Ιστορίες για αγρίους.. οι "νεκροί" δεδικαίωνται

Το άρθρο που ακολουθεί είναι μια πραγματική και συγκλονιστική ιστορία, ενός συνέλληνα που ήθελε να αλλάξει τον κόσμο..
Αγαπητοί, φίλοι του αυτονόητου,
Έμπλεξα με τα πίτουρα και πάνε να με φάνε οι κότες!!!!!
Η ιστορία μου ξεκινάει από το καλοκαίρι του 2006. Αρχές του Ιουνίου αποφάσισα να ασχοληθώ ενεργά με την πολιτική. Να προσφέρω στα κοινά. Έβαλα λοιπόν υποψηφιότητα για Νομάρχης Θεσσαλονίκης. Πίστευα ότι ο αγώνας γινόταν επί ίσοις όροις! Κούνια που με κούναγε! Ξέχασα να σας πω ότι
μέχρι τότε και για 2 χρόνια ήμουν Γενικός Διευθυντής Β. Ελλάδος του ΛΑΌΣ,τρομάρα μου. Στραβωμάρα είχα;Μήπως είχα VERΤIGO;Ένα σύνδρομο που παρουσιάζεται στους Αεροπόρους,με συμπτώματα παραίσθησης. Δεν αντιλαμβάνεσαι αν πηγαίνεις δεξιά ή αριστερά. Ας αφήσω τις φτηνές δικαιολογίες,την μαλακία την έκανα, πρέπει να το παραδεχτώ. Το κακό είναι ότι παρέσυρα μαζί μου κι άλλους. Όμως, πήρα τη διαβεβαίωση ότι θα είχα την πολιτική στήριξη του κόμματος. Ξανά,κούνια που με κούναγε!Θα μου πείτε,δεν ήξερες δεν ρώταγες;Ηθελέστα και παθέστα!Τέλος πάντων. Έξω από το γραφείο μου ''κρέμασα'' ένα πανό, με το κύριο σύνθημα του συνδυασμού μου.
''ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ''!!Ξεκίνησα τον προεκλογικό μου αγώνα με έναν τρόπο που εγώ ήξερα. Στηρίχθηκα στις δικές μου γνώσεις,εμπειρίες,θέσεις,πολιτικές απόψεις άλλα κυρίως στα προσωπικά μου ''πιστεύω'' σε ότι έχει σχέση με Πατρίδα,θεσμούς,δίκαιο, ηθική,αρχές και αξίες.
Μια μέρα προσήλθαν στο γραφείο μου μια ομάδα ανθρώπων για να μου μιλήσουν για ένα πρόβλημα τους. Ήταν τουριστικοί πράκτορες,ιδιοκτήτες λεωφορείων, οι οποίοι μου ανέφεραν για ένα θέμα που, ομολογουμένως, μέχρι τότε δεν γνώριζα. Τους άκουσα με προσοχή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Θεωρώ ότι έτσι έπρεπε να κάνω. Επρόκειτο για την μεταφορά μαθητών. Εν συντομία,για όσους δεν γνωρίζουν,όπου δεν υπάρχει σχολείο,πρωτοβάθμιο ή δευτεροβάθμιο,το Κράτος είναι υποχρεωμένο να μεταφέρει τους μαθητές στο πλησιέστερο σχολείο. Σε όποιον Δήμο ή Κοινότητα δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία,ο Δήμαρχος οφείλει να δηλώσει αδυναμία και έτσι ακολουθεί μειοδοτικός διαγωνισμός, μεταξύ ιδιωτών πρακτόρων λεωφορείων. Όσοι συμμετέχουν, πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις(καταλληλότητα λεωφορείων,συνοδών,κτλ) και τελικά όποιοι προσφέρουν την καλύτερη τιμή, αναλαμβάνουν την μεταφορά των μαθητών. Συνέχισαν να μου λένε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα τους και μου ανέφεραν ότι, τα τελευταία χρόνια, όλοι οι διαγωνισμοί,περιέργως, κατέληγαν ''άγονοι'' και όλα τα δρομολόγια πήγαιναν με απευθείας ανάθεση, σε συγκεκριμένες εταιρείες. Σταδιακά και μέσα σε λίγα χρόνια, από το 40% των δρομολογίων, κατέληξαν,από το2004 και μετά, ΟΛΑ τα δρομολόγια,στο 100%,να πηγαίνουν,ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ, σε λίγους. Συμπτωματικά,αυτοί οι λίγοι, ήταν πάντοτε οι ίδιοι!!!Οι άνθρωποι ήταν απελπισμένοι. Μάλιστα για όσα μου είπαν, είχαν και αποδείξεις,χαρτιά διάφορα από πολλούς διαγωνισμούς που είχαν γίνει και ενώ αυτοί πρόσφεραν καλύτερες τιμές,οι διαγωνισμοί κρίθηκαν άγονοι και τις ''δουλειές τις έπαιρναν οι άλλοι,οι ίδιοι!!Αξίζει να τονίσω ότι όσα έγγραφα μου έδειξαν, τα είχαν πάρει από το υπεύθυνο τμήμα της νομαρχίας, ύστερα από εισαγγελική εντολή!!!! Εξαιτίας του αθέμιτου ανταγωνισμού δεν μπορούσαν να ''σταυρώσουν'' δουλειά, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να κλείσουν. Ήταν αγανακτισμένοι και ζήτησαν την βοήθειά μου.
Εγώ, ως οπαδός του αυτονόητου,πολύ πριν ξεκινήσει την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ ο Γιωργάκης Παπανδρέου (το Γιωργάκης,το βάζω για να μην τον μπερδέψτε με τον παππού του και όχι ειρωνικά) και επειδή διέκρινα πιθανές ενδείξεις, καταρχήν αδικίας και ύστερα σπατάλης Δημοσίου χρήματος, τους υποσχέθηκα ότι θα πράξω ''τα δέοντα''.Επειδή πίστευα ότι για την επίλυση του κάθε προβλήματος, ΠΡΕΠΕΙ να απευθύνεσαι στον αρμόδιο φορέα,κατέθεσα μηνυτήρια αναφορά ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥ στον υπεύθυνο σχετικό θεσμό.
Έβαλα υπό μάλης, ότι έγγραφα μου έφεραν και τα προσκόμισα στον εισαγγελέα! Θεώρησα ότι αυτός και μόνο αυτός, θα μπορούσε να βγάλει ''το φίδι από την τρύπα''! Ούτε τα κανάλια,ούτε οι εφημερίδες,ούτε η Αστυνομία,ούτε η Πυροσβεστική!!!!Χωρίς να το καταλάβω,τότε ακριβώς,με τσίμπησε το φίδι.. Τότε ξεκίνησαν τα βάσανα μου. Γιατί;Γιατί έκανα αυτό που, εγώ πίστευα ότι, ήταν αυτονόητα σωστό!
Ο εισαγγελέας αφού μελέτησε την υπόθεση,φαντάζομαι με την δέουσα προσοχή και υπευθυνότητα,έκρινε ότι πράγματι συντρέχουν οι λόγοι ώστε να ασκήσει δίωξη για ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ σε κάποιους εκλεγμένους πολιτικούς της Νομαρχιακής αυτοδιοίκησης καθώς επίσης και σε μερικούς λεωφορειούχους για συνέργεια σε παράβαση καθήκοντος,ΚΑΤ'ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ!!!Ονόματα δεν λέω αλλά σχεδόν όλη η Ελλάδα, γνωρίζει για ποιους μιλάω!!!!!!!!
Ύστερα από λίγο καιρό και αφού συνέβησαν όλα τα παραπάνω,κτύπησε την πόρτα του σπιτιού μου ένας αστυνομικός και μου παρέδωσε μια μήνυση και μια αγωγή, εις βάρος μου,για συκοφαντική δυσφήμηση. Ένας εκ των διωκόμενων συνεργών,συμπτωματικά αυτός που έπαιρνε τη μερίδα του λέοντος, από το σύνολο των δρομολογίων,με κατηγορούσε ως συκοφάντη, ψεύτη,δόλιο,κακούργο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο!!Ζητούσε την παραδειγματική τιμωρία μου καθώς και κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ ως αποζημίωση,λεφτά που για να τα πληρώσω πρέπει να πουλήσω το σπίτι μου των 100 τετραγωνικών το οποίο, σημειωτέον,το πήρα με δάνειο και θα το ξεχρεώσω όταν γίνω 70 ετών!!Για την ιστορία,ένα σπίτι, το οποίο είναι το μοναδικό πράγμα που αγοράσαμε μετά από 30 χρόνια δουλειάς. Εγώ ως Αεροπόρος της Π.Α ,με 5.000 ώρες πτήσης σε διάφορους τύπους αεροσκαφών και η γυναίκα μου σαν Τραπεζικός υπάλληλος. Ξανά για την ιστορία,ο μηνυτής μου διαθέτει για Ι.Χ, αυτοκίνητα, που την αξία τους δεν την φθάνουν τα σπίτια 5 Αεροπόρων. Δεν πειράζει το μάτι μου δεν θα μείνει εκεί, γερός να είναι να τα χαίρεται.
Έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στο θεσμό της Δικαιοσύνης,περίμενα. Φεέεεταα!!! !!!!!Πέρασαν μερικά χρόνια και αν εξαιρέσουμε καμιά δεκαριά φορές, που έγινε ''ο χαμός''με το θέμα, δεν έγινε τίποτα το συγκεκριμένο. Πανελλαδικές απεργίες απλήρωτων λεωφορειούχων,κλείσιμο σχολείων,πορείες συλλόγων γονέων και κηδεμόνων,πρωτοσέλιδα εφημερίδων,ολόκληρες τηλεοπτικές εκπομπές και η υπόθεση βρισκότανε στον ανακριτή!!! Το ψάχνανε το πράγμα.......
Πρέπει να τονίσω ότι όλο αυτό το διάστημα με το συγκεκριμένο θέμα ασχολήθηκε και ο έτερος υπεύθυνος θεσμός,πυλώνας της δημοκρατίας,η Βουλή των Ελλήνων. Με διάφορες ερωτήσεις,επερωτήσεις,απαντήσεις, επιτροπές,συμβούλια, αρκετά Υπουργεία προσπάθησαν να επιλύσουν το θέμα. Μπέρδεψαν όμως τα μπούτια τους. Ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον με αποτέλεσμα να χάσουν την μπάλα. Παράλληλα, το θέμα απασχόλησε την ίδια περίοδο και την Ε.Ε. Ο κ.Παπαδημούλης και κάποιοι άλλοι, προσέφυγαν στην επιτροπή αναφορών της Ε.Ε και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και αυτοί, οι αθεόφοβοι, σταμάτησαν να στέλνουν τα μισά χρήματα, που μέχρι τότε πλήρωναν!!Υπόψιν ότι το σύνολο των χρημάτων που πληρώναμε ως φορολογούμενοι, για την μεταφορά μαθητών ΕΤΗΣΙΩΣ, ανέρχονταν στο ιλιγγιώδες ποσό των 300.000.000 ευρώ περίπου!!!!! Επαναλαμβάνω,ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ τον χρόνο. Κάθε χρόνο! Όσα περίπου μάζεψαν από τις περικοπές των δώρων από τους μισθούς και τις συντάξεις ΟΛΩΝ των Ελλήνων, μισθωτών και συνταξιούχων!!!
Εγώ πάντως περίμενα υπομονετικά,βέβαιος ότι όλα θα πάνε καλά και στο τέλος θα λάμψει η αλήθεια. Ένα πρωί χτύπησε το κουδούνι της εξώπορτας μου ,και ξανά ,ο ίδιος Αστυνομικός, μου παρέδωσε μια κλήση για να παρουσιαστώ σε έναν ανακριτή, στα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης, για να απολογηθώ. Αναφέρομαι στην υπόθεση της δικής μου δίωξης. Αφού ετοίμασα μια έγγραφη απολογία μου,στην οποία εξηγούσα τους λόγους της πράξης μου,τόνισα και κάποιες λεπτομέρειες σχετικές με την υπεράσπιση μου σε συγκεκριμένες κατηγορίες του μηνυτή μου,πήρα τον δρόμο μου για την ησυχία μου και.... ξαναπερίμενα. Υπόψιν ότι όλα τα έκανα μόνος μου, καθώς ως γνωστόν, οι δικηγόροι κοστίζουν αρκετά λεφτά. Άσε που δεν μπορούσα να στερήσω από το σπίτι, όσα έξοδα χρειαζότανε. Τότε ήταν που σκέφτηκα ότι έμπλεξα με τα πίτουρα και άρχισα να νοιώθω τα τσιμπήματα από τις κότες. Η οικογένεια μου δεν είχε καμιά δουλειά να πληρώσει για τις δικές μου ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Δεν πέρασε πολύς χρόνος,άνοιξη του 2009 πρέπει να ήταν, ο ίδιος Αστυνόμος(αυτός μάλλον με έβαλε στο μάτι) μου παρέδωσε μια άλλη κλήση για να παρουσιαστώ στα δικαστήρια. Ο ανακριτής έκρινε πως έπρεπε να κάτσω στο εδώλιο του κατηγορουμένου και να δικαστώ. Άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια. Παράλληλα όμως άρχισα να την ''ψωνίζω''.Από το πουθενά άνοιξα μπελάδες. Εγώ, που στα δικαστήρια δεν πήγα ούτε για κλήση τροχαίας,κάθε τρεις και λίγο, να απολογούμαι σε ανακριτές,δικαστές και εισαγγελείς. Και όλα αυτά γιατί;Γιατί έκανα το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!!!Αν από την αρχή αδιαφορούσα,δεν νοιαζόμουν και πετούσα στο καλάθι των αχρήστων τον φάκελο, σήμερα θα ήμουν μια χαρά. Ούτως ή άλλως από το 2007, έχω παραιτηθεί από την βρωμιά της πολιτικής και ησύχασα.
Έπρεπε όμως να αντιδράσω. Να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Άσε που άρχισαν να ''πέφτουν''διάφορα ύποπτα απειλητικά, τηλεφωνήματα ,ανώνυμα,στο σπίτι. Ένας φίλος, δικηγόρος,με συμβούλεψε, για την δική μου ασφάλεια,να δημοσιοποιήσω την υπόθεση αφού αυτός είναι ο καλλίτερος και ποιο ενδεδειγμένος τρόπος προστασίας και αποτροπής απέναντι στις απειλές. Έστειλα σε πολλούς δημοσιογράφους,σε όλες τις ''φίρμες''σοβαρούς, ''ντεμέκ'',διώκτες σκανδάλων,επιστολές όπου περιέγραφα λεπτομέρειες της υπόθεσης. Μάλιστα,ένας εξ αυτών ετοίμασε ολόκληρο ρεπορτάζ,με συνεντεύξεις όλων των εμπλεκομένων για μια τηλεοπτική εκπομπή που όπως μου υποσχέθηκε, μέσα στις επόμενες μέρες, θα ''έβγαζε''στον αέρα. Αποτέλεσμα;Το έκαναν ''γαργάρα'', όλοι τους!!(Τα ονόματα τους,αν χρειαστεί,έτσι για την ιστορία, υπάρχουν.)...
Από τότε και για άλλες δύο φορές, κάθισα στο εδώλιο του κατηγορουμένου,έτοιμος από πάσης απόψεως να δικαστώ ,να τελειώνω και να ησυχάσω,παρόλα αυτά και για άγνωστους λόγους, η δίκη 'έπαιρνε αναβολή!!Τα δικαστήρια, επικαλούνται ως επιχείρημα ότι, έχουν συσχετίσει τις υποθέσεις. Θα δικαστούμε όλοι μαζί, ή ίσως, δικαστούν πρώτα οι άλλοι και μετά εγώ. Άντε ξανά στο περίμενε!!Γάιδαρος να ήμουν, θα είχα σκάσει.
Εν τω μεταξύ, άλλαξε η Κυβέρνηση. Ήλθε το ΠΑΣΟΚ. Επειδή άρχισε να μεγαλώνει η πίεση,όχι μόνο η απειλητική αλλά και η άλλη,η πραγματική,17 η μεγάλη ,11 της καρδιάς,ένοιωσα ότι κάτι πρέπει να κάνω. Εκτός από την θεραπεία και τα χάπια, που ξεκίνησα να παίρνω, μάλλον για μια ζωή από δω και στο εξής,πήρα το θάρρος και έγραψα ένα γράμμα στον Πρωθυπουργό, τον καινούργιο,τον Γ. Παπανδρέου περιγράφοντας την υπόθεση. Όχι ότι περίμενα να ''βγει'' τίποτα,αλλά να,μέσα στην ζαλάδα μου το είδα σαν κίνηση απελπισίας.
Έπαθα,ειλικρινά,την πλάκα μου, όταν, μέσα σε ελάχιστο χρόνο,πήρα απάντηση από το γραφείο του Πρωθυπουργού. Όχι από τον ίδιο (να μην τρελαθούμε κιόλας)αλλά από τους επιτελείς του, οι οποίοι με ευχαρίστησαν εκ μέρος του. Πρέπει να ομολογήσω ότι ''ψηλώθηκα'' λίγο, κυρίως όμως αισθάνθηκα μεγαλύτερη ασφάλεια. Σκέφτηκα ότι δεν είναι λίγο πράγμα, στο πρόβλημα μου,να είναι κοινωνός και γνώστης ,ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και μάλιστα να με ευχαριστεί και από πάνω. Πολύ το ευχαριστήθηκα!!!
Τα δυσάρεστα ήλθαν αργότερα. Το καλοκαίρι του2010, πέντε χρόνια μετά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς μου,ένας άλλος Αστυνομικός (ο παλαιός πήρε μετάθεση στον Έβρο,μάλλον Ν.Δ ήταν) μου παρέδωσε το βούλευμα, το οποίο περιέγραφε(ύστερα από 5 χρόνια μελέτης !!!!)την πρόταση κάποιου Αντεισαγγελέα Πλημμελειοδικών(ονόματα δεν λέω,κομμένες οι μαλακίες) όπου έγραφε ότι, για συγκεκριμένους λόγους ,προτείνει να παύσει οριστικά η ποινική δίωξη για όλους τους κατηγορουμένους!!!ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!
Θέλετε να μάθετε τους λόγους που γράφει ο ''ποιητής'';με λίγα λόγια.
ΠΡΩΤΟΝ.
Όλοι οι κατηγορούμενοι που διώκονται εξ αρχής,είτε πρόκειται για παράβαση καθήκοντος κατ εξακολούθηση ή για άμεση συνέργεια για παράβαση καθήκοντος ,επειδή τα παραπάνω ποινικά αδικήματα θεωρούνται πλημμελήματα ,όσες αξιόποινες πράξεις τελέστηκαν μέσα στα 5 προηγούμενα χρόνια παραγράφονται!!!!!!!Όπως καταλαβαίνετε, όλες οι απευθείας αναθέσεις δρομολογίων, που έγιναν στους συγκεκριμένους,σε τιμές μέχρι και πέντε φορές πάνω από τους άλλους που μειοδότησαν,ενώ ασκήθηκαν εναντίον τους διώξεις, αυτές ΟΛΕΣ ΠΑΡΑΓΡΆΦΟΝΤΑΙ.!!
Υπήρχαν όμως και άλλες περιπτώσεις, ποιο πρόσφατες,πριν την πενταετία, για τις οποίες δεν μπορούσε να ισχύσει, δικονομικά,η παραγραφή. Ακούστε λοιπόν που στηρίχθηκαν για να τους απαλλάξουν.
Στις 23/12/2008 (παραμονές Χριστουγέννων παρακαλώ) υπουργοί της Κυβέρνησης Ν.Δ , πέρασαν, ''νύχτα'', σε νομοσχέδιο, σχετικό με την αναδιοργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας,τροποποίηση ''ΜΠΟΥΓΑΔΑ'', ''ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΙΔΗΣ'', όπως έλεγε κάποιος γνωστός δικηγόρος της Θεσσαλονίκης. Με λίγα λόγια, νομιμοποίησαν τους πάντες από το 2001!!
ΝΟΜΟΣ 3731/ΦΕΚ 263 Α της 23/12/2008
Ημερ.ψήφισης 15/12/2008
Ημερ.κατάθεσης 20/11/2008
Προσωπικά πιστεύω ότι, σε όλη αυτή την ιστορία για αγρίους, το χειρότερο κομμάτι που συνέβη, ήταν η ψήφιση αυτού του κανονιστικού νόμου. Δείχνει, πως κουκουλώνουν, τα πάντα.
Όμως ο Θεός αγαπάει τον ΚΛΕΦΤΗ, αγαπάει και τον νοικοκύρη!!
Την ίδια εποχή, η άλλη εξουσία, ο τρίτος πυλώνας,το Κράτος,οι Επιθεωρητές- Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης, διενήργησαν ελέγχους για το ίδιο θέμα, στους Νομούς Θεσσαλονίκης, Δράμας και Σερρών. Στο πόρισμα τους, της 24/3/2010,αριθμός έκθεσης 175/Θ/2010 ύστερα από έλεγχο ανακάλυψαν όχι μια ή δυο, αλλά 47( σαράντα επτά σελίδες),γεμάτες με παρατυπίες και παραβάσεις!!!!
Επόμενο ήταν ,ο Πρόεδρος και μερικοί δικαστές του συμβουλίου των Πλημμελειοδικών(είπαμε ονόματα ΔΕΝ λέμε) αφού μελέτησαν την πρόταση του αντιεισαγγελέα, το πόρισμα των επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης,τους υφιστάμενους νόμους και όλα τα σχετικά της υπόθεσης ,αποφάσισαν να διατάξουν την περίπτωση άσκησης ποινικής δίωξης για το αδίκημα της ΑΠΙΣΤΙΑΣ. Δηλαδή,ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!
Αν νομίζετε ότι ξεμπέρδεψα, είστε γελασμένοι.
Λίγο καιρό αργότερα και ενώ παρακολουθούσα τις πρωινές εκπομπές στην τηλεόραση,κτύπησε το τηλέφωνο του σπιτιού μου. Το σήκωσε η γυναίκα μου. Ήταν κάποια υπάλληλος, από κάποιο γραφείο,κάποιου ανακριτή, από τα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης. Ρώτησε την γυναίκα μου αν πράγματι , αυτό ήταν το τηλέφωνο του σπιτιού μου.  Έκπληκτη, άκουσε την υπάλληλο να της λέει ότι οι υποθέσεις ''μεταφοράς μαθητών'',έχουν κλείσει. Η γυναίκα μου καταχάρηκε. Όλο αυτό το διάστημα,με αυτήν τη κατάσταση κόντεψε να τρελαθεί. Από περιέργεια, ρώτησε πως έγινε αυτό,και κόντεψε να μείνει στον τον τόπο. ''Διότι,της είπε η υπάλληλος,η υπόθεση ''πάει'' αρχείο αφού ο κύριος Τσιπίδης ,ΠΕΘΑΝΕ.''
Αν δεν βρισκόμουν εκεί, μπροστά της, δεν ξέρω τι θα γινόταν.
' 'Από που προκύπτει αυτό'' ,ρώτησε. Ο σύζυγος μου είναι εδώ και είναι μια χαρά.
''Μα τι λέτε κυρία μου ,απήντησε η υπάλληλος,εσείς θα μου μάθετε την δουλειά μου;Εδώ έχω μάλιστα, ως απόδειξη,την ληξιαρχική πράξη ΘΑΝΑΤΟΥ του άνδρα σας!!!!!''Άρχισα να έχω αμφιβολίες. Λες να πέθανα και να μην το ξέρω εγώ,ο άμεσα ενδιαφερόμενος;
Πήρα αμέσως το αυτοκίνητο μου και με ταχύτητα 1000χλμ έφθασα στο συγκεκριμένο γραφείο. Με την ταυτότητα μου,απόδειξη για κάθε περίπτωση αμφισβήτησης,ως νέος Λάζαρος,είδα με τα ματάκια μου την ληξιαρχική πράξη θανάτου, που έγραφε το όνομα μου!!!! Μπροστά -μπροστά,μέσα στον φάκελο της γνωστής ιστορίας. Πως βρέθηκε εκεί;Δεν έχω ιδέα. Η εύκολη απάντηση;Μάλλον ,ΛΑΘΟΣ ΕΓΙΝΕ, ζητάμε συγγνώμη.
Εσείς τι λέτε να έγινε;Λέτε να έγινε λάθος και ως δια μαγείας το χαρτί να ''πέταξε'' από μόνο του μέσα στον φάκελο της δικογραφίας;Λέτε να συσχέτισαν τις υποθέσεις έτσι ώστε με τον δικό μου ''θάνατο'', αφού δεν θα υπήρχε μηνυτής-καταγγέλλων, άρα δεν υπήρχε ανάγκη δίωξης;;;;Λέτε να πέρασε από το μυαλό τους να με ''στείλουν '' ,για παραθέριση να βλέπω τα κυπαρίσσια ανάποδα, στα αλήθεια;ΤΑ ''φράγκα'' ήταν τόσα πολλά και εγώ τόσο ασήμαντος!!Τα συμπεράσματα, δικά σας.
Σας κούρασα με την ιστορία μου αλλά επειδή η ζωή συνεχίζεται και επειδή κάποιοι από τους κατηγορούμενους για απιστίες (ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ) εξακολουθούν και είναι Δημόσια πρόσωπα.....άλλοι συνεχίζουν να ''παίρνουν'' δουλειές, με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ αναθέσεις, με τριπλάσιες ,και βάλε,τιμές,πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσω να παλεύω, για το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!!!!Με όποιο προσωπικό κόστος. Δεν έχω δικαίωμα να σιωπήσω. Αυτή η πατρίδα, για την οποία έχω δώσει όρκο τιμής να υπερασπίζω, εδώ που έφτασαν τα πράγματα,ίσως τώρα με χρειάζεται περισσότερο. Επειδή έχω περίσσευμα τρέλας,σας προσκαλώ όλους στις 1 Μαρτίου του 2012 στα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης,μάρτυρες υπεράσπισης ή κατηγορίας, αν προτιμάτε, για να παρακολουθήσετε σε απευθείας μετάδοση,την δίκη μου!Δεν θέλω να σας επηρεάσω αλλά μερικές φορές ξέρετε πως νοιώθω;Σκέφτομαι, και με πιάνει το παράπονο, πως αν ήμουν αναρχικός ή ακραίος, θα υπήρχαν έξω από τα Δικαστήρια, περισσότεροι από εκατό αναρχικοί με πανό, για υποστήριξη. Επειδή υπάρχει και εδώ το ενδεχόμενο του κινδύνου της παραγραφής,εκτιμώ ότι η δίκη πρέπει να γίνει,οπωσδήποτε.
Σας παρακαλώ πάρα πολύ ελάτε στην θέση μου. Σε μια στιγμή που το σύνολο των Ελλήνων δεν έχει να φάει,τα παιδιά μας σκέφτονται να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό,ενώ κάποιος συνέλαβε επ'αυτοφώρω μερικούς επίορκους δημόσιους λειτουργούς να κλέβουν,με τα κλοπιμαία στα χέρια τους,τους οδήγησε μόνος του,τσουβαλάτους στον εισαγγελέα, να δικάζεται πρώτος αυτός, επειδή τους αποκάλεσε κλέφτες και κατά συνέπεια τους πρόσβαλε!!!Το ζήτημα για μένα είναι πως, επειδή έμπλεξα με τα πίτουρα δεν θα αφήσω καμία ΚΟΤΑ ,να με εκβιάσει. Δεν μου το επιτρέπει ούτε η ανατροφή μου ,ούτε η καταγωγή μου ,ούτε η ιστορία μου!
Μια ιστορία για αγρίους !!!!!Σκέφτομαι μάλιστα να στηρίξω την υπερασπιστική μου γραμμή σε επίσημα έγγραφα της δικογραφίας, από τα οποία αποδεικνύεται ότι , ως γνήσιος ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ άνθρωπος ,δεν είναι δυνατόν να καταδικαστώ!!!!

Μετά τιμής, '' Ο αποθανών''

Τσιπίδης Δημήτρης
Σμήναρχος ιπτάμενος ε.α

Υ.Σ. Καταθέτοντας τις παραπάνω απόψεις μου και τα συνημμένα στοιχεία, ίσως ,λόγω παρόρμησης και συναισθηματικής φόρτισης, να παραβαίνω κάποιους τυπικούς κανόνες. Σέβομαι το έργο της Δικαιοσύνης αλλά, στην παρούσα φάση,δίνω μεγαλύτερη έμφαση στα λαϊκά δικαστήρια και στην άποψη των απλών πολιτών!!!!!!!!!!Άλλωστε ύστερα από τόσα χρόνια έχω κάνει την αυτοκριτική μου. Με άπειρες δόσεις αυτοσαρκασμού, δηλώνω φταίχτης και αναλαμβάνω τις ευθύνες μου. Όχι διότι κατήγγειλα πιθανό σκάνδαλο, στην δικαιοσύνη, αλλά γιατί έμπλεξα με τα σκατά!!!Τα οποία, δυστυχώς, ο κόσμος συνεχίζει να ΨΗΦΊΖΕΙ. Όποιος νοιώθει προσβεβλημένος δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν εννοώ αυτόν ,αναφέρομαι στους άλλους......

Σχόλια

  1. 1-3-2012 ολοι στα Δικαστηρια για συμπαρασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λαμόγια κλείσανε τα σχολεία για να μετακινούνται οι μαθητές καθημερινά και να θησαυρίζουν οι νταβατζήδες. Αντί να δίνονται τα χρήματα για λειτουργεί ένα σχολείο επιλέγουν να δίνουν τα χρήματα σε μεταφορές μαθητών με ταξί τουριστικά λεωφορεία ... Στο τέλος θα σταματήσουν τη χρηματοδότηση και των μετακινήσεων, καθιστώντας τη μόρφωση των Ελληνοπαίδων προνόμιο για εκλεκτούς έχοντες και κατέχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορεί να συμβαίνουν τέτοια πράματα.Μήτσο,καλά ξεμπερδέματα,με αυτούς που έμπλεξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα πυρηνικό θα μας σώσει. Κάπου στο κέντρο, να μας πάρει όλους μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Τσιπίδη . Ο αγώνας σας σας τιμά.Οι διώξεις εναντίον σας είναι γαλόνια σημαντικότερα ίσως και απο αυτά που φέρετε .στην επωμίδα της στολής σας. Απο την πλευρά μου θα δημοσιοποίησω την ιστορία σας όπου και όσο μπορώ.
    Καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.