Το ΠΑΣΟΚ "Παγώνει" τους Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής και το Αεροδρόμιο Καστελίου ;;


ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ


Αθήνα, 18 Δεκεμβρίου 2009

Σε απάντηση των δηλώσεων του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, από το γραφείο Τύπου της Ν.Δ. εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:


« 1. Οι νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής και το Αεροδρόμιο Καστελίου, δύο πολύ σημαντικά έργα και πολύ καλά μελετημένα, δεν έχουν καμία σχέση με προεκλογικές σκοπιμότητες.
Η δημοπράτηση των Αυτοκινητόδρομων Αττικής έγινε μετά από μελέτες, έρευνες και διαβούλευση τριών (3) ετών. Για το Αεροδρόμιο, μάλιστα, του Καστελίου, τον Μάιο του 2008, στο Ηράκλειο Κρήτης, η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε δεσμευτεί ότι θα δημοπρατηθεί τον Μάιο του 2009.
2. Ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας, με ανεδαφικές δικαιολογίες και προσχήματα, ακυρώνει τους «Νέους Αυτοκινητόδρομους Αττικής» και μεταθέτει το διαγωνισμό για το Αεροδρόμιο Καστελίου. Για το Αεροδρόμιο επικαλείται το θέμα των αεροβοηθημάτων.
Επισημαίνουμε ότι για τα αεροβοηθήματα ακολουθήθηκε η μέθοδος του Αεροδρομίου των Σπάτων. Δεν περιλαμβανόταν στον αρχικό διαγωνισμό, αλλά έγινε χωριστός διαγωνισμός για την προμήθεια και την τοποθέτησή τους.
Όσο για τους Αυτοκινητόδρομους Αττικής συνολικού μήκους 71,6χλμ:
Πρώτον, είναι ανακριβές ότι δεν υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη για το τμήμα Σπάτα- Αεροδρόμιο μήκους περίπου 1 χλμ. Υπάρχει και περιλήφθηκε στην απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων του έργου, όπως απεικονίζεται στα εγκεκριμένα σχέδια της Μ.Π.Ε.. Μάλιστα απεικονίζεται στο σχέδιο της Μ.Π.Ε. -29Ν.
Δεύτερον, το τμήμα από τον κόμβο Μεσογείων προς Αγ. Μαρίνα και Καλύβια, δεν ήταν καταχωρημένο στο Ρυθμιστικό. Όμως, αποτελεί ουσιώδες τμήμα της λειτουργικής υποστήριξης του συστήματος περιφερειακών αξόνων και γι’ αυτό το λόγο περιλήφθηκε στο Νέο Ρυθμιστικό, του οποίου η θεσμοθέτηση προβλεπόταν να γίνει τον Ιανουάριο του 2010. Υπενθυμίζουμε ότι και για το Αεροδρόμιο των Σπάτων και για τους υποστηρικτικούς του άξονες, έγινε ειδική τροποποίηση του Ρυθμιστικού. Επισημαίνουμε, επίσης, ότι είναι απολύτως ανακριβές ότι δεν ετέθη το τμήμα αυτό σε διαβούλευση.
3. Προφανώς, ο υπουργός κ. Δ. Ρέππας για λόγους, είτε εσωκυβερνητικών τριβών, είτε πολιτικής σκοπιμότητας (ώστε να μην φαίνεται η συνέχεια του έργου της Ν.Δ.) χρησιμοποιεί και αυτός τη μέθοδο του «παγώματος» με ανυπόστατα επιχειρήματα και επικοινωνιακά τεχνάσματα.
Σε κάθε περίπτωση όμως, με αυτές τις τακτικές, ούτε τα έργα προωθούνται, ούτε ο πολιτικός διάλογος προάγεται».

Σχόλια