Ο Καραμανλής, ο Τράγκας και τα άλλα παιδία που… παίζει


aΕίμαι μαζοχιστής, τι να κάνουμε; Το ομολογώ. Δεν μπορώ να το κρύψω. Υπάρχουν τόσες αποδείξεις… Για παράδειγμα, τα πιο πολλά πρωινά παίρνω για κανένα δεκάλεπτο (δεν αντέχω περισσότερο…) τη δόση μου ακούγοντας Γιώργο Τράγκα στο ραδιόφωνο. Και τι άκουσα με το μοναδικό, τριτοκοσμικό και με λεξιλόγιο Τρούμπας τρόπο του;
- Ότι η Πελέκη είχε απόλυτο δίκιο που είπε ότι ο Καραμανλής δε φοράει παντελόνια.
- Ότι ο Καραμανλής φοράει “φουστίτσα” (αυτά είναι τα όρια της Τραγκείου αναλύσεως)
- Ότι πρέπει να βγει και να μιλήσει (ο Καραμανλής) για το Βατοπαίδι… και “καπάκι” βάζει την ομιλία Καραμανλή στην περυσινή ΔΕΘ, που μίλησε για το… Βατοπαίδι.
Μιλάμε για τον Γιώργο Τράγκα, τον εκδότη μιας εφημερίδας (άλλοτε ημερήσιας, άλλοτε εβδομαδιαίας) που διανέμεται σε περίπου 600 σημεία του Δημοσίου και μέσω αυτού περιλαμβάνεται στον κατάλογο πωλήεων. Είναι η ίδια εφημερίδα που κατά την περίοδο των κυβερνήεων Καραμανλή έπαιρνε εκατομμύρια ευρώ ετησίως, κυρίως κρατικής διαφήμισης, χάρη στη μυωπική και καταστροφική “στρατηγική Ρουσσόπουλου”. Κι όταν ξεσηκώθηκε το σύμπαν κι η κρατική διαφήμιση στο Τραγκέικο περιορίστηκε λίγο, ο Γιώργος Τράγκας λοιδωρούσε καθημερινά στον Καραμανλή, λέγοντας ότι παίζει πλειστέισον, ότι ξυπνά στις 10 το πρωί κλπ.
Όλα αυτά σας φαίνονται παρελθόν; Λάθος, ετοιμαστείτε να τα ζήσετε και στο μέλλον.
Όσο ο Σαμαράς δεν φροντίζει να αποκτήσει πραγματικά ερείσματα στο χώρο του Τύπου, η προσπάθειά του είναι ναρκοθετημένη, όπως αποδείχθηκε ότι ήταν και του Καραμανλή. Σήμερα ο “Ελεύθερος Τύπος” ανήκει σε εκδότες που δεν κρύβουν την αριστερή τους τοποθέτηση, και όσοι ξέρουν να βλέπουν πίσω από τις γραμμές ενός εντύπου, έχουν διαπιστώσει τα “νερά” που κάνει η εφημερίδα. Η Καθημερινή έιναι μια ειδική περίπτωση στην οποία στρατηγικά δεν μπορεί να στηριχτεί η Νέα Δημοκρατία, η Απογευματινή έχει τα δικά της προβλήματα, η Εστία πουλάει το πολύ 2.500 φύλλα και οι άλλες εφημερίδες του χώρου είναι αμελητέες ποσότητες.-

Σχόλια