Όπως είχαμε γράψει ΕΔΩ τα AIRBUS A340-300 ξεπουλήθηκαν, ή μάλλον χαρίστηκαν, για 31 εκατ.ευρώ στην εταιρεία Apollo Aviation...
Για να δούμε ποια είναι η Apollo Aviation και ποιοι συμμετέχουν σε αυτήν..
Λέτε να υπάρχει κανένας γνωστός Έλληνας στην εταιρεία ;;;
Δείτε τι γράφει η ιστοσελίδα της εταιρείας :
They selected Sciens Capital Management, which also is an investor in Apollo, to seek investors to contribute to the Sciens Aviation Special Opportunities Fund.
Επέλεξαν την Sciens Capital Management, που είναι επίσης ένας επενδυτής στην Apollo, να ψάξει επενδυτές να συνδράμουν στο " Sciens Aviation Special Opportunities Fund."
Ποιος είναι όμως πίσω απ την Sciens Capital Management ;;
O κ. John P. Rigas, President & Managing Director (Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος)
Δείτε ΕΔΩ
Ποιος όμως ήταν ο κ. John P. Rigas και γιατ'ι ασχολούμαστε μαζί του..
Έχει απασχολήσει τον Ελλήνικό τύπο και τα σκάνδαλα της PROTON ας πούμε ??
Δείτε πιο κάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Μυστήριο με τρεις offshore εταιρείες και ένα δάνειο που χορήγησε η Proton (Του Τασου Tελλογλου)
20/11/11
Μία άλλη εταιρεία που απασχολεί τους ίδιους ελεγκτές η Cyprus properties and Holdings με έδρα τα νησιά Κεϊμάν, που συνδέεται με την εταιρεία Sciens Special Situations Master Fund, παίρνει δύο μέρες πριν από την Πρωτοχρονιά του 2011, δάνειο 35 εκατ. ευρώ που εκταμιεύεται μέσα σε μία μέρα. Η ΤτΕ επισημαίνει, ωστόσο, ότι το επίσημο εισηγητικό γίνεται με δύο μήνες καθυστέρηση σε σχέση με την εκταμίευση. Η Sciens, σύμφωνα με τους ελεγκτές, είναι θυγατρική κατά 62% της Sciens Διεθνών Συμμετοχών, δηλαδή μιας άλλης εταιρείας, που συνδέεται με τον Ι. Ρ. Η ΤτΕ σημειώνει ότι ο ακριβής σκοπός της χρηματοδότησης δεν είναι γνωστός.
Αμφισβητούμενες δανειοδοτήσειςΗ πώληση των περιουσιακών στοιχείων με τα οποία θα καλύπτονταν το δάνειο της Sciens προέρχεται από την εκτίμηση της ίδιας της εταιρείας και οι δανειακές ροές του fund στηρίζονται στη γενική ρευστότητα του ήδη υπερδανεισμένου ομίλου Sciens, όπως σημειώνει η ΤτΕ. Τελικός δικαιούχος της Cyprus (δικαιοδοσία Κέιμαν) είναι το Fund Sciens.
Δείτε τώρα τι γράφει ΤΟ ΒΗΜΑ
«Χορός» θυγατρικών
Ενα άλλο κοινό σηµείο όλων αυτών των εξαγορών, όπως προκύπτει από την έρευνα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδος, είναι ότι ως µελέτη βιωσιµότητας της εξαγοράς παρουσιάζεται το αντίστοιχο απόσπασµα από έκθεση της Deutsche Bank. Οπως επανειληµµένως αναφέρουν οι ελεγκτές, η παρουσίαση της Deutsche Bank περιέχει περιορισµένη πληροφόρηση. ∆εν υπάρχουν, δηλαδή, επαρκή στοιχεία για το business plan, τις προβλεπόµενες ταµειακές ροές κτλ., παραβιάζοντας, όπως τονίζεται στο πόρισµα, «τη βασική προϋπόθεση της τράπεζας ότι για την έγκριση ενός δανείου απαιτείται η τεκµηριωµένη δυνατότητα αποπληρωµής του δανείου».
∆άνεια υπερ-εξπρές µε διάτρητες διαδικασίες έχουµε και στην περίπτωση της χρηµατοδότησης του επενδυτικού οµίλου Sciens του επιχειρηµατία κ. Γιάννη Ρήγα, όπου η κυρία Βασιλική Αθανάσογλου, σύζυγος του τότε διευθύνοντος συµβούλου της Proton κ. Αντώνη Αθανάσογλου, εµφανίζεται ως συνεργαζόµενη δικηγόρος. Η θυγατρική της Sciens Cyprus Properties & Holdings Ltd ιδρύθηκε τον Παρασκευή 24 ∆εκεµβρίου 2010 ως offshore εταιρεία µε έδρα τις νήσους Κέιµαν. Την ίδια ηµέρα, παραµονή Χριστουγέννων, κατέθεσε αίτηση στην Proton Bank για δάνειο 35 εκατ. ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε την Τετάρτη 29 ∆εκεµβρίου και εκταµιεύθηκε αυθηµερόν. Ωστόσο, όπως σηµειώνουν οι ελεγκτές, το επίσηµο εισηγητικό έγινε δύο µήνες µετά, στις 21 Φεβρουαρίου 2011. Σ’ αυτό, προσθέτουν, αναφέρεται ότι «το δάνειο θα χρησιµοποιηθεί για επενδυτική εξαγορά στον χώρο του real estate, χωρίς ωστόσο να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις, αν και η εκταµίευση είχε ήδη πραγµατοποιηθεί».
Για να δούμε ποια είναι η Apollo Aviation και ποιοι συμμετέχουν σε αυτήν..
Λέτε να υπάρχει κανένας γνωστός Έλληνας στην εταιρεία ;;;
Δείτε τι γράφει η ιστοσελίδα της εταιρείας :
They selected Sciens Capital Management, which also is an investor in Apollo, to seek investors to contribute to the Sciens Aviation Special Opportunities Fund.
Επέλεξαν την Sciens Capital Management, που είναι επίσης ένας επενδυτής στην Apollo, να ψάξει επενδυτές να συνδράμουν στο " Sciens Aviation Special Opportunities Fund."
Ποιος είναι όμως πίσω απ την Sciens Capital Management ;;
O κ. John P. Rigas, President & Managing Director (Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος)
Δείτε ΕΔΩ
Έχει καμιά σχέση ο John P. Rigas της Sciens με την εταιρεία που χαρίσθηκαν τα AIRBUS A340-300;;;
Η Sciens όπως είπαμε πιο πάνω είναι επενδυτής στην Apollo ...και ο κ. John P. Rigas ήταν μάνατζερ της Apollo Ποιος όμως ήταν ο κ. John P. Rigas και γιατ'ι ασχολούμαστε μαζί του..
Έχει απασχολήσει τον Ελλήνικό τύπο και τα σκάνδαλα της PROTON ας πούμε ??
Δείτε πιο κάτω και βγάλτε τα συμπεράσματά σας..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ: Μυστήριο με τρεις offshore εταιρείες και ένα δάνειο που χορήγησε η Proton (Του Τασου Tελλογλου)
20/11/11
Μία άλλη εταιρεία που απασχολεί τους ίδιους ελεγκτές η Cyprus properties and Holdings με έδρα τα νησιά Κεϊμάν, που συνδέεται με την εταιρεία Sciens Special Situations Master Fund, παίρνει δύο μέρες πριν από την Πρωτοχρονιά του 2011, δάνειο 35 εκατ. ευρώ που εκταμιεύεται μέσα σε μία μέρα. Η ΤτΕ επισημαίνει, ωστόσο, ότι το επίσημο εισηγητικό γίνεται με δύο μήνες καθυστέρηση σε σχέση με την εκταμίευση. Η Sciens, σύμφωνα με τους ελεγκτές, είναι θυγατρική κατά 62% της Sciens Διεθνών Συμμετοχών, δηλαδή μιας άλλης εταιρείας, που συνδέεται με τον Ι. Ρ. Η ΤτΕ σημειώνει ότι ο ακριβής σκοπός της χρηματοδότησης δεν είναι γνωστός.
Αμφισβητούμενες δανειοδοτήσειςΗ πώληση των περιουσιακών στοιχείων με τα οποία θα καλύπτονταν το δάνειο της Sciens προέρχεται από την εκτίμηση της ίδιας της εταιρείας και οι δανειακές ροές του fund στηρίζονται στη γενική ρευστότητα του ήδη υπερδανεισμένου ομίλου Sciens, όπως σημειώνει η ΤτΕ. Τελικός δικαιούχος της Cyprus (δικαιοδοσία Κέιμαν) είναι το Fund Sciens.
Δείτε τώρα τι γράφει ΤΟ ΒΗΜΑ
«Χορός» θυγατρικών
Ενα άλλο κοινό σηµείο όλων αυτών των εξαγορών, όπως προκύπτει από την έρευνα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδος, είναι ότι ως µελέτη βιωσιµότητας της εξαγοράς παρουσιάζεται το αντίστοιχο απόσπασµα από έκθεση της Deutsche Bank. Οπως επανειληµµένως αναφέρουν οι ελεγκτές, η παρουσίαση της Deutsche Bank περιέχει περιορισµένη πληροφόρηση. ∆εν υπάρχουν, δηλαδή, επαρκή στοιχεία για το business plan, τις προβλεπόµενες ταµειακές ροές κτλ., παραβιάζοντας, όπως τονίζεται στο πόρισµα, «τη βασική προϋπόθεση της τράπεζας ότι για την έγκριση ενός δανείου απαιτείται η τεκµηριωµένη δυνατότητα αποπληρωµής του δανείου».
∆άνεια υπερ-εξπρές µε διάτρητες διαδικασίες έχουµε και στην περίπτωση της χρηµατοδότησης του επενδυτικού οµίλου Sciens του επιχειρηµατία κ. Γιάννη Ρήγα, όπου η κυρία Βασιλική Αθανάσογλου, σύζυγος του τότε διευθύνοντος συµβούλου της Proton κ. Αντώνη Αθανάσογλου, εµφανίζεται ως συνεργαζόµενη δικηγόρος. Η θυγατρική της Sciens Cyprus Properties & Holdings Ltd ιδρύθηκε τον Παρασκευή 24 ∆εκεµβρίου 2010 ως offshore εταιρεία µε έδρα τις νήσους Κέιµαν. Την ίδια ηµέρα, παραµονή Χριστουγέννων, κατέθεσε αίτηση στην Proton Bank για δάνειο 35 εκατ. ευρώ, το οποίο εγκρίθηκε την Τετάρτη 29 ∆εκεµβρίου και εκταµιεύθηκε αυθηµερόν. Ωστόσο, όπως σηµειώνουν οι ελεγκτές, το επίσηµο εισηγητικό έγινε δύο µήνες µετά, στις 21 Φεβρουαρίου 2011. Σ’ αυτό, προσθέτουν, αναφέρεται ότι «το δάνειο θα χρησιµοποιηθεί για επενδυτική εξαγορά στον χώρο του real estate, χωρίς ωστόσο να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις, αν και η εκταµίευση είχε ήδη πραγµατοποιηθεί».
Υ.Γ
Πάντως τα νησιά Κευμαν, η εταιρεία Apollo (που πήρε τα Airbus) και ο κ. Ρήγας είναι παντού....
31 εκατ. το ένα (δηλ. 124 εκατ) ή 31 εκατ και τα 4. Αν είναι 31 εκατ. το ένα είναι μέσα στα ορια που πωλούνται τέτοιου τύπου μεταχειρισμένα αερολάνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρίστο αυτό εννοούσε ο ΓΑΠ όταν έλεγε λεφτά υπάρχουν, υπάρχουν μόνο για τους εκλεκτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Έλληνες πολίτες, ο απλός λαός, στην φτώχεια τη μιζέρια, την απόγνωση, περιμένει την ¨ανάσταση¨.
Οι πράσινες business και...το πράσσειν άλογα.
@ 11.04 σύμφωνα με το defencenet, δες το
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=30955&Itemid=139
τα αεροπλάνα πουλήθηκαν πρός 31 εκατ/μονάδα δηλαδή συνολικά 124 εκατ ευρώ.
Σύμφωνα με τη πηγή που χρησιμοποιεί το μπλογκ σε προηγούμενη ανάρτηση
http://www.globalplanesearch.com/search/?gpsq=airbus+a340
η τιμή πώλησης τέτοιων αφων είναι περίπου 35 εκατ δολλάρια δηλαδή περίπου 27 εκατ ευρώ.
Αρα πιστεύω ότι πουλήθηκαν σε καλή τιμή αν αναλογιστείς ότι τα 4 αεροπλάνα ήταν πάνω από δύο χρόνια παροπλισμένα.
Βέβαια αυτό που αναρωτάται κάποιος είναι γιατί αποφάσισαν να τα πουλήσουν αφου΄τα παρόπλησαν και όχι ενώ ήταν σε πτήσιμη κατάσταση.
Αυτό το ερώτημα πρέπει να απαντηθεί από την κυβέρνηση του κ. Καραμανλή.
Εμείς γράφουμε πάντα με στοιχεία και πάντα αναφέρουμε τις πηγές μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπε αγαπητέ:
Greece sells Airbus jets to reduce state debt
AFP – Fri, Dec 30, 2011
Greece on Friday said it had sold four disused Airbus A340 jets to Miami-based aircraft traders Apollo Aviation for 40.4 million dollars (31 million euros) under an ongoing asset push for quick cash.
http://uk.news.yahoo.com/greece-sells-airbus-jets-reduce-state-debt-175028794.html
Επίσης
Greece sells jets for quick cash
ATHENS: Greece on Friday said it had sold four disused Airbus A340 jets to Miami-based aircraft traders Apollo Aviation for 40.4 million dollars under an ongoing asset push for quick cash.
A government statement said the sale had been approved by a five-ministry privatisation committee and a finance ministry source specified the price.
http://www.channelnewsasia.com/stories/afp_world_business/view/1174124/1/.html
Και τα 2 άρθρα αναφέρουν 40.4 εκατ.$ ως τιμή πώλησης.
Πουθενά δεν λένε το ένα !!!!!
(each στα Αγγλικά)
Και άλλο αγαπητέ
ΑπάντησηΔιαγραφήBrèves
Mis en ligne le 02/01/2012
La Grèce vend des Airbus pour réduire sa dette
La Grèce a annoncé vendredi avoir vendu quatre Airbus A340 usagés à une société de Miami spécialisée dans la vente d’avions d’occasion, Apollo Aviation, pour 40,4 millions de dollars (31 millions d’euros) pour s’assurer des liquidités.
http://www.lalibre.be/economie/actualite/article/710448/breves.html
Αγαπητέ Αρίστο δεν εχω σκοπό να κρίνω τις πηγές κανενός, αλλά το defencenet σύμφωνα με τις πηγές του αναφέρει 124 εκατ (31εκατ/μονάδα), ενώ εσύ λές 31 εκατ και τα τέσσερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ισχύει η δική σου άποψη τότε πρέπει να αναμένω, τουλάχιστον, να κατατεθεί ερώτηση στη Βουλή από την αντιπολίτευση για το θέμα.
Και το prionokordela γράφει για 124 εκατ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.prionokordela.gr/ellada/ksepoylisan-4-airbus-sxedon-stin-timi-toy-enos/
Τι γίνεται τελικά ? 124 ή 31 εκατ. ?
Πάλι χωρίς πηγή αγαπητέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς αναφέρουμε 3 πηγές που λένε ακριβώς το ίδιο.
Όπως το αξιόπιστο και παγκόσμια γνωστό AFP (Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων)
Αρίστο, δεν αμφισβήτησε κανένας τις πηγές σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς περιμένουμε λίγο, κάποιος θα βγεί και θα επίσημα το τίμημα της πώλησης.
Σε περίπτωση που είναι 31x4=124 θα πείς οτι έκανες λάθος ?
Eγώ δεν έκανα λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα στείλεις ένα μειλ στα εμπλεκόμενα σαιτ και να τους το πεις.
Αγαπητέ αρίστο, δεν είπα οτι κάνεις λάθος ουτε αμφισβήτησα τις πηγές σου και δεν αντιλαμβάνομαι το "επιθετικό" σου σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά ρώτησα αν αποδειχθεί με επίσημη ανακοίνωση οτι το τίμημα είναι τελικά 124 εκατ. θα δεχθείς ότι ήταν λάθος τα 31 εκατ.
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=437173&wordsinarticle=%CE%A1%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CF%82
ΑπάντησηΔιαγραφή31 εκατομύρια ΣΥΝΟΛΙΚΑ... άλλη μιά "εθνική" κομπίνα..