Ο Κίτας ζήτησε συγνώμη στην οικογένεια του Τάσσου Παπαδόπουλου


Επιστολή – συγνώμη του Κίτα εξασφάλισε και αποκάλυψε αποκλειστικά απόψε το βράδυ το τηλεοπτικό κανάλι Σίγμα. Η επιστολή έχει γραφεί από τον ισοβίτη τις τελευταίες ώρες, και με αυτή ο Κίτας απολογείται δημόσια στην οικογένεια του Τέως Προέδρου της Δημοκρατίας, Τάσσου Παπαδόπουλου, για την οδύνη και την ταλαιπωρία που της έχει προκαλέσει, αναφερόμενος φυσικά στη λεηλασία του τάφου και την κλοπή του λειψάνου του τέως Προέδρου.
Η επιστολή αυτή φέρει στο τέλος της το όνομα και την υπογραφή του, με το χαρακτηριστικό σημάδι του Αλ Καπόνε που δεν είναι άλλο από τις 2 κάθετες γραμμές, οι οποίες συμβολίζουν τις 2 φορές ισόβια στις οποίες έχει καταδικαστεί. Το πιο σημαντικό όμως από όλα είναι ότι ο Κίτας, παραδέχεται και δημόσια την εμπλοκή του στο έγκλημα.
"Εγώ ο Αντώνης Προκοπίου Κίτας


Μετά τα τελευταία γεγονότα αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ, Προς την οικογένεια του Τέως Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου και να εκφράσω τη λύπη μου για την οδύνη και την ταλαιπωρία που τους προκάλεσε η κλοπή τις σορού.
Αναλαμβάνω με κάθε ειλικρίνεια το μερίδιο της ευθύνης που μου αναλογεί σε αυτή την ιστορία και απολογούμαι.
Γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να γίνει αποδεκτή μια τέτοια απολογία από την οικογένεια του τέως Προέδρου, αλλά την απευθύνω ειλικρινά και επαναλαμβάνω ότι αναλαμβάνω το μερίδιο της ευθύνης που μου αναλογεί και σε καμιά περίπτωση δεν δέχομαι το ρόλο του ηθικού αυτουργού που μου έχουν αποδώσει.
Απολογούμαι και προς τον Κυπριακό λαό για την Προσβολή της μνήμης του ηγέτη του, Τάσσου Παπαδόπουλου".
Αντώνης Προκοπίου Κίτας

Από: ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ

Σχόλια