Έχουν σπάσει τα τηλέφωνα οι “γαλάζιοι” στον ΣΚΑΪ! Κόλαφος η απάντηση του Χρήστου Ζώη…

Εξοργισμένοι οι βουλευτές με την προβοκάτσια του Πορτοσάλτε, αφού μετά τα πρώτα τηλέφωνα μεταξύ τους, άρχισαν να τηλεφωνούν κατά ριπάς στον ΣΚΑΪ, που όμως μέχρι στιγμής ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΔΙΑΨΕΥΣΗ!! (σχ. Ο Άρης Πορτοσάλτε μόλις δήλωσε ότι ο Μαρκόπουλος, ο Ζώης, ο Βλάχος και ο Κεφαλογιαννης σκούζουν και κλαίνε για να επιστρέψουν στο κόμμα!!)

Εμείς επικοινωνήσαμε με τον Χρήστο Ζώη που και αυτός μας είπε ότι προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ πάνω από είκοσι λεπτά για να διαψεύσει τα όσα ανεκδιήγητα ακούστηκαν, λέγοντας μας τα αυτονόητα:

“Ο Κύριος Πορτοσάλτε που δουλεύει σε έναν “έγκυρο” σταθμό, θα μπορούσε πολύ εύκολα να πληροφορηθεί την αλήθεια για τις θέσεις μου κάνοντας μου ένα τηλέφωνο. Εγώ δεν έχω ούτε γραμματείς, ούτε εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Εκπροσωπώ μόνος μου τον εαυτό μου.

Τώρα, για το ποιός σκούζει και ποιός φοβάται, φαίνεται από τον πανικό που επικρατεί αυτή την στιγμή στην Συγγρού που επιστρατεύει “έγκυρους δημοσιογράφους” σαν τον κύριο Πορτοσάλτε. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη και την ανακοίνωσα ο ίδιος στην συνέντευξη τύπου που έδωσα το Σάββατο. Χωρίς “διαρροές¨ και άλλες αθλιότητες. Ανοιχτή σε όλους συνέντευξη τύπου”.

Δείτε την συνέντευξη που είναι όντως ξεκάθαρη: Ζώης: Καταστροφή το Μνημόνιο 2

Σχόλια