Το αιρκοντίσιον και η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου


Μια ιστορία με πολύ ...ζέστη, από το TaXalia

To air-condition (κλιματιστικό) μάρκας AIRTURBO, στο σπίτι του κυρίου Ελληνιάδη ήταν χαλασμένο. Τον τελευταίο καιρό, είχε μεν σταθερή απόδοση, "φούσκωνε" δε το λογαριασμό της Δ.Ε.Η. ΄Ολο και πιό αυξημένος ερχόταν ο λογαριασμός της Δ.Ε.Η. που επιβάρυνε πολύ τον οικογενειακό προϋπολογισμό του δύστυχου Ελληνιάδη.

Μια μέρα, ο ήρωάς μας, είδε μια διαφήμιση σε ένα φυλλάδιο, που έλεγε "ΠΡΑΣΙΝΟΘΕΡΜΙΚΗ: Έχουμε τη λύση για το πρόβλημα του κλιματιστικού σας! Εμπιστευτείτε μας".

Ο κ.Ελληνιάδης, δεν έχασε καθόλου χρόνο. Τηλεφώνησε στην "ΠΡΑΣΙΝΟΘΕΡΜΙΚΗ":

-Κοιτάξτε, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα. Το κλιματιστικό μου δουλεύει μεν, αλλά πληρώνω τα μαλλιοκέφαλά μου στη ΔΕΗ. Μπορείτε να κάνετε κάτι;

-Βεβαίως κύριε, δουλειά μας.

Κλείνουν ραντεβού και την άλλη μέρα έρχεται ο τεχνίτης. Εφοδιασμένος με όλα τα σέα και τα μέα, τον πιό σύγχρονο εξοπλισμό, φόρμες με τα λογότυπα της ΠΡΑΣΙΝΟΘΕΡΜΙΚΗΣ, μπαίνει στο δωμάτιο.

-Καθίστε, αναλαμβάνω εγώ, είπε στον κ.Ελληνιάδη. Δεν είναι δυνατόν αυτοί οι απατεώνες της AIRTURBO, να σας έστησαν τόσο λάθος το μηχάνημα και να πληρώνετε τα μαλλιοκέφαλά σας. Εγώ είμαι εδώ.

Ο κ.Ελληνιάδης, έβγαλε έναν στεναγμό ανακούφισης. Η ώρα είχε πάει 11 κι έξω ο ήλιος έκαιγε. Το δελτίο καιρού μιλούσε για 42 βαθμούς Κελσίου. Πήγε στο υπνοδωμάτιο, αφήνοντας τον τεχνικό να κάνει τη δουλειά του.

Μιά ώρα μετά και ενώ η ατμόσφαιρα στο σπίτι, άρχισε να γίνεται αποπνικτική από τη ζέστη, πήγε στο σαλόνι, όπου ήταν στημένο το μηχάνημα. Είδε τον τεχνικό να παιδεύεται.

-Τι γίνεται μάστορα; Άρχισα να καίγομαι. Αργείς πολύ με το μαραφέτι;

-Μα -του απαντά ο τεχνικός- ξέρετε κ.Ελληνιάδη τι κοστοβόρες πλακέτες σας έβαλαν αυτοί οι απατεώνες; Εγώ είμαι εδώ και θα τις διορθώσω.

-Ναι, αλλά άρχισε να ψήνει, μη ξεχνιόμαστε έτσι;

-Μην ανησυχείτε, εγώ είμαι εδώ, για να διορθώσω τα εγκλήματα των προηγούμενων αλμπάνηδων. Πηγαίνετε στο δωμάτιό σας και θα σας φωνάξω.

Πέρασε άλλη μια ώρα, ιδρώτα και δυσφορίας. Η θερμοκρασία έξω έπιασε τους 39.

Αγανακτισμένος ο κ.Ελληνιάδης, μπούκαρε στο σαλόνι.

-Τι θα γίνει ρε φίλε; Θα τελειώσεις καμιά φορά; Κοντεύω να λιποθυμήσω από τη ζέστη!

-Ναι, αλλά ξέρετε τι κομπίνες έκαναν οι προηγούμενοι με τις πλακέτες σας; Ξέρετε πόσα λεφτά παραπάνω πληρώσατε τζάμπα;

-Ναι, αλλά τελείωνε. Κάν' το επιτέλους το ρημάδι! Κοντεύω να πεθάνω. Για αυτό σε φώναξα. Για να το φτιάξεις, όχι για να μου εξηγείς 2 ώρες τι λάθη έκαναν οι προηγούμενοι !

-Μην ανησυχείτε κ.Ελληνιάδη, πηγαίνετε στο δωμάτιό σας.

Με βαριά καρδιά ο Ελληνιάδης ξαναπήγε. Όμως πέρασε ακόμη τρείς-πολύ δύσκολες- ώρες, με 42 βαθμούς έξω, με το σπίτι να βράζει, με τον Ελληνιάδη να ψάχνει για δροσιά με παγάκια στο κεφάλι, με παγωτά και άλλα κολπάκια.

Αλλά δεν ήταν κατάσταση αυτή! Πόσο ακόμη θα περίμενε; Τι ήθελε και πήρε αυτούς τους παπατζήδες; Πλήρωνε δυό φράγκα παραπάνω, αλλά τουλάχιστον είχε αιρκοντίσιον !

Μάζεψε όσο κουράγιο είχε και πήγε σέρνοντας από τη δυσφορία στο σαλόνι:

-Τι θα γίνει ρε μάστορα, θα τελείωσεις καμιά φορά με την επισκευή;

-Α, φίλε μου, για το καλό σας παλεύω και μου βάζετε τις φωνές; Αναδιοργανώνω το σύστημα ψύξης, ώστε να μην σπαταλούν άλλο τα λεφτά σας, διάφοροι απατεώνες όπως οι προηγούμενοι.

-Ναι ρε μαλάκα, αλλά εγώ είμαι 6 ώρες χωρίς αιρκοντίσιον στους 40 βαθμούς. Πότε στο διάολο θα τελειώσεις; Τι να την κάνω την αναδιοργάνωση του συστήματος ψύξης, όταν δεν έχω αιρκοντίσιον; Αν είναι να πεθάνω μέχρι να το αναδιοργανώσεις, κατέβα και ξεκουμπίσου από δω.

...
τα παραπάνω εφαρμόστε τα κατ' αναλογίαν με αυτά που συμβαίνουν στο χώρο της Υγείας και σκεφτείτε τι είναι προτιμότερο....

Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/06/blog-post_2083.html#ixzz0qzzmQa7k

Σχόλια