H Ελλάδα χθες ανακοίνωσε ότι, πώλησε τέσσερα εγκαταλελειμμένα αεροσκάφη Airbus A340 στην Apollo Aviation με βάση το Μαϊάμι, για 40.4 εκατ.$ (31 εκατ.ευρώ) σε μια προσπάθεια πώλησης περιουσιακών στοιχείων για "γρήγορα μετρητά".
Δήλωση της κυβέρνησης αναφέρει ότι η πώληση είχε εγκριθεί από την πενταμελή επιτροπή ιδιωτικοποιήσεων, ενώ πηγή του υπουργείου Οικονομικών καθόρισε την τιμή.
Η “Apollo Aviation Group” ήταν ο υψηλότερος πλειοδότης," ανέφερε η κυβέρνηση.
Τα τέσσερα αεροσκάφη ήταν μέρος του στόλου των Ολυμπιακών Αερογραμμών, πρώην κρατικού αερομεταφορέα στην Ελλάδα που ιδιωτικοποιήθηκε το 2009.
Το ελληνικό κράτος είχε προσπαθήσει να πωλήσει τα αεροπλάνα από το Νοέμβριο του 2010.
Η Αθήνα πέρυσι υποσχέθηκε μια σαρωτική ιδιωτικοποίηση σε αντάλλαγμα για τα δάνεια διάσωσης από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Η διαδικασία είχε αρχικά ως σκοπό την άντληση 5,5 δις € μέχρι το τέλος του έτους, και συνολικά 50 δις μέχρι το 2015.
Το υπουργείο Οικονομικών ελπίζει τώρα να κλείσει το έτος με 1,8 δις ευρώ σε έσοδα και άλλα 9,3 δις το 2012.
Ο κατάλογος περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση των λιμένων, περιφερειακών αεροδρομίων, επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, αυτοκινητοδρόμων, καζίνο, τρένων και εταιρειών εξόρυξης, καθώς και ένα μεγάλο μερίδιο στο μονοπώλιο τυχερών παιγνιδιών στην Ελλάδα.
Πηγές : channelnewsasia και AFP
Πηγές : channelnewsasia και AFP
Υ.Γ
Πρόκειται για τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας που εκτελούσαν από το 2000, τις πτήσεις σε διηπειρωτικούς προορισμούς και σύμφωνα με την αποτίμησή τους, πριν από έναν περίπου χρόνο, η αξία τους ανερχόταν στα 180 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
Πρόκειται για τα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας που εκτελούσαν από το 2000, τις πτήσεις σε διηπειρωτικούς προορισμούς και σύμφωνα με την αποτίμησή τους, πριν από έναν περίπου χρόνο, η αξία τους ανερχόταν στα 180 εκατομμύρια ευρώ.
Βέβαια, από τον εν εξελίξει διαγωνισμό, το Δημόσιο προσδοκά ότι στην καλύτερη περίπτωση θα αποκομίσει περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ, καθώς το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό. Εξάλλου, με το πέρασμα των ετών θεωρείται αυτονόητη η σταδιακή μείωση της αξίας των αεροσκαφών.
Δείτε τώρα πόσο πωλούνται στην διεθνή αγορά ίδια αεροσκάφη του 1997 και μάλιστα 2 χρόνια παλαιότερα από τα δικά μας που παρελήφθηκαν το 1999.
ΜΠΡΑΒΟ!!!Καταπληκτικό άρθρο.Άντε τώρα να δούμε αν θα βρεθεί κανένας παρορμητικός εισαγγελέας να ασκήσει διώξεις για παράβαση καθήκοντος,απιστία σε βαθμό κακουργήματος στους επίορκους υπουργούς που υπέγραψαν την απευθείας ανάθεση.Εγώ,πάντα παρορμητικά,θα πω..δεν πάτε στον διάολο,απατεώνες!!!Καλή αρχή και καλή χρονιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήξεφτιλα εκει που φτασατε την ελλαδα αρχι@@@@κια
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ, ΡΕ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ, ΕΤΣΙ ΤΑ ΧΑΡΙΣΑΤΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΖΟΥΡΙΑΣΕΙ "ΜΕΣΑ"? ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ... ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩΛΗΘΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40 ΜΕ 50 ΕΚ/ΡΙΑ Τ Ο Κ Α Θ Ε Ν Α, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 160 ΜΕ 200 ΕΚ/ΡΙΑ. ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ΠΟΙΟΙ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφή