ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ

Μόλις πριν λίγο πήραμε με e-mail, δελτίο τύπου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, αναφορικά με το πιο κάτω σχετικό άρθρο που είχαμε αναρτήσει. 
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι είναι προς τιμήν του υπουργείου που ασχολήθηκε με το θέμα και μας έστειλε το δελτίο τύπου.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε καμιά περίπτωση ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεν «χάρισε» χρήματα σε κανέναν, όπως θέλουν να παρουσιάζουν διάφορα ιστολόγια ή ραδιοφωνικοί παραγωγοί. Προκαλεί εντύπωση ποιος είναι ο λόγος διαστρέβλωσης της πραγματικότητας στην παρουσίαση ανάλογων θεμάτων.

Δύο αποφάσεις του που έχουν αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ για επιμορφωτικές δράσεις του Διαβαλκανικού Ινστιτούτου Διοίκησης και του Κοινωνικού Πολύκεντρου της ΑΔΕΔΥ, δεν είναι επιχορηγήσεις, αλλά προϋπολογισθείσες εγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013», με την αρ. 5528/09.11.2007 απόφαση της Επιτροπής των Ε.Κ. για χρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Για την έγκριση των τομεακών προγραμμάτων, η Επιτροπή ως συμμετέχοντες έθετε, εκτός των κρατικών και ιδιωτικών φορέων, τους κοινωνικούς εταίρους.
Όπως είναι γνωστό, τα κοινοτικά κονδύλια καλύπτουν το 80% των εγκεκριμένων έργων και το υπόλοιπο 20% καλύπτεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Αν δεν καλυφθεί το ποσοστό αυτό, τα κοινοτικά χρήματα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κανέναν άλλο σκοπό, με αποτέλεσμα να χάνονται.
Για τον «σχεδιασμό ολοκληρωμένου μηχανισμού διαβούλευσης για την ενεργό συμμετοχή όλων των φορέων εκπροσώπησης εργαζομένων στη Δημόσια Διοίκηση», εγκρίθηκαν με την αρ. απόφαση 337/21-04-2010 προϋπολογισμός 2.061.275 ευρώ και για τη «βελτίωση και αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μελών της ΑΔΕΔΥ», την ίδια ημερομηνία με την αρ. 338 απόφαση 732.512 ευρώ, στο Διαβαλκανικό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης.
Επίσης με τροποποιημένες αποφάσεις στις 08-04-2011 (αρ.747) και 26-05-2011 (αρ.1408) προϋπολογίστηκαν 472.647 ευρώ και 325.975,70 ευρώ στο Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ για την «υλοποίηση σχεδίου επιμορφωτικών δράσεων και προγραμμάτων για την ενίσχυση της διοικητικής ικανότητας των μελών Νομαρχιακών Τμημάτων και Ομοσπονδιών της ΑΔΕΔΥ» και την «υλοποίηση ολοκληρωμένου μηχανισμού διαβούλευσης για την ενεργό συμμετοχή όλων των φορέων εκπροσώπησης εργαζομένων στη Δημόσια Διοίκηση σε επτά γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδας», αντίστοιχα.
Ο Υπουργός δεν δικαιούται να αρνηθεί την έγκριση της αντίστοιχης δαπάνης για έργο το οποίο έχει ήδη εκτελεστεί, όπως προκύπτει από τα σχετικά παραδοτέα έγραφα εκτέλεσης του έργου.
Ως εκ τούτου, οι δύο αποφάσεις του νυν Υπουργού, συνολικού ύψος 479.000 ευρώ, έρχονται σε συνέχεια αποφάσεων που έχουν ληφθεί στο παρελθόν και αναφέρονται σε εκτελεσθέν έργο των παραπάνω δραστηριοτήτων, και μάλιστα μόνον μέρους του, κατόπιν εξονυχιστικού ελέγχου της Διαχειριστικής Αρχής. Δηλαδή, ουδεμία νέα απόφαση έχει ληφθεί για χρηματοδοτήσεις.

Σχόλια

  1. Δεν είναι δυνατόν να πεισθούμε. Και οι ανάγκες για την ¨δωρεάν¨ παιδεία( Οι Έλληνες πληρώνουμε φόρους, χαράτσια για αυτό) είναι προυπολογισμένες αλλά τα Ελληνόπουλα δεν έχουν βιβλία.
    Ο φαρισαϊσμός συνεχίζεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.