Η "Νύμφη του Βορρά" λέει... ναι στους gay τουρίστες!


Την πόρτα στον gay τουρισμό ανοίγει η Θεσσαλονίκη. Οι επιχειρηματίες του χώρου καλούν την παγκόσμια ομοφυλοφιλική κοινότητα να επισκεφτεί τη συμπρωτεύουσα, να περάσει καλά και στη συνέχεια να διαφημίσει την Ελλάδα, σε μια προσπάθεια να τονωθεί η βαριά βιομηχανία της χώρας, ο τουρισμός.
Η ραγδαία πτώση του τουρισμού, τα λουκέτα στις επιχειρήσεις και ο οικονομικός κυκεώνας στον οποίο βρίσκεται η χώρα μας οδηγούν ολοένα και περισσότερα τουριστικά θέρετρα της Ελλάδας στο να αναθεωρούν τις απόψεις τους για συγκεκριμένες μορφές τουρισμού που μέχρι χθες θεωρούνταν «ταμπού» στην Ελλάδα.
Για το θέμα αυτό ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία «homo evolution» πραγματοποιεί σήμερα ημερίδα με κυρίαρχο θέμα «Ομοφυλόφιλος Τουρισμός & Επιχειρηματικότητα», στην οποία αναμένεται να δώσουν το παρών αρκετοί άνθρωποι του τουριστικής βιομηχανίας, που δραστηριοποιούνται στην συμπρωτεύουσα.
  
Οπως εξηγεί στην «Espresso» ο Νίκος Σαπουντζής, γενικός διευθυντής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης: «Αυτή η στροφή προς την παγκόσμια γκέι κοινότητα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν προσκαλέσαμε δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες από τις γκέι κοινότητες της Γερμανίας και μας δόθηκε η ευκαιρία να βάλουμε τα πράγματα σε μια άλλη στρατηγική. Στόχος της ημερίδας είναι να τεθούν επί τάπητος όλες οι πτυχές αυτού του εγχειρήματος και να βρεθεί μια κοινή συνισταμένη από όλα τα επαγγέλματα που δραστηριοποιούνται στην τουριστική βιομηχανία».

Οπως εκτιμούν οι επιχειρηματίες της βόρειας Ελλάδας, η ομοφυλοφιλική κοινότητα είναι ένα target group που έχει μεσαία και υψηλά εισοδήματα, ταξιδεύει πολύ και ξοδεύει αρκετά χρήματα. «Πρόκειται για ένα αξιόλογο πελατολόγιο μιας καλής οικονομικής επιφάνειας με σοβαρή οργάνωσηη, που θέλει να περάσει καλά. Δεν μας ενδιαφέρει ο σεξιστικός τουρισμός, μας ενδιαφέρουν όλοι οι πελάτες που έχουν καλές καταναλωτικές συνήθειες» τονίζει από την πλευρά του και ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης Αριστοτέλης Θωμόπουλος και προσθέτει πως είναι λάθος η εντύπωση ότι η συμπρωτεύουσα είναι μια συντηρητική πόλη: «Σας θυμίζω ότι η Θεσσαλονίκη είναι πρωτοπόρος στη διασκέδαση και στις αλλαγές. Είναι μια πόλη έξω καρδιά».

Η Θεσσαλονίκη έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, νυχτερινά μαγαζιά και εστιατόρια που μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό που λέμε gay friendly φιλοσοφία. «Ηδη αρκετές επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη συνεργάζονται με αυτή την αγορά. Το θέμα είναι όλο αυτό το εγχείρημα να το προωθήσουμε πιο οργανωμένα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε πρώτη φάση, αλλά και στην Αμερική» λέει στην «Espresso» ο κ. Σαπουντζής.
ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΤΟΥΝΑΣ,espresso
Y.Γ
Άλλη επιτυχία του τιτανοτεράστιου δήμαρχου Μπουτάρη...

Σχόλια

  1. Άντε καλέ, να δούμε και ροζ κορδέλες στην Τούμπα. Αρκεί να φορούν μαύρο καλτσόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aν το μέτρο δεν αποδώσει μπορούν στη συνέχεια να καλέσουν και τους κο@@ομπαράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.