"Κάτι ψήνεται"...

Καθόμαστε οικογενειακά και βλέπουμε στον Alpha το "Κάτι ψήνεται". Τι να κάνω; Αρέσει στα παιδιά μου, εγώ θέλω να ξεκλέβω όσο γίνεται περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου, κάθομαι και το βλέπω κι εγώ...
Ξαφνικά, το πρόγραμμα διακόπτεται και εμφανίζεται ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου να απευθύνεται στον λαό με διάγγελμα.
Ο διάλογος που σας μεταφέρω είναι πραγματικός κι έγινε μεταξύ της αφεντιάς μου και του γιού μου:

-Μπαμπά, ποιός είναι αυτός ο κύριος;

-Σώπα παιδί μου, είναι ο Πρωθυπουργός, κάτσε ν' ακούσουμε τι θα μας πει...

-Αυτός ο κύριος μαγείρεψε απόψε;

-Όχι παιδί μου,
αυτός απλώς σερβίρει, άλλοι μαγείρεψαν...
-Γιατί μπαμπά μόνο μιλάει και δεν δείχνει τι φαγητά θα φάνε;

-Τέρμα το φαγητό παιδί μου, αυτό λέει ο κύριος, αρκετά φάγαμε, από δω και μπρος μόνο θα ακούμε...

-Αργεί μπαμπά ο κύριος; Βαρέθηκα να τον ακούω...

-Όχι παιδί μου δεν αργεί, μόνο το ορεκτικό σερβίρει, το κυρίως πιάτο θα μας το φέρει αργότερα...


Σχόλια

  1. Φοβάμαι ότι τα οικονομικά μας θα περάσουν πολύ δύσκολες μέρες και χρόνια, κυρίως διότι ο ΓΑΠ είναι παθολογικός ψεύτης.
    Το Σεπτέμβριο του 2008 που έφτασε η κρίση στην Ελλάδα είχαμε έλλειμμα 2,6% και χρέος 92,4% του ΑΕΠ. Εάν δεν είχαμε ήδη βελτιώσει τα δημοσιονομικά μας τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα (θυμίζω ότι ΧΩΡΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΡΙΣΗ, ο Κ.Κ. το 2004 παρέλαβε έλλειμμα 7,9% και χρέος 112% του ΑΕΠ).
    Την ίδια εποχή, ο Γιωργάκης έλεγε ότι δεν υπάρχει παγκόσμια κρίση και τα οικονομικά μας προβλήματα οφείλονται στη Ν.Δ. και μόνο.
    Μετέπειτα, τον Κ.Κ. κατάφεραν και τον έριξαν οι καναλάρχες αλλά η σκληρή πραγματικότητα παραμένει και αυτή είναι ότι η παγκόσμια κρίση υπάρχει και παραυπάρχει.
    Είναι εδώ και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε.
    Ακόμη και εάν παραβλέψουμε τα προεκλογικά ψέματα και τα ταξίματα του Γιωργάκη, αν μη τί άλλο, άς προσπαθήσει, τουλάχιστον, να λέει λιγότερα ψέματα τώρα που είναι πρωθυπουργός.
    Εάν συνεχίσει τα ίδια ακόμη και τώρα που έχει κερδίσει τις εκλογές τότε το ψέμα γι' αυτόν δεν είναι απλά ένα μέσο για να κοροϊδέψει το λαό.
    Είναι βίτσιο, αναπόσπαστο κομμάτι της προσωπικότητάς του.
    Και αυτό δεν θα του το συγχωρήσει ούτε και ο πιό καλοπροαίρετος οπαδός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.