Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας: ανεργία και νέοι πάνε μαζί

«Η γενιά με το άδηλο μέλλον», είναι ο τίτλος δισέλιδου αφιερώματος της οικονομικής εφημερίδας Handelsblatt για την ανεργία στη νεολαία με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Νεολαίας. Το αφιέρωμα αναφέρεται αναλυτικά στις αιτίες και τα νέα δεδομένα στον εργασιακό χώρο και στο τέλος συγκρίνει τις χώρες της ΕΕ.
Για την Βρετανία γράφει «Η χαμένη γενιά»: το 40% των Βρετανών μεταξύ 18 και 24 ετών άγγιξε πέρσι η ανεργία, ενώ ο μέσος όρος ήταν γύρω στο 16,7%.
Για τη Γαλλία σημειώνει ότι «δεν υπάρχει καμία προώθηση, καμία ουσιαστική προοπτική επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξειδίκευσης για τους νέους άνεργους.» Για την Ισπανία υπογραμμίζει ότι η φούσκα των ακινήτων χτύπησε κυρίως τους νέους και για τη Σουηδία ότι έπαψε πια «η σύμβαση επ’ αόριστο».
Για την Ελλάδα γράφει ότι ο ένας στους τρεις νέους είναι άνεργος, αναφέρεται αναλυτικά στα στατιστικά στοιχεία της ΓΣΕΕ και τονίζει:
«Σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές η υψηλή ανεργία στους νέους αντικατοπτρίζει τα σοβαρά ελλείμματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, όπου υπάρχει πληθώρα αποφοίτων ακαδημαϊκών, αλλά χωρίς καμία πρακτική εμπειρία. Επαγγελματική εκπαίδευση υπάρχει εν μέρει. Όποιος εγκαταλείψει μάλιστα το σχολείο και βρει μια δουλειά είναι πανευτυχής, έστω και αν παίρνει το κατώτατο όριο ημερομισθίου που ορίζει το κράτος. Αλλά και όσοι τέλειωσαν μια σχολή ή εξειδικεύθηκαν σε ένα επάγγελμα παίρνουν τώρα με τις περικοπές σαν πρώτο μισθό 592 ευρώ.»

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5893148,00.html

Σχόλια

  1. Ρε φιλε γιατι μουντζωνεις τους αναγνωστες σου ? Καλες οι αναρτησεις αλλα το εμβλημα μου φαινεται οτι δεν ειναι για τους ελληνες οτικα ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εσύ ρε κολλητέ ροβεσπίερ τι είσαι αρτ ντιζαινερ;
    Γιατί περισσότερο για γραφικό σε κόβω να καταναλώνεις τόσες ώρες στα μπλόκ.
    Εκτός αν είσαι επαγγελματίας σχολιαστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα επανηλθαμε στους ανωνυμους. Και απο οτι βλεπω σε ... επιθετικους ανωνυμους. Ελπιζω να ειναι τυχαιο οτι ξανανοιξαν οι ανωνυμοι και οχι σκοπιμο.
    Για πες μας ρε αριστε τυχαιο το ανοιγμα ή σκοπιμο ?
    Οσον αφορα σε εσενα ανωνυμε, ναι ειμαι επαγγελματιας σχολιατης, εσυ τι ζορι τραβας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τους ροβεσπίερους μεγάλο ζόρι μου την δίνουν οι Γάλλοι και οι ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ μεγάλε, το κατάλαβες!Σας έχει αμολήσει η Χαριλάου Τρικούπη να σχολιάζεται σε όλα τα μπλόκ της Ελλάδος σας πήραμε χαμπάρι δεν έχουμε ανάγκη από υποδείξεις ξέρουμε τι διαβάζουμε σε όποιον δεν αρέσει αλλάζει κανάλι...γκε γκε

    Υ.Γ.Και εσύ ανώνυμος είσαι γλυκέ μου...αλλα με πολλά ονόματα... ροβεσπίερ mon amour !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Στρουμφιτα της Ρηγιλης. Μου φαινεται ο αριστος προσελαβε ανωνυμους για υποστηρικτες, αλλα θα ηταν πιο απλο ας ελεγε , οπως επανειλημενα το εχω ζητησει, οτι δεν θελει να σχολιαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλοίμονο, μετά 8 ώρες στο blog, να μην κάνεις και σχόλια..
    Αλλοίμονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο οτι βλεπω σε εχω καθηλωσει σημερα. Μονο που εγω ειμαι σε παραλια εδω και μια βδομαδα , με ολα τα αξεσουαρ για internet, και δροσιζομαι. Ελπιζω να μην σε εχω σε κανενα διαμερισμα να περιμενεις τα σχολια μου και μου ζεστενεσε. Αν θελεις προτεινω και ανακωχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.