...στο διαδίκτυο, έχει κατοχυρωθεί πλήρως η ελευθερία έκφρασης...


Μια διάψευση...


Από τη Ζέττα Μακρή

Αγαπητό VolosPress,
 Γνωρίζοντας σε βάθος τη νομοθεσία που διέπει τα ΜΜΕ και σεβόμενη στο ακέραιο το δικαίωμα της ελευθεροτυπίας και παρρησίας του τύπου, υποστηρίζω αυτό το δικαίωμα ακόμα πιο ένθερμα στην ψηφιακή εποχή, καθώς όπως γνωρίζεις, συγκαταλέγομαι στους λίγους έλληνες πολιτικούς που δεν αντιμετωπίζω με φοβικά σύνδρομα τη διαδραστικότητα του διαδικτύου, αλλά αντίθετα με ενθουσιασμό γιατί μου δίνεται καθημερινά η ευκαιρία να έρθω άμεσα και ουσιαστικά σε επαφή με τους συμπολίτες μου. 
Ειδικότερα, όσον αφορά στο διαδίκτυο, έχει κατοχυρωθεί πλήρως η ελευθερία έκφρασης, καθώς με την αριθμό 4890/2009 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πειραιά έχει κριθεί πως ο νόμος 1178/1981, "περί αστικής ευθύνης τύπου", δεν ισχύει στο διαδίκτυο.

Ουδέποτε, λοιπόν, θα επιχειρούσα να λογοκρίνω ή να ασκήσω τον οποιοδήποτε έλεγχο στις δημοσιεύσεις σας. Αντιθέτως, θεωρώ ευχής έργον που η πόλη του Βόλου έχει τη δική της, ανεξάρτητη πηγή πληροφοριών, απαλλαγμένη από τα ιδιωτικά συμφέροντα που αποσάθρωσαν τη δυναμική της Ελλάδας και μας οδήγησαν στην αγκαλιά του ΔΝΤ και στην υπογραφή του Μνημονίου ντροπής.
Όπως αντιλαμβάνεστε δεν απέστειλα εγώ την επιστολή που δημοσιεύσατε (http://volospress.blogspot.com/2010/09/e-volospress.html).
Με χαροποιεί το γεγονός ότι στοχοποιούμαι και κάποιοι μπαίνουν στην άχαρη διαδικασία να αποστέλλουν τέτοιου είδους κάλπικες επιστολές. Αυτό σημαίνει ότι αναγνωρίζουν τη δυναμική μου και δρουν από φόβο ανώριμα και σπασμωδικά. Τους κοιτώ με συμπάθεια, καθώς, εάν λαού θέλοντος μου δοθεί η τιμητική θέση της δημάρχου της πόλης, θα πρέπει να είμαι μια καλή δήμαρχος και γι' αυτούς.

Φιλικά,
Ζέττα Μακρή

ΥΓ Είμαι πεπεισμένη ότι δεν θα βρεθούν πολλοί να πιστέψουν ότι αδυνατώ να γράψω το όνομά μου ορθά...

http://elpidablog.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html

Σχόλια