχει πρόβλημα. Σαν δεν ντρέπεται και αυτός αλλά και όλοι του συναφιού του που τον κρατάνε αντιπρόεδρο τουν τίποτα. Αλήθεια, ο επίδοξος αρχηγός βενιζέλος με τέτοιυς θα προσπαθήσει να πάει μπροστά; Χαμένος από χέρι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΟΥΤΕ Η ΝΔ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ; ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ; ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.