" Οι άντρες έχουν τεμπελιάσει"


«Λένε πως η τσιγγουνιά στην τσέπη και στα συναισθήματα πάνε μαζί! Εγώ προτιμώ να είναι τσιγκούνης στο πορτοφόλι» Η Εβελυν Καζαντζόγλου μόλις γύρισε από τις καλοκαιρινές διακοπές της. Το σέξι μοντέλο μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» για τον έρωτα, τα χειμερινά επαγγελματικά της σχέδια, αλλά και για τον άνδρα τον οποίο σκέφτεται την τελευταία περίοδο.
- Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε αυτήν την περίοδο;Στην πιο χαλαρή της φετινής χρονιάς, διακοπές! Εχω να κάνω διακοπές τόσο μεγάλες σε διάρκεια από τότε που πήγαινα σχολείο!
Πώς ήταν το φετινό καλοκαίρι;Διαφορετικό, γιατί συνήθως δούλευα! Γεμάτο αγαπημένους φίλους, πολύ φαγητό (μήπως βάλω κάνα κιλό πια!), χωρίς υπερβολές και περιττά έξοδα, με πολύ γέλιο, τρέλα, αθλοπαιδιές για να γεμίσω αναμνηστικά χτυπήματα και μαγευτική ηρεμία! 

- Ποια ήταν η πιο ωραία παραλία που επισκέφθηκες; Για πρώτη φορά πήγα φέτος Πάτμο, όπου και ξετρελάθηκα! Απόδειξη; Τρέλανα τον κόσμο στο Twitter για το πόσο όμορφο είναι το νησί! Ολες οι παραλίες εκεί είναι πεντακάθαρες, με καταγάλανα, κρύα νερά και πολύ όμορφο κόσμο! Θα την καθιερώσω, κάθε χρόνο θα με βρίσκετε εκεί να αλωνίζω.


ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ
- Τον χειμώνα θα σε δούμε πάλι στην εκπομπή «Φώτης Μαρία live»;
Λογικά, ναι!

- Πώς ήταν η φετινή συνεργασία σας;Εγώ νόμιζα πως πηγαίνοντας εκεί θα έκανα τη δουλειά μου και θα έφευγα, όμως έπεσα έξω. Πέρα από την πολλή δουλειά, που όντως ρίξαμε όλοι μας τη χρονιά που πέρασε, και τους κοιλιακούς που γυμνάσαμε με το απίστευτο γέλιο, σε αυτή τη συνεργασία βρήκα ανθρώπους που μου προσέφεραν απλόχερα τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους και πάνω απ’ 
όλα φίλους. Για όλα αυτά εγώ θα είμαι για πάντα ευγνώμων. Δεν τα βρίσκεις εύκολα αυτά πλέον...

- Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σου;Οταν βάζω εγώ στόχους, το σύμπαν γελάει μαζί μου σίγουρα! Αλλά συνεχίζω ακάθεκτη να ονειρεύομαι! Θέλω κάποια στιγμή, όταν «ωριμάσω» και έχω δυναμώσει, να κάνω δική μου εκπομπή. Θα ήταν ανόητο να το κρύψω και να το παίξω ότι και καλά δεν με ενδιαφέρει κάτι σχετικό. Εννοείται πως θέλω και οι άνθρωποι κοντά μου να το ξέρουν, γιατί δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω κανέναν. Απλώς, όλα στην ώρα τους και στα σωστά projects. Δεν βιάζομαι…


«Ναι, υπάρχει κάποιος...»
- Ερωτεύτηκες;Με ξέρεις, όταν ακούω αυτήν την ερώτηση, αρρωσταίνω! Είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος και, όταν έρχεται η συζήτηση στα προσωπικά μου, αναρωτιέμαι κιόλας ποιον μπορεί να ενδιαφέρει. Δύσκολα ερωτεύομαι, προφυλάσσω πολύ τον εαυτό μου να μην πληγωθεί. Είμαι σχεσάκιας και γι’ αυτό, όταν αποφασίζω να μπω σε μια σχέση, θέλω να την προστατεύω όσο μπορώ. Οταν θα νιώσω ότι πια δεν έχω ανάγκη να το κάνω αυτό, θα βγω να το φωνάξω δυνατά. Πλάκα έχει πάντως να μαθαίνω εξωπραγματικές ιστορίες για την προσωπική μου ζωή από τα media. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν πέσει μέσα σε τίποτα!

- Θέλεις να κάνεις δική σου οικογένεια;Φυσικά! Οταν μεγαλώσω όμως (χα χα χα!). Πέρα από την πλάκα, ακόμα δεν έχω μπει στη διαδικασία να με φανταστώ με καροτσάκι και μαμαδοσυζητήσεις... Ισως ακόμα δεν έχει βρεθεί ο άντρας που θα με εμπνεύσει να δω τον εαυτό μου έτσι.

- Πιστεύεις ότι σήμερα οι άνδρες έχουν αλλάξει;Οι άντρες σήμερα έχουν τεμπελιάσει, αφού εμείς κάνουμε όλη τη δουλειά! Δεν μπαίνουν στη διαδικασία να κυνηγήσουν και να κουραστούν για μια γυναίκα, όπως έκαναν άλλοτε, αφού 
ξέρουν πως έχουν άπειρες πιο εύκολες επιλογές. Αρα, ουσιαστικά τέρμα οι ρομαντισμοί και οι ιπποτισμοί! Και όταν κάποιος σήμερα κάνει κάτι απλό, π.χ. να μας προσφέρει λουλούδια, μας φαίνεται σαν να ανέβηκε στο Εverest, αλλά στην ουσία έκανε κάτι που άλλες εποχές ήταν δεδομένο, ενώ σήμερα δυσεύρετο. Για όλα αυτά εννοείται πως φταίμε εμείς, οι γυναίκες. Εμείς τους κάναμε έτσι, ας τα λουστούμε τώρα! Να τα λέμε και αυτά...

- Σε ενοχλεί η τσιγκουνιά στον άνδρα;Λένε πως η τσιγγουνιά στην τσέπη και στα συναισθήματα πάνε μαζί, αλλά, αν μία στο εκατομμύριο δεν ισχύει και μπορώ να διαλέξω, προτιμώ να είναι τσιγκούνης στο πορτοφόλι! Θα τον θαυμάζω κιόλας, αν καταφέρει να βάλει και κάτι στην άκρη μέσα στην κρίση! Η τσιγγουνιά στα συναισθήματα με ενοχλεί απίστευτα! Μακριά από εμάς...

- Υπάρχει κάποιος αυτήν την περίοδο που τον σκέφτεσαι έντονα;Ας απαντήσω και μία φορά μονολεκτικά, όχι τίποτε άλλο, αλλά για να κερδίσεις χώρο στη σελίδα: ναι!


ΜΥΣΤΙΚΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
Καλή διάθεση και χαμόγελο

- Πες μας τα μυστικά ομορφιάς σου. Παλιά δεν με πρόσεχα. Τώρα πια αφιερώνω χρόνο στον εαυτό μου, γιατί, αν δεν το κάνω εγώ, δεν θα το κάνει κανείς για μένα! Το κλειδί σε όλα είναι η καλή διάθεση και το χαμόγελο. Επίσης, καλή διατροφή (χωρίς να στερούμαι τίποτε, απλώς με μέτρο), δεν πίνω αλκοόλ, δεν κάνω καταχρήσεις, αρπάζω την ευκαιρία όταν μπορώ να γυμναστώ, κάνω καλό καθαρισμό προσώπου, ενυδατική στην τσάντα και baby oil μετά το μπάνιο για φοβερή ενυδάτωση στο σώμα! Α, και η γιαγιά μου μού έλεγε πάντα πως, ακόμα και στο περίπτερο να πάω, να βάλω έστω λίγο κραγιόν! Ενα κομπλιμέντο εκεί που δεν το περιμένεις ίσως σου φτιάξει τη μέρα!
ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤH

Σχόλια